quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ga proberen dit wat meer te volgen en fragmenten van vandaag te monteren ....![]()
[ afbeelding ]
De bewoners maken kennis met Chiara - 19 januari 2023.Zitten mooie fragmenten bij 😀SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mee eens. Zeker als ze straks met minder zijn is een druktemakertje erbij wel leuk.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:28 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Danny moet erin blijven voor romance verhaallijn met Chelsea/Chiara en drama met Jason/Mich/... En Chelsea voor romance met Danny en wat jeugdige luidruchtigheid te brengen (veel van de andere deelnemers zijn vrij rustig).
ja de febo komt met allesquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:31 schreef Schakeltopia het volgende:
hahaha ik hoorde iemand plassen
klopt maar helemal nietquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:31 schreef Jockari het volgende:
Ik kan er echt niet omheen. Chiara heeft veel mannelijke trekken in haar/zijn gezicht.
ooh de bekendmaking heb ik gemist. zou ik graag zien!quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Staat filmpje nominaties al ergens online of moet ik dat ook even monteren ?
Staat op twitter en heeft iemand hier gepost. Duurde iets van 2 min, tv scherm met de namenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is door meerdere mensen om gevraagd, online niet te vindenquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dank, maak wel even een iets langere versie dan ....quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:34 schreef Monique___ het volgende:
Staat op twitter en heeft iemand hier gepost. Duurde iets van 2 min, tv scherm met de namen
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:35 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, maak wel even een iets langere versie dan ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk dat Mario geen fan is van Ali zijn zangkunsten.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:39 schreef BB-King het volgende:
[..]
Denk dat Mario geen fan is van Ali zijn zangkunsten.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
heb je ook van chiara 2 00 - 6 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB Australië was dat.quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:39 schreef spapaars het volgende:
Hadden we in BB's al net eerder geintjes met tweelingen?
In ieder geval wel elders, werden ze steeds gewisseld en de bewoners hadden het niet door.
En toch is het zoquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:41 schreef Mjelleke het volgende:
Het kan toch niet zo zijn dat een van deze 3 genomineerden moet gaan. Allen brengen meer dan Ilse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |