Ilse heeft een vrijstellingquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:41 schreef Mjelleke het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat een van deze 3 genomineerden moet gaan. Allen brengen meer dan Ilse.
Cos 53 rond 1717 staat het fragment van de nominatie onthulling op tvquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, maak wel even een iets langere versie dan ....
2 keer stond zij op geloof ik, 1 keer heb ik gezienquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, maar daar sliep ze, dat ga ik niet uploaden, sorry .....
Ik hoop dat Ilse tegen zaterdag vrijwillig het huis verlaat en Danny/Chelsea nog wat langer kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:41 schreef Mjelleke het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat een van deze 3 genomineerden moet gaan. Allen brengen meer dan Ilse.
Monteer nu een fragment van meer dan 20 minuten, inclusief de reacties nadien ....quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
Cos 53 rond 1717 staat het fragment van de nominatie onthulling op tv
Ahh leuk hopelijk laten ze veel zien. Jason zei zelf flink te hebben staan schelden.quote:
Nee in een BB van Servië, tweelingbroers waren het.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
BB Australië was dat.
(als ik het me goed herinner)
Nee toch iets anders. Love island denk ik nu
Leuk om nog eens te zien 🤣🤣quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Monteer nu een fragment van meer dan 20 minuten, inclusief de reacties nadien ....
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee in een BB van Servië, tweelingbroers waren het.
Ja bij de ggdquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:46 schreef Kodiak100 het volgende:
Chelsea dus ontslag genomen voor haar deelname aan BB
Bang dat ze naar huis moetquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:47 schreef Jockari het volgende:
Begint er "slecht" uit te zien van gezicht. Wat 's going on ?
[ afbeelding ]
ja is wel leuk!quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ahh leuk hopelijk laten ze veel zien. Jason zei zelf flink te hebben staan schelden.
En bij spel ook gedoe over wie op wie
inderdaad!quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:49 schreef rinardo het volgende:
Dat ringen spel, heftig hoor, wat een vriendjespolitiek, wat wordt daar veel duidelijk, ongelooflijk
Kan volgens mij de oorzaak niet zijn. Volgens mij te veel WC-papier, maandverband en tampons.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:47 schreef Koos1958 het volgende:
En weer gooit michelangelo olie door de gootsteen en spoelt het weg met koudwater. De oorzaak van het verstopte riool is gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |