Er is ook nog deze die in Duitsland aan een quiz heeft meegedaan:quote:Op donderdag 2 februari 2023 16:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is de enige met zijn naam die ik kan vinden
Jan De Cat - IMDb
Ze hadden het jaar moeten zeggen, dan was hij moeilijk geweest.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
Ronde van de toekomst, leuke vraag. Maar niet met landen
Echt wel .... ouwe fotos danquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:04 schreef Remco het volgende:
Wat is dit voor een rare vraag met foto's was deze nog moeilijker geweest.
Ja echt ...quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:08 schreef Szura het volgende:
‘Samen met zijn vrouw’ hoorde ze al niet meer, dan had ze nog kunnen herstellen
net andersomquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:10 schreef Szura het volgende:
‘De eerste Blockchain de ander fractal’
Zoiets kun je toch nooit goed rekenen
Zelfs met jokerquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:14 schreef Felagund het volgende:
Erik hint weer dat ze een joker moet inzetten?
Wel leuk dat jij in een vraag zat, trouwens.quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
3 seconden voor een vraag, ietwat ambitieus
quote:Op donderdag 2 februari 2023 20:17 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wel leuk dat jij in een vraag zat, trouwens.
@Haushofer is ook al eens voorbij gekomenquote:Op donderdag 2 februari 2023 20:18 schreef Felagund het volgende:
[..], eerder hadden we ook al de @:slobeend
Hij had er weinig problemen mee.quote:
Jij bent afquote:Op maandag 6 maart 2023 20:14 schreef Felagund het volgende:
Ik dacht de Tank Brammetje Tankink zou zijn.
Klopt wel toch? Zijn bijnaam is The Tank. Er is zelfs een boek over hem geschreven genaamd Tank.quote:
Ja, met 50 seconden per vraag kan hij dan 3 jokers per vraag inzetten. Maar hij is vaak een stuk sneller, dus dan kan hij bijna vier jokers per vraag inzetten.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:16 schreef hhh38 het volgende:
Deze man heeft zoveel tijd. 100 seconden per vraag
Als jij het zegt zal dat zo zijn. Bij de tank heb ik vooral associatie met Theo Laseroms.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt wel toch? Zijn bijnaam is The Tank. Er is zelfs een boek over hem geschreven genaamd Tank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |