daar moet je naar jaa bij kim d haarquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:47 schreef Jockari het volgende:
Begint er "slecht" uit te zien van gezicht. Wat 's going on ?
[ afbeelding ]
of wim komtquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan volgens mij de oorzaak niet zijn. Volgens mij te veel WC-papier, maandverband en tampons.
Ik vind dit meer iets voor McGyver om op te lossen. 15 coins extra dan voor hem van BB.
olie door gootsteen en naspoelen met koud water is wel degelijk een reden voor verstoppingenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan volgens mij de oorzaak niet zijn. Volgens mij te veel WC-papier, maandverband en tampons.
Ik vind dit meer iets voor McGyver om op te lossen. 15 coins extra dan voor hem van BB.
geen make up op vandaag? of minder misschienquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:47 schreef Jockari het volgende:
Begint er "slecht" uit te zien van gezicht. Wat 's going on ?
[ afbeelding ]
wim is sowat als de talpa tampon riool dingens expertquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:50 schreef Jockari het volgende:
[..]
die meiden pleuren gewoon tampinny's in de pleequote:Op donderdag 19 januari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
En weer gooit michelangelo olie door de gootsteen en spoelt het weg met koudwater. De oorzaak van het verstopte riool is gevonden
dann werd wim komen en naar zijn kollege zeggenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die meiden pleuren gewoon tampinny's in de plee
lik olie zou meer smeren dan verstoppen
Supers mooi even terug kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Monteer nu een fragment van meer dan 20 minuten, inclusief de reacties nadien ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
De nominaties worden bekend gemaakt - 19 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
De nominaties worden bekend gemaakt - 19 januari 2023.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
De nominaties worden bekend gemaakt - 19 januari 2023.geweldig! heel erg bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |