Bijna alle YouTube-reacties hierop zijn Koreaans. Daar kennen ze Kylie Minogue blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:43 schreef Momo het volgende:
Reiley is schijnbaar wel een bekende naam, 10 miljoen volgers op TikTok en woont op de Faeröer eilanden.
Volgens mij is dit echt niet zo slecht als de comments op Twitter doen geloven. Er zitten echt wel liedjes met potentie in. Denk ik.quote:
Bij de bookies staan Reiley en Eyjaa nu allebei gelijk op 32% neem aan dat een van de 2 gaat winnen. Al zie ik Søren nog wel als outsider omdat hij wel voor iets compleets anders gaat retro ballad in het Deens. Als Reiley live kan zingen is dat ook mijn favoriet, maar op die repetitie beelden klinkt het geautotuned? Eyjaa's nummer geeft mij ook de kriebel ja, kan er niet precies mijn vinger op leggen maar het irriteert mij.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind in deze voorronde heel veel vervelende nummers zitten, met als absoluut hoogtepunt die tweeling met een nummer waarvan ik in negatieve zin kippenvel krijg. Denk dat dit een voorbeeld is van wat je krijgt als je in Nederland weer een NSF gaat organiseren. Vind Reiley nog het “beste” nummer hebben, en niet geheel kansloos voor een finaleplek.
Ik begrijp dit volledig.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 17:38 schreef aarontje112 het volgende:
Ik vind in deze voorronde heel veel vervelende nummers zitten, met als absoluut hoogtepunt die tweeling met een nummer waarvan ik in negatieve zin kippenvel krijg.
Ik heb Litouwen, Letland, Estalnd, Denemarken en Italie aan staan.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
Het verbaast me dat jullie hier nog zijn, waarom niet Kroatië, die voorronde is toch veel beter?
Dan knakt er iets in mn hoofd.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
Het verbaast me dat jullie hier nog zijn, waarom niet Kroatië, die voorronde is toch veel beter?
succes/beterschapquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:25 schreef Momo het volgende:
Toch Denemarken dan als keuze?
Ik was even weg omdat ik toch wat last had van hoofdpijn en we moeten de hele nacht nog...
Ja jij zei Denemarken dus dan luister ik gewoonquote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:21 schreef BillDauterive het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |