Het is zeker een dominantje, maar denk je dat de rest het er beter vanaf zal brengen zonder hem?quote:Op woensdag 18 januari 2023 00:19 schreef freaky40 het volgende:
Bart is veel te veel bezig met beroepsdeformatie en wil dus graag de ervaren militair uithangen. Dominant ventje.
Ze zullen niet verhongeren ofzo denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2023 02:42 schreef Emptystreet het volgende:
[..]
Het is zeker een dominantje, maar denk je dat de rest het er beter vanaf zal brengen zonder hem?
Bedoel je Ali?quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:07 schreef Ireth het volgende:
Hopelijk zo ook dat irritante jengelde gezeur voor een feestje van cheche...
Verrek, ja.quote:Op woensdag 18 januari 2023 21:31 schreef Ireth het volgende:
Gisteren cliffhanger dat Chayron een geheime missie kreeg, niks daarover vandaag in de uitzending
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:05 schreef superniger het volgende:
Flopshow.
Voorspelling nominatie: Bart, Jason en die kerel met kapotte knie.
quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:05 schreef superniger het volgende:
Flopshow.
Voorspelling nominatie: Bart, Jason en die kerel met kapotte knie.
Of zou dat ook tactiek zijn? Onderschat worden is 'kassa'.quote:
Ik denk dat ze heel snel gestrest is.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Of zou dat ook tactiek zijn? Onderschat worden is 'kassa'.
Ja, misschien is dat het wel gewoon.quote:Op donderdag 19 januari 2023 21:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel snel gestrest is.
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:37 schreef odie22 het volgende:
wat een fantast en nu als een geile hond achter chelsea aanrennen
Is nog niet uitgezonden man. Dit is het tv topic. Beetje rekening houden met niet stream kijkers is niet zo moeilijk.quote:
drama maken om om tv te maken , alles voor de stemmenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:17 schreef Joyce-43 het volgende:
jees he als je nu al zo moeilijk kan doen in de 2de week met nomineren dan word het wat voor je als je 5 weken voor het einde bent ofzo.
is wel moeilijk doen om het moeilijk doen hoor
Huh... ik snap hier geen bal van.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:11 schreef superniger het volgende:
[..]
Is nog niet uitgezonden man. Dit is het tv topic. Beetje rekening houden met niet stream kijkers is niet zo moeilijk.
Nog niet officieel.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh... ik snap hier geen bal van.![]()
Charlotte is toch net in de uitzending genomineerd?
Jawel, wel dbk moment dat MA charlotte als eerste opnoemde, huiskamer moment dat de bewoners het te horen kregen is er nu pas.quote:
Pas op het eind is het officieel. Dbk kan ook misleidende montage zijn. Misschien switcht hij nog.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 21:32 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jawel, wel dbk moment dat MA charlotte als eerste opnoemde, huiskamer moment dat de bewoners het te horen kregen is er nu pas.
posten is gewoon een dikke spoiler.quote:Op Charlotte gestemd.
jij voegt veel toe met je uitkeringquote:Op vrijdag 20 januari 2023 13:57 schreef Emptystreet het volgende:
Ilse mag van mij wel naar huis... Voegt 0 toe.
Rob mag van mij wel blijven, gedoe met z'n knie is vervelend, maar het is een sympathieke kerel. Al vrees ik het ergste
cheers matequote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:18 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
jij voegt veel toe met je uitkering
zowie ons levenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 23:53 schreef Boze_Loopeend het volgende:
[..]
Marcel de smet triest verhaal
Hoe kom je daar bij? Ik vind het juist de meest irritante bewoner, net een 15 jarige puber.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
Chelsea staat gewoon erop omdat ze populair is (die wordt ook wel als eerste gered lijkt me)
Dat dusquote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef KraideN het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik vind het juist de meest irritante bewoner, net een 15 jarige puber.
Ze heeft natuurlijk wel het "schattige" mee. Ik denk niet dat zij er uit gaat. Maar ik denk dat ze alle 3 populair zijn bij de kijkers, dus onvoorspelbaar is het sowieso.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 11:30 schreef KraideN het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij? Ik vind het juist de meest irritante bewoner, net een 15 jarige puber.
Dat schattige is wat mij betreft ver te zoeken hoor...quote:Op zaterdag 21 januari 2023 19:21 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk wel het "schattige" mee. Ik denk niet dat zij er uit gaat. Maar ik denk dat ze alle 3 populair zijn bij de kijkers, dus onvoorspelbaar is het sowieso.
Ik had persoonlijk verwacht dat Jason, Ali en die militair genomineerd zouden zijn, had dit niet verwacht.
Vind het juist beter.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:14 schreef spapaars het volgende:
Blijf het waardeloos vinden dat er maar één mocht nomineren.
Heb ook al pols gezien waar ze geen favoriet is.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:24 schreef livelink het volgende:
En hopelijk hebben ze ook door dat de kijkers niet van bondjes houden als Charlotte favoriet is.
Polls zeggen niks Jill stond ook niet favoriet maar won toch wel.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ook al pols gezien waar ze geen favoriet is.
Had niet verwacht dat zij mocht blijvenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:45 schreef spapaars het volgende:
Dus hij zo genomineerd dat Charlotte zou worden weggestemd.
Een kleine streep door de rekening.
Volgens mij moesten er vorig jaar ook twee in 1 bed.quote:
Danny zal zich wel aanbieden bij Chiara dan, immers ziet Chelsea nu toch niks meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 21:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij moesten er vorig jaar ook twee in 1 bed.
Chiara schijnt meer in trek te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
Chelsea wegstemmen.
Zijn alle stemmers van de verkeerde kant?
Chel was leuk voor even bro maar we zijn te oud voor die drukke bs. Dus we zijn nu geupgrade naar Chiara aka de giertank. Chel heeft niks lekkers laten zien dus kan gáán. Je wait hoe 't gait.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
Chelsea wegstemmen.
Het gaat om de inhoud van het programma, die is nu een stuk beter geworden.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
Chelsea wegstemmen.
Ja echt knap zo'n gezicht vol zelfbruiner, plamuur, poeder en wat allemaal nog meer.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 22:36 schreef superniger het volgende:
Chelsea wegstemmen.
Misschien (hopelijk) levert zo'n team battle deze keer spanning en heibel en mooie bondjes op (ook daarná).quote:Op maandag 23 januari 2023 20:55 schreef livelink het volgende:
Zo'n teamindeling vind ik nooit zo leuk.
Ja, dat verbaasde mij ook. Ik dacht ook eigenlijk dat nieuwe bewoners apart waren gezet waar ze niet mochten kijken, maar dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op maandag 23 januari 2023 21:13 schreef superniger het volgende:
Lol, hoezo mag die blonde kennis van buiten delen?
U mag door voor de ijskast.quote:Op maandag 23 januari 2023 20:50 schreef Ireth het volgende:
Ias en jaq zijn captain, vermoedelijk kiezen zij wie wanneer tegen elkaar moeten spelen.
quote:Op maandag 23 januari 2023 21:22 schreef livelink het volgende:
Michelangelo mag hier ook wel mijn bed op komen maken (niet dubbelzinnig bedoeld)
Het zal uiterlijk woensdag zijn. Ik hoop voor Ias en Jacq dat ze dinsdag einde dag mogen komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2023 00:20 schreef freaky40 het volgende:
Leuke dynamische aflevering vanavond. Zat goed in elkaar. Nieuwe bewoners erbij duurt nog wel even dus...denk zaterdag pas.
Ja, gezellig koukleumenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:38 schreef Gert het volgende:
Charlotte en Chiara in één tent? Oké! Gezellig.
Daar zijn prima oplossingen voor. Tegen.quote:
ja wat is het nu, voor of tegenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 20:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar zijn prima oplossingen voor. Tegen.![]()
Nou, als je sommige users over bewoners hoort pratenquote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:08 schreef ben34567 het volgende:
en de Chiara haat is weer begonnen op twitter. Bijna iedereen heeft al iets slechts verteld over een medebewoner maar bij haar wordt dat uitvergroot
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 21:08 schreef ben34567 het volgende:
en de Chiara haat is weer begonnen op twitter. Bijna iedereen heeft al iets slechts verteld over een medebewoner maar bij haar wordt dat uitvergroot
Mja.. toch voor.quote:
Laten we het hopen.quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:45 schreef Gert het volgende:
PIZZA AVOND!!!! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik vind het knap hoe Jason zich staande kan houden!quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:48 schreef livelink het volgende:
Ik hoop dat Jason wint. Danny gun ik geen winst.
Hij is nog erg jong, dat merk je wel. En hij heeft het niet gemakkelijk met die medebewoners. Maar hij lijkt het makkelijk van zich af te schudden. Ik begrijp soms niet waarom ik kijk. Ik vind dit soort groepsprocessen meestal heel erg moeilijk om te zien.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik vind het knap hoe Jason zich staande kan houden!
Traditie.quote:
Ja, echt hè!quote:
maar hebben ze er wel kruiden in gedaan?quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:51 schreef livelink het volgende:
Ik vind couscous lekker trouwens. Verbaas me echt dat iedereen dat zo vies vindt. Couscous met courgette heb ik deze week nog gemaakt, vrijwillig.
Ze hadden wel courgette en ze hadden het bakvet van het vlees, daar konden ze ook wat mee natuurlijk.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
maar hebben ze er wel kruiden in gedaan?
ja dat wel maar ik bedoel echt couscous kruiden.. alleen de graansoort zelf is weinig aan zonder kruidenquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ze hadden wel courgette en ze hadden het bakvet van het vlees, daar konden ze ook wat mee natuurlijk.
Ze zijn zo brutaal.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:55 schreef Emptystreet het volgende:
Zullen we massaal Ilse er uit stemmen? Niet uit afgunst, maar uit bezorgdheid.
Ik heb oprecht nog nooit zo weinig met een bewoner gehad als met deze vrouw. Het is voor mij echt een non-bewoner op 't moment. Als ze in beeld komt is ze stil of ze huilt.
Het is denk ik wel een moeilijke groep dit jaar om tussen te komen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 00:55 schreef Emptystreet het volgende:
Zullen we massaal Ilse er uit stemmen? Niet uit afgunst, maar uit bezorgdheid.
Ik heb oprecht nog nooit zo weinig met een bewoner gehad als met deze vrouw. Het is voor mij echt een non-bewoner op 't moment. Als ze in beeld komt is ze stil of ze huilt.
Team Danny en Rob ☕️quote:
Mja, die gaan vermoedelijk een stuk langer te zien zijn dan Ilse.quote:
Het kan raar rollen in rls land 🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja, die gaan vermoedelijk een stuk langer te zien zijn dan Ilse.
Heeft ze toch echt zelf gedaan 😉quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:00 schreef HappyCharly het volgende:
Aww ik heb medelijden met een vrouw als Ilse in een programma als dit..
i knowquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft ze toch echt zelf gedaan 😉
Ik vond haar juist een stoerwijf dacht ik toen ze binnenkwam. Valt echt tegen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
i know
maar toch... ze oogt zo gevoelig.. dat niemand dan ff zegt, vrouw doe maar niet... het zijn doorgaans haaien in zon programma..
ik heb mijn tekst net aangepastquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond haar juist een stoerwijf dacht ik toen ze binnenkwam. Valt echt tegen.
Ik snap sowieso niet dat mensen hier aan meedoen🤣🤣🤣quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik heb mijn tekst net aangepast
ze is gevoelig maar ook bijzonder. snap niet waarom ze hieraan mee wil doen.
ik ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat mensen hier aan meedoen🤣🤣🤣
Ja lijkt me ookquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:17 schreef Gert het volgende:
Afijn, Ilse gaat dus worden genomineerd lijkt me.![]()
Wie nog meer...
Ik mag niets zeggenquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:17 schreef Gert het volgende:
Afijn, Ilse gaat dus worden genomineerd lijkt me.![]()
Wie nog meer...
Niét zeggen / hinten dadelijk hè!quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
oh wacht... in de streamstopic kunnen we dat gewoon zien zeker? Even spieken
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik zou niet durven...![]()
het tv topic is wel echt dood... jammer..
Schuld van spoilende mensen.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hoezo? ik zie sowieso weinig berichten...quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:35 schreef superniger het volgende:
[..]
Schuld van spoilende mensen.
Jammer
Volgens mij kijken de meeste cossers geen tv.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk het ook...quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kijken de meeste cossers geen tv.
Volg beide. Cossen in de gaten houden dan zie je waar wat gebeurd en zet je die stream aan 😉quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:44 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk het ook...
maar EN EJVJL EN BB streams volgen, dat gaaaaat niet...
ik moet ook best wel vaak werken eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volg beide. Cossen in de gaten houden dan zie je waar wat gebeurd en zet je die stream aan 😉
Dagelijks op tv een mooie showquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dan wordt het wat moeilijker. Maar goed we zitten te sc. 😉quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik moet ook best wel vaak werken eigenlijk
Klopt maar er is hier toch niemand die er last van heeftquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan wordt het wat moeilijker. Maar goed we zitten te sc. 😉
hahahaha inderdaad, maar dan zou ik wachten met opstappen tot na de live, ik denk dat Rob of Bart er uit gaan, en dan zeggen, mensen het was mooi, maar ik ga ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 06:17 schreef livelink het volgende:
Heb de aflevering pas gisterenavond laat gekeken. Ik vond het leuk dat team roze won en door de switch wordt Ilse genomineerd. Haar er vervolgens uit stemmen is een barmhartige daad van de kijkers.
Maar als ik Ilse was zou ik lekker zelf opstappen en dan wordt er zaterdag iemand anders uitgestemd![]()
Dat zou toch de ultieme wraakactie zijn
ik erger me daar ook mateloos aanquote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:23 schreef ChilllayD het volgende:
Charlotte pfffff. Elke keer dat ge 'what the fuuuck'.
De streamverslagen worden ook redelijk bijgewerkt.quote:Op donderdag 26 januari 2023 21:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik moet ook best wel vaak werken eigenlijk
klopt, ik kijk de tv zending op videoland vaak later zodat ik herhalingen die we al op de live stream hebben gezien, door kan scrollen, ik vind de COS leukerquote:Op donderdag 26 januari 2023 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij kijken de meeste cossers geen tv.
IK vermoed ook dat meer dat doen. Vooral ook omdat in de avond er live op de streams ook vaak van alles te doen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 09:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt, ik kijk de tv zending op videoland vaak later zodat ik herhalingen die we al op de live stream hebben gezien, door kan scrollen, ik vind de COS leuker
Kitty alsjeblieft niet zeg, hou op hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:39 schreef HyperViper het volgende:
Echt super duper hoog sensitieve aflevering gisteren. Moest echt even bijkomen. Heb btw een bericht gelezen dat Kitty haar terugkeer gaat maken dit seizoen.
Dies al terug volgens mij, verkleed als Robquote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kitty alsjeblieft niet zeg, hou op hoor
Die Engelse zinnetjes van haar constant.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 01:23 schreef ChilllayD het volgende:
Charlotte pfffff. Elke keer dat ge 'what the fuuuck'.
Ilse eruit, Kitty erin.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 10:39 schreef HyperViper het volgende:
Echt super duper hoog sensitieve aflevering gisteren. Moest echt even bijkomen. Heb btw een bericht gelezen dat Kitty haar terugkeer gaat maken dit seizoen.
Dat doen heel veel van die lui tegenwoordig. Slaat nergens op (of wij zijn oud aan het worden).quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:54 schreef KraideN het volgende:
[..]
Die Engelse zinnetjes van haar constant.Echt belachelijk.
Brrrrr, het zal toch niet hè.quote:Op vrijdag 27 januari 2023 12:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kitty? DE KITTY?
[ afbeelding ]
Ik weet het echt niet. Maar ik kreeg ineens een flashback bij de naam Kitty.quote:
ik meende ergens gelezen te hebben dat er niet meer terug in komt, ook geen tijd voor hadquote:
nou stem dan op ilse dan blijven ilse en danny er in , en rob eruit, rob zorgt voor veel onderlinge strubbelingenquote:Op vrijdag 27 januari 2023 23:35 schreef livelink het volgende:
Net de aflevering gezien. Werd er niet vrolijk van, moet ik zeggen. Ik weet ook even echt niet op wie ik zou moeten stemmen. Ik vind zowel Ilse, Rob als Danny niet leuk.
Nee, ik wacht dit keer wel met stemmen tot er nog maar twee zijn voor het onwaarschijnlijke geval dat Ilse ineens toch als eerste veilig is.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou stem dan op ilse dan blijven ilse en danny er in , en rob eruit, rob zorgt voor veel onderlinge strubbelingen
Ilse kan nooit winnen van Danny of Rob.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 00:05 schreef Paul het volgende:
Ilse lijkt me vrijwel zeker dat ze eruit gaat
Rob is een oude zeur, die heel hypocriet doet alsof hij altijd heel eerlijk en open is en ondertussen continue zit te roddelen. Daar hou ik niet van. Chayron vind ik ook heel vervelend; maar die stond helaas niet genomineerd.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:33 schreef djkoelkast het volgende:
Wat is er mis met Rob?
Ik zie liever het kliekje met en rondom Danny en Chayron gaan. Dat gedoe met stemmen ook altijd.
Ik kijk ook streams, maar denk hetzelfde (ook over Rob trouwens)quote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Rob is een oude zeur, die heel hypocriet doet alsof hij altijd heel eerlijk en open is en ondertussen continue zit te roddelen. Daar hou ik niet van. Chayron vind ik ook heel vervelend; maar die stond helaas niet genomineerd.
Danny begin ik steeds wat minder erg te vinden. Hij lijkt wat te veranderen, maar ik moet het natuurlijk wel van de uitzendingen hebben, dus wellicht zie ik niet het totale plaatje.
Ik kijk ook alleen tv en erger me vooral aan Lindsay en Chayron, met Danny als een goeie derde. Die laatste praat trouwens heel erg Gordon-esk, dat helpt ook niet. Charlotte is ook irritant met haar halve zinnetjes Engels, maar stoor me aan die andere meer.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Rob is een oude zeur, die heel hypocriet doet alsof hij altijd heel eerlijk en open is en ondertussen continue zit te roddelen. Daar hou ik niet van. Chayron vind ik ook heel vervelend; maar die stond helaas niet genomineerd.
Danny begin ik steeds wat minder erg te vinden. Hij lijkt wat te veranderen, maar ik moet het natuurlijk wel van de uitzendingen hebben, dus wellicht zie ik niet het totale plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg is. Kan haar man nog zeggen "Als ze een week langer in het huis had gezeten dan..." nee, dan hadden meer mensen waarschijnlijk meer afkeer gekregen.
Hopelijk is de volgende keer Jason aan de beurt, irritante kwal.
Vind dit een verademing na de groep van vorig jaar.quote:Op zondag 29 januari 2023 11:28 schreef livelink het volgende:
Nu pas terug gekeken. Ilse terecht uit haar lijden verlost. Maar ach, wat had ik Rob graag zien vertrekken.
Ik kijk tot nog toe met minder plezier dan de voorgaande edities, merk ik.
Geen leuke groep, ik heb echt met weinig bewoners een beetje een klik. Dat maakt het toch minder leuk om te kijken. De lijst met minst favoriete bewoners wordt bij mij ook steeds groter.
quote:Op zondag 29 januari 2023 13:57 schreef Emptystreet het volgende:
Blij datJason is voor mij de favoriet. Die Chiara is pas een slang. Vieze persoonlijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. weg is. Kan haar man nog zeggen "Als ze een week langer in het huis had gezeten dan..." nee, dan hadden meer mensen waarschijnlijk meer afkeer gekregen.
Hopelijk is de volgende keer Jason aan de beurt, irritante kwal.
Heerlijk dit. Die gaat op oorlogspad, gok ik.quote:
Kan misschien positief uitpakken even een momentje voor jezelf.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Sneu voor Jason dat hij er nog is, `hij gaf zo aan dat hij hoopte echt naar huis mocht, en niet weer apart kwam te zitten omdat hij het al zo moeilijk had.
Mja.. hij lijkt het toch wel weer leuk te vinden om een rol te spelen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Sneu voor Jason dat hij er nog is, `hij gaf zo aan dat hij hoopte echt naar huis mocht, en niet weer apart kwam te zitten omdat hij het al zo moeilijk had.
Wat hij op de stream zei was dat hij niet hoopte dat hij weer apart moest zitten en graag naar huis wilde. \Maar goed we gaan zien wat het verder gaat brengen.quote:Op maandag 30 januari 2023 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Mja.. hij lijkt het toch wel weer leuk te vinden om een rol te spelen.
Sowieso vind ik dit wel een mooie setting.
Yupquote:Op maandag 30 januari 2023 21:41 schreef livelink het volgende:
Zo, dus meneer "ik lust geen couscous en ik ben 6 kilo afgevallen, maar ik zeur daar verder niet over, maar dat paardenvoer eet ik niet" nomineert Jason omdat hij zeurt over eten
volgens mij charlottequote:Op maandag 30 januari 2023 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup
Wie nomineerden nu allemaal Michelangelo? Danny, Ali en ?
Nee die ging voor Chiara. Ik dacht Chayron maar die zei in de uitzending dat ie juist op Jason had gestemd.quote:
Nominaties in de uitzending :quote:Op maandag 30 januari 2023 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee die ging voor Chiara. Ik dacht Chayron maar die zei in de uitzending dat ie juist op Jason had gestemd.
Oh het waren er dan toch maar 2 op Michelangelo, ik dacht echt dat ik er 3 voorbij hoorde komenquote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nominaties in de uitzending :
Charlotte - Chiara - geen klik
Danny - MiAngelo - grote concurrent
Ali - MiAngelo - sterke speler
Cheyron - Jason - tactische speler
Jason - Jacq - minste klik en veel wrijving (zij heeft als enige geen brief)
Chiara - ? niet uitgezonden
Lindsey - Jason - sterke speler
Bart - Jason - irritaties
Mies - Charlotte - wil leiding nemen / niet oprecht tegen Mies
Rob - Jason - geen klik - eetgedrag
Jolien - Jason - irritaties
Ias - Jason - geen klik
Jacq - Jason, maar niet uitgezonden
ja heb lijstje ff snel opgezochtquote:Op maandag 30 januari 2023 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh het waren er dan toch maar 2 op Michelangelo, ik dacht echt dat ik er 3 voorbij hoorde komen
Het zat iets eerder al in de uitzending, Chiara stemde op Jason (vertelde ze toen ze hem hielp met inpakken koffer).quote:Op maandag 30 januari 2023 22:57 schreef rinardo het volgende:
Nominaties in de uitzending :
[..]
Chiara - ? niet uitgezonden
[..]
Die kop, uitprinten en op het dartbordquote:Op dinsdag 31 januari 2023 20:59 schreef superniger het volgende:
Hahaha. Chiara heeft een zure kop vanwege Charlottes PON.
Het gewonnen geld lijkt dus van de algemene prijzenpot af te gaan.quote:
Jason deed het leukquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:44 schreef ledn81 het volgende:
Rob zou een hartverzakking krijgen als hij dit zou zien. Hij is bezig met wol en Jason zit te vreten
[ afbeelding ]
In feite eenrichtingsverkeer. Het ene knappe meisje haat het andere knappe meisje.. ofzo. Onbegrijpelijke competitie en afgunst die je soms ziet tussen vrouwen. Vanaf binnenkomst is Chiara al bezig. Of is er echt iets gebeurd vanuit Charlotte? Volgens mij niet iig.quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:27 schreef superniger het volgende:
Dikke kutnijd tussen Charlotte en Chiara.
Ja, ik mag ze beide ook niet. Maar vlak Chayron ook niet uit qua negativiteit-veroorzaker.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 02:00 schreef Willewa het volgende:
[..]
In feite eenrichtingsverkeer. Het ene knappe meisje haat het andere knappe meisje.. ofzo. Onbegrijpelijke competitie en afgunst die je soms ziet tussen vrouwen. Vanaf binnenkomst is Chiara al bezig. Of is er echt iets gebeurd vanuit Charlotte? Volgens mij niet iig.
Charlotte heeft dat opgemerkt en merkt dat ze gewoon blijft doorgaan dus dat is ook gewoon vervelend en kwetsend, dus logisch dat die Chiara zsm eruit wil. Van mij mogen Rob en Chiara zsm naar huis. Zij maken van deze BB-editie een zure roddelshow.
Chayron ja? Dat heb ik nog niet zo gezien. Al kijk ik niet fulltime. Doe het vooral met de uitzendingen en de video’s in het video-topic.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik mag ze beide ook niet. Maar vlak Chayron ook niet uit qua negativiteit-veroorzaker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |