Wekkertje weer om 6 uur?quote:
7.00quote:
quote:
Op de hooivork nemen, samen met JA21. Dat gaat wat worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:38 schreef Bocaj het volgende:
Caroline zal Nederland straks bij de hand nemen!
Laten ze het maar proberen... (En we weten allemaal dat het échte regeren van het land door ambtenaren wordt gedaan.)quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:50 schreef svann het volgende:
[..]
Op de hooivork nemen, samen met JA21. Dat gaat wat worden.
Ze zullen de waarde van een explosief gegroeid BBB moeten bewijzen.
Snel weer verkiezingen?
Maar je bent er... Samen met z'n tweetjes!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 22:58 schreef Bocaj het volgende:
Maar je bent er... Samen met z'n tweetjes!
Ja, ze geeft politieke antwoorden...quote:Op dinsdag 17 januari 2023 23:07 schreef NoCigar het volgende:
Wedden dat Bikker haar eigen kinderen niet naar de Mavo stuurt?
🎖️quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb al 14 jaar niet gevlogen. Ik zou een lintje moeten krijgen
Van Rossem wilde geen paniek zaaien, dat vond je ook niets.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:29 schreef monkyyy het volgende:
Rob "Rotterdam is een geoorloofd doelwit voor Putin" de Wijk is weer aan het paniek zaaien
Dank, mijn eerste lintjequote:
Militair strateeg Maarten "Putin gaat Oekraïne niet binnenvallen, dat zie ik aan de maat van de tafel waar hij aan zit" van Rossem heeft wel flink de plank misgeslagen op dit onderwerp.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Van Rossem wilde geen paniek zaaien, dat vond je ook niets.
Ik vermoed dat Putin een niet natuurlijke dood gaat stervenquote:Op woensdag 18 januari 2023 22:37 schreef svann het volgende:
Als de oorlog lang door blijft gaan, redt de Oekraine het niet met zijn mankracht.
Dan uiteindelijk toch west-europesche mankracht erbij?
Voorlopig weet hij de oorlog, de doden en de recessie met intimidatie en propaganda te verkopen aan zijn bevolking.quote:Op woensdag 18 januari 2023 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik vermoed dat Putin een niet natuurlijke dood gaat sterven
Ik weet nu over wie je het hebt. Dit is gewoon een decadente hobby van iemand met teveel geld, zonder djvt had echt totaal niemand dit geïnteresseerd aangezien het totaal niet onderscheidend is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |