Hadden ze haar niet beter kunnen verkopen ipv Maduekequote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef DKUp het volgende:
Ze komt ook nog uit Eindhoven, wat een ellende…..
Betere baan, beter huis, betere partner = gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol uitmaken met je liefde omdat je in Zuid Afrika een betere tegenkomt. Als ik dit wist, was ik bij de deur al omgekeerd.
Haha ja toch? Heb je een match met haar, zit je na een paar maanden samen de aflevering terug te kijken: krijg je te horen dat je gewoon ingeruild wordt als ze een beter exemplaar tegenkomtquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
Lol uitmaken met je liefde omdat je in Zuid Afrika een betere tegenkomt. Als ik dit wist, was ik bij de deur al omgekeerd.
Kutclubquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hadden ze haar niet beter kunnen verkopen ipv Madueke
Die vervelen zich waarschijnlijk kapot.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef DKUp het volgende:
Waarom zoveel mensen uit Brabant in datingprogramma’s
Dus als je niet gelukkig bent moet je blijven?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef itchycoo het volgende:
[..]
Haha ja toch? Heb je een match met haar, zit je na een paar maanden samen de aflevering terug te kijken: krijg je te horen dat je gewoon ingeruild wordt als ze een beter exemplaar tegenkomt
Buiten dat Bourgondische leven ja.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:32 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die vervelen zich waarschijnlijk kapot.
Zeg je nu dat het je niks doet?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
Denice met inkijk moet de kijkcijfers omhoog pompen?
Wereld gaat dan voor je open. Heerlijke ervaring.quote:
Welke kleur zoeken we voor je? Yv als leidraad houden?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en deze andere dames doen mij ook niks.
Nee dat zeg ik niet. Maar als je op tv gaat roepen dat je bij je jeugdliefde was “tot ik mijn Zuid-Afrikaanse man tegenkwam” dan is mijn interpretatie ook kort door de bocht en maak ik er een geintje overquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als je niet gelukkig bent moet je blijven?
Jij hebt een hippy gedate?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wereld gaat dan voor je open. Heerlijke ervaring.
YvGODIN, een geile blonde frau met een spionnenlegerquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kleur zoeken we voor je? Yv als leidraad houden?
Mijn eerste vriend had GL ouders. Mijn ouders waren net wat anders. Prachtige ervaring.quote:
Mijn ouders praten niet over politiekquote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn eerste vriend had GL ouders. Mijn ouders waren net wat anders. Prachtige ervaring.
Zwarte kraaloogjes, alles valt op zijn plaats nu.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
YvGODIN, een geile blonde frau met een spionnenleger
Mijn ouders ook niet. Zijn ouders wel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Mijn ouders praten niet over politiekErg fijn.
Meh nou was nogal overdreven mijn post, ik ben niet zo snel onder de indruk van iemand.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zwarte kraaloogjes, alles valt op zijn plaats nu.
Verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. Zijn ouders wel.
Is altijd zo, hoe linkser de mensen zijn hoe meer er over politiek wordt gepraat. En dan vooral lekker zeiken op VVD, PVV etc.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn ouders ook niet. Zijn ouders wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |