Rob heeft nog geen domme uitspraken gedaan, integendeel. Ik mag hem ook wel. Geen probleem met Amsterdammers en Rob als Rotterdammer geen probleem.quote:
haha.. so true !quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:03 schreef Jockari het volgende:
Cossers die mij een beetje kennen. Deze episode heb ik me toch al redelijk kalm gehouden hè !
Jockari, je hebt denk 1 cos-nummer overgeslagen, kan cos#53 niet vinden.quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2023 20:43 schreef Monique___ het volgende:
Cos 53 rond 1717 staat het fragment van de nominatie onthulling op tv
sterktequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Rob heeft nog geen domme uitspraken gedaan, integendeel. Ik mag hem ook wel. Geen probleem met Amsterdammers en Rob als Rotterdammer een probleem.
Ik blijf als vlaming orangofiel.
Moe/stressquote:Op donderdag 19 januari 2023 20:53 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen make up op vandaag? of minder misschien
Oeps. Wist ik niet. Kan @Benny dat dan even corrigeren ?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jockari, je hebt denkt 1 cos-nummer overgeslagen, kan cos#53 niet vinden.
[..]
Ja doet hij vaker over haar. Maar is geen bejaardenhuis daar en ze is niet de enige die druk is daar.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo'n 5-10 minuten geleden Rob die op de bank flink aan het vertellen/roddelen was dat Chelsea zo druk was tegen Ali en Bart. Hij zei, kijk eens naar de andere meiden .. zo rustig.
Maar wel de gene die alles aan jaagtquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja doet hij vaker over haar. Maar is geen bejaardenhuis daar en ze is niet de enige die druk is daar.
oh dan bedoelde ik 52quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:07 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Jockari, je hebt denk 1 cos-nummer overgeslagen, kan cos#53 niet vinden.
[..]
Of @Dottekequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:08 schreef Jockari het volgende:
[..]
Oeps. Wist ik niet. Kan @:benny dat dan even corrigeren ?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:09 schreef Koos1958 het volgende:
Die bart rob en ilse zijn echt saai. Al kan ik wel regelmatig de opmerkingen van rob waarderen. Dat gekakel en geschreeuw hoeft van mij ook niet de hele dag maar dat gehang op die bank is niet leuk om naar te kijken
Vandaag paar keer dat anderen begonnen. Ik vind haar ook druk maar het idee dat het een gezapig gedoe wordt zit ik niet op te wachten.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Maar wel de gene die alles aan jaagt
We zullen zien Mario.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:16 schreef mario390 het volgende:
volgens me heeft chiara niet veel smink op
en is trotzdem mooi
Ik zit mobiel weet niet of het mij gaat lukken ga even kijkenquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:14 schreef Flori het volgende:
[..]
Of @:Dotteke
Gaat normaal automatisch, maar heel af en toe slaat hij eentje over.
#24 is er ook niet
En mission ipv mision als het je luktquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit mobiel weet niet of het mij gaat lukken ga even kijken
scherpquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:18 schreef Flori het volgende:
[..]
En mission ipv mision als het je lukt
Gelukt beidequote:Op donderdag 19 januari 2023 21:18 schreef Flori het volgende:
[..]
En mission ipv mision als het je lukt
Heb ik, thanks ...quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:22 schreef rinardo het volgende:
@:DGK_Tegengas 21.20 stream 1 natspuiten met straal
Was om een balspel die ze speelden vanmiddagquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Er was een weddenschap verloren, weet iemand de aanleiding?
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:26 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Was om een balspel die ze speelden vanmiddag De verliezers die kregen een koudwaterbad of zoiets
Wil ik ook wel wetenquote:
Ik vind het grappigquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
wat denkt chacha nou met die kleding en dat brilletje
Aandacht?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:29 schreef Schakeltopia het volgende:
wat denkt chacha nou met die kleding en dat brilletje
Ja beetje humor wel leuk inderdaadquote:
Juist wel als je in koud water heb gezeten word je weer heel gauw warmquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
Die worden toch nooit meer warm hierna??
te drukquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
Dit is niet gezond. Gelukkig is het AMC om de hoek
dat was de enigste zonnebril die ze mee mocht nemen het huis in.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
wat ziet charlotte eruit
[ afbeelding ]
Ik zou juist denken dat je daarna zo door en door koud ben dat het tot je binnenste van je botten is?quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Juist wel als je in koud water heb gezeten word je weer heel gauw warm
zou kunnen inderdaadquote:Op donderdag 19 januari 2023 21:37 schreef Kodiak100 het volgende:
Morgen maar even in de DBK dit bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |