Daar zijn ze allemaal te laf voor, wel klagen maar er niets aan doen, dus Jeff kan doorgaan met zijn intimiderende gedrag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:50 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Jeff brengt de poppetjes wel aan het wankelen met zijn grote bek. Ze moeten samen eens gaan opstaan en die Jeff eens even goed aanspreken.
ohja met wat dan?!quote:
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niksquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:48 schreef D. het volgende:
Zoe wil niet met Jeff die alsmaar scheldt en schreeuwt, en Kim D, wat een dom wijf is
Daarom vond ik Kim K gisteren wel sterk, want die gaf aan wat ze van de situatie vond en van die plank(Jeff)quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zijn ze allemaal te laf voor, wel klagen maar er niets aan doen, dus Jeff kan doorgaan met zijn intimiderende gedrag.
Hij was daar de best verdienende manager in zijn maandquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
ik snap dat je jeff niet leuk vind maar zeggen dat jeff meer geeft gekost dan iemand die 2x een gele kaart geeft gepakt, en dus ook 2x 10.000 heeft verspild, is waanzin
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand correctedquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
ik snap dat je jeff niet leuk vind maar zeggen dat jeff meer geeft gekost dan iemand die 2x een gele kaart geeft gepakt, en dus ook 2x 10.000 heeft verspild, is waanzin
wordt gewaardeerdquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand corrected
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter opquote:
De groep verdiende het, Jeff gaf het alleen maar uit, en dan voornamelijk aan zichzelf en zijn naastenquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Hij was daar de best verdienende manager in zijn maand
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nah gewoon weer verder met babsweek. Die mic onder de jas maakt het er niet beter op
Bij de tweede gele kaart zat geen boete..quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had idd de gele kaarten niet meegerekend. I stand corrected
Jij vind de manier van communicatie van Jeff wel kunnen. Even een vraag.quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ohja met wat dan?!
Pestgedrag dusquote:Op woensdag 18 januari 2023 12:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoe voelt zich ook totaal niet gesteund want Jeff noemt haar 'een dik varken' en Babs kijkt ernaar en doet helemaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |