abonnement Unibet Coolblue
pi_207609698
Jouw kernwoorden voor 2023 zijn taal, leren en literatuur.

Liefde
Zit je in een relatie? Dan kan het eerste kwartaal van 2023 weleens betekenen dat je gaat verloven of trouwen… Het is tijd voor die volgende stap! Ben je single? Dan ontmoet je nieuwe mensen… Liefde hangt in de lucht, maar je zult je er wel voor moeten openstellen.

Venus retrograde (april/mei) zorgt ervoor dat je verleidelijker bent/voelt dan ooit. Een mooie tijd voor flirts en dates! De zomer is wat minder qua vibe (ook dankzij Venus retrograde); er kunnen spanningen zijn als zaken niet worden uitgesproken.

November wordt voor jou een romantische maand, dus bereid je voor op een warme winter 2023.

Carričre & studie
Actieplaneet Mars zorgt ervoor dat je de eerste maanden van 2023 flink aan de weg timmert. Je bent niet te stoppen, die vurige energie is overal! Alles lijkt je gemakkelijk af te gaan, dus dat is fijn. Rond mei zul je wat geluksmomenten hebben binnen je werk of studie. Iets valt precies op z’n plek. De rest van het jaar zul je moeten vertrouwen/terugvallen op je talenten en skills, zodat je verder kunt met je loopbaan. Het is niet zo dat er dan geen kansen zijn, maar je zult wel moeten blijven doorpakken.

Geld en financiėn
Januari, februari, maart en april zijn voor jou maanden van financiėle groei. Of eigenlijk: je mag deze maand financieel groeien en flink sparen. Zet alle bonussen en extraatjes opzij, start een side hustle voor wat meer inkomen en verkoop wat je niet meer gebruikt. Deze buffer wil je de rest van het jaar hebben, dan voel je je nergens gestresst over. Let er op dat je tijdens Mercurius retrograde 2023 geen contracten tekent voordat je ze door en door hebt gelezen (ook de kleine lettertjes!). Dat geldt trouwens voor allerlei contracten, ook die waar je vaak klakkeloos ‘Yes’ of ‘Ja’ op antwoord in mobiele apps.

Bron:https://www.vollemaankalender.nl/

[ Bericht 1% gewijzigd door Lovely op 18-01-2023 12:37:41 ]
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
pi_207610359
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207610417
Ik ben ook tweelingen O+
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  Moderator woensdag 18 januari 2023 @ 20:48:55 #4
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207617802
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2023 12:12 schreef Loveable het volgende:
Ik ben ook tweelingen O+
Had eigenlijk willen lezen eindelijk de jackpot in de staatsloterij te winnen :+

Maar super bedankt voor je tijd om alle horoscopen te plaatsen ^O^
Lach met een schone bips
pi_207617812
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had eigenlijk willen lezen eindelijk de jackpot in de staatsloterij te winnen :+

Maar super bedankt voor je tijd om alle horoscopen te plaatsen ^O^
_O- ^O^
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_207618030
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 20:48 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Had eigenlijk willen lezen eindelijk de jackpot in de staatsloterij te winnen :+

Maar super bedankt voor je tijd om alle horoscopen te plaatsen ^O^
Die win ik ook nooit, maar doe ik doe ook niet mee met de staatsloterij :D

Was veel kopiėren en plakken.. :s)
Music is the language of the spirit. It opens the secret of life bringing peace, abolishing strife.
  Moderator zaterdag 28 januari 2023 @ 22:29:38 #7
381159 crew  loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_207755729
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2023 21:01 schreef Loveable het volgende:

[..]
Die win ik ook nooit, maar doe ik doe ook niet mee met de staatsloterij :D

Was veel kopiėren en plakken.. :s)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')