quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Die raadselen zodra je over vrouwen gaat pratenquote:
Wie weet we hebben nog een aantal dates.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:32 schreef Gibson88 het volgende:
Keer eens wat anders dan transgenders, ik vind leuk
Eensquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:32 schreef Gibson88 het volgende:
Keer eens wat anders dan transgenders, ik vind leuk
We wachten afquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wie weet we hebben nog een aantal dates.
Voor het vingerwerk?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
Wel een beetje jammer dat ik @:3rr0r niet om een gifje heb gevraagd bij groen jasje vorige week
Lekker strakke trui over je dikke pensquote:
Voor de OP. Voor die ene avond per jaar dat dit programma een echt lekkere jongen presenteert.quote:
Hier moet ik even over nadenkenquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:36 schreef Sked het volgende:
Ik date liever iemand zonder armen dan een Belg
Die zaggekik toen nog nie hé?quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker strakke trui over je dikke pens
Hoeveel mannen zeggen dat Vlaams opwindend isquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Ik vind dat taaltje zo mooi: hier zou ik al afhaken.
Bold statementquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:36 schreef Sked het volgende:
Ik date liever iemand zonder armen dan een Belg
quote:
Zei zegt net van wel. Dus.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoeveel mannen zeggen dat Vlaams opwindend is
Vrouwen hebben dit andersom niet
Zei kan zoveel vindenquote:
Aan één Mechelaar heb je beide handen al vol iddquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
5 herders zou ik niet zo snel nemen
In een donker steegje.quote:Op donderdag 19 januari 2023 19:42 schreef Caland het volgende:
Modellenwerk voor Bert (38) die fotograaf is op instagram
Geilquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:43 schreef Centenbak het volgende:
Ik ken haar van Chaturbate volgens mij
Die kunnen uitquote:
Memphis sixpack en dijenquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:44 schreef Centenbak het volgende:
LOL wie bedenkt deze match.
Deze meid wil een gespierde negerjongen
Zie ze samen al een jointje klappenquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:45 schreef Joop_W het volgende:
Misschien kan Allard nog overtuigen met ondernemerskapitaal of het vooruitzicht daarop.
Webcamgirls kent geen sluitingstijdquote:Op donderdag 19 januari 2023 19:46 schreef NoCigar het volgende:
Tot zeven uur! Waar haalt ze de tijd vandaan om nog model te zijn?
Model of alto?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |