Nee, hier ook niet. Heb er ook geen discussies over gehad, overigens.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 20:50 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Yes, inderdaad! En gelukkig geen vriendschappenverloren, ondanks de heftige discussies met hen.
Voor mij het tegenovergestelde eigenlijk, ik heb met ongeveer de helft van mijn oorspronkelijke vrienden/kennissenkring geen contact meer sinds de coronaperiode. Absoluut geen spijt van overigens, ik heb er nu meer dan ik ooit heb gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2023 21:01 schreef _I het volgende:
[..]
Nee, hier ook niet. Heb er ook geen discussies over gehad, overigens.
1 keer mn mening gegeven, daarna altijd alles in stilte over me heen laten komen.
Why is that? Ik kan me eerlijk gezegd voor mezelf geen enkele verandering in mijn sociale leven nu erin vinden. Tja ik kon niet naar de kroeg, maar wij hadden andere opties. Eigenlijk niemand gaf een fuck om wel of geen prik of QR code. Sommigen namen de prik om uit te gaan. Anderen om het reizen, ik heb mijn poot stijf gehouden en we kwamen toch wel samen onderling. Was bij ons niet echt een issue.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:59 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Voor mij het tegenovergestelde eigenlijk, ik heb met ongeveer de helft van mijn oorspronkelijke vrienden/kennissenkring geen contact meer sinds de coronaperiode. Absoluut geen spijt van overigens, ik heb er nu meer dan ik ooit heb gehad
Van die mensen had ik ver daarvoor al afscheid genomen.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:59 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Voor mij het tegenovergestelde eigenlijk, ik heb met ongeveer de helft van mijn oorspronkelijke vrienden/kennissenkring geen contact meer sinds de coronaperiode. Absoluut geen spijt van overigens, ik heb er nu meer dan ik ooit heb gehad
Wat dat betreft ben ik vrij principieel, ik wil niet met mensen omgaan die het wel prima vinden om mensen uit te sluiten vanwege hun persoonlijke keuze zich niet te laten vaccineren tegen een virus met een overlevingskans van +99%, en dat waren in mijn kring aardig wat helaas. Ik heb ook meegemaakt dat ik niet welkom was op de kerstbrunch wat in onze familie al een jaar of 30 een traditie was.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Why is that? Ik kan me eerlijk gezegd voor mezelf geen enkele verandering in mijn sociale leven nu erin vinden. Tja ik kon niet naar de kroeg, maar wij hadden andere opties. Eigenlijk niemand gaf een fuck om wel of geen prik of QR code. Sommigen namen de prik om uit te gaan. Anderen om het reizen, ik heb mijn poot stijf gehouden en we kwamen toch wel samen onderling. Was bij ons niet echt een issue.
Ik hoor het Rutte al zeggen als hij zich moet verantwoorden bij de parlementaire enquête:quote:
Dat Woke gedram maakt de wereld ook geen leuke plek om kroost op neer te zetten, daarnaast zijn de wokies zelf ook zo aseksueel als maar kan (non-binair, ageslachtig waeet ik veel wat).quote:Op zaterdag 28 januari 2023 13:16 schreef _I het volgende:
[ twitter ][ twitter ][ twitter ]
Toch benieuwd of dit ook nog wat wordt. Vallende geboortecijfers.
Dat zijn 6 mensen met allemaal wat extra accounts. Ze krijgen alleen heel veel ruimte overal.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 17:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat Woke gedram maakt de wereld ook geen leuke plek om kroost op neer te zetten, daarnaast zijn de wokies zelf ook zo aseksueel als maar kan (non-binair, ageslachtig waeet ik veel wat).
Dat is wel redelijk kut ja, ik ben dan ook niet gevaccineerd maar in mijn omgeving werd er ook weinig over gesproken. Wel of niet? All good.. Ik boycot alleen de Action, de Aldi en Kruitvat hier in mijn plaats omdat ze me daar zonder mondkapje weggestuurd hebbenquote:Op zaterdag 28 januari 2023 11:27 schreef CryptoPunk het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik vrij principieel, ik wil niet met mensen omgaan die het wel prima vinden om mensen uit te sluiten vanwege hun persoonlijke keuze zich niet te laten vaccineren tegen een virus met een overlevingskans van +99%, en dat waren in mijn kring aardig wat helaas. Ik heb ook meegemaakt dat ik niet welkom was op de kerstbrunch wat in onze familie al een jaar of 30 een traditie was.
Als ik iemand zou moeten geloven die weet hoe het zit zet ik al mijn geld in op Jan Bonte mbt medische kant van corona.quote:
En waarom dan precies? En waarom zou Koopmans geen wetenschapper zijn volgens jou? Of interpreteer ik je ''wetenschapper' verkeerd.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als ik iemand zou moeten geloven die weet hoe het zit zet ik al mijn geld in op Jan Bonte mbt medische kant van corona.
Is geen onafhankelijke wetenschapper.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 20:32 schreef Raw85 het volgende:
[..]
En waarom zou Koopmans geen wetenschapper zijn volgens jou?
Waarom is er helemaal nergens iets op internet te vinden over deze persoon? Niet eens een LinkedIn-profiel, geen enkele verwijzingen in google scholar...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |