Heeft @monkyyy je account gehackt?quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:30 schreef Gehrman het volgende:
We hebben nucleaire onderzeeërs met kernwapens nodig. Dan fuckt er niemand met ons.
We trekken ons acbter al die dijken terug.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:33 schreef Gehrman het volgende:
'We hebben patriots nodig om Vlissingen te verdedigen'.
~ Rob de Wijk
Niet.quote:
Officier van Justitie, top politicus, buschauffeur, voorzitter van Nederlandse Brouwers en adviseur voor beveiliging.quote:Op donderdag 19 januari 2023 23:04 schreef svann het volgende:
Buschauffeur Teeven, niet om een bonnetje vragen.
Of heeft hij tegenwoordig ander werk?
Nou nou nou.quote:Op donderdag 19 januari 2023 22:33 schreef monkyyy het volgende:
Ben Rusland moe. We hebben eindoplossing nodig voor het Rusland probleem.
Ik weet nu al wat de presentatrices willen horen bij deze onderwerpen.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef dvdfreak het volgende:
Raïsha Zeegelaar en Linda de Munck over het taboe op tepels op social media
Tim Hofman is journalist van het jaar
Olcay Gulsen en Isabelle Brinkman over Madonna
David de Boer en Herman Pleij over het boek De Vluchtelingenrepubliek
Ik ook, meeste mensen wel denk ik. Lijkt wel een apartheidaregime daar.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:36 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik weet nu al wat de presentatrices willen horen bij deze onderwerpen.
Valt wel mee, vond deze uitzending best onderhoudend. Herman Pleij erbij is altijd goed.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan hier echt niet naar kijken, BNNVARA is met afstand de vervelendste omroep van OP1.
Ik ga Dahmer kijken
De vluchtelingen zijn nu anders. De meesten komen uit islamitische landen. (Oekraïne even erbuiten gelaten.)quote:Op vrijdag 20 januari 2023 20:03 schreef dvdfreak het volgende:
David de Boer en Herman Pleij over het boek De Vluchtelingenrepubliek
quote:Op vrijdag 20 januari 2023 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Ik kan hier echt niet naar kijken, BNNVARA is met afstand de vervelendste omroep van OP1.
Ik ga Dahmer kijken
Ze doen het er ook een beetje om, schurende, bijtende onderwerpen!quote:Op zaterdag 21 januari 2023 00:09 schreef Martinello het volgende:
[..]
Valt wel mee, vond deze uitzending best onderhoudend. Herman Pleij erbij is altijd goed.
22:45...quote:Op zondag 22 januari 2023 21:16 schreef monkyyy het volgende:
Vanaf morgen weer Arjen Lubach, dus waarschijnlijk gruwelijk late OP1
Een antwoord op de vraag waar het misging (2001 wat mij betreft), zullen we wel niet krijgen van Ed Raket.quote:Op maandag 23 januari 2023 17:52 schreef dvdfreak het volgende:
Sophie Hermans, Ed Nijpels en Vincent Karremans over 75 jaar VVD
Lot van Bree over de corruptiezaak tegen Richard de Mos
Marieke Blom over de dalende huizenprijzen
Jan van Halst en Frits Barend over de terugkeer van Koeman als bondscoach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |