Op de Jaizkibel wordt nu het bordje van de madonna del ghisallo geplaatstquote:
Die koersen in België vond ik wel lastig, maar Wallers, Jaizkibel, Cauberg, Poggio, Redoute, Madonna mag je als volger wel weten.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Deze is nog best pittig trouwens. Ik ben best een wielerkijker, maar deze wist ik echt niet allemaal. Ik ken al die namen, maar waar het ook al weer bijhoort... Ik weet er maar 5 zeker denk ik.
Ik wist het bos van Wallers, Cauberg, Muur, Poggio en La Redoute zeker en de Jaizkibel zou ik zeker goed gegokt hebben vanwege de naam. Die twee Belgische Alpen had ik gegarandeerd verwisseld, en die overgebleven Italiaan was dan wel weer goed gekomen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die koersen in België vond ik wel lastig, maar Wallers, Jaizkibel, Cauberg, Poggio, Redoute, Madonna mag je als volger wel weten.
De Muur zou ik wel goed hebben gehad en de Kemmel kende ik beter dan die ander dus denk dat ik ze wel allebei goed had gehad, maar ik had daar vast een joker gepakt voor de zekerheidquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wist het bos van Wallers, Cauberg, Muur, Poggio en La Redoute zeker en de Jaizkibel zou ik zeker goed gegokt hebben vanwege de naam. Die twee Belgische Alpen had ik gegarandeerd verwisseld, en die overgebleven Italiaan was dan wel weer goed gekomen.
Blijkbaar let ik meer op de renners dan op de namen van de hellingen
Ja verbazend als je ziet hoe makkelijk die andere rondes gingen.quote:Op woensdag 8 maart 2023 19:59 schreef Cirilico het volgende:
Jammer van gisteren.Ga je zo extreem goed, leg je d'r meteen uit in de finale.
De madonna del Ghisallo is een wiererheiligdom, die had je wel moeten wetenquote:Op woensdag 8 maart 2023 19:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik wist het bos van Wallers, Cauberg, Muur, Poggio en La Redoute zeker en de Jaizkibel zou ik zeker goed gegokt hebben vanwege de naam. Die twee Belgische Alpen had ik gegarandeerd verwisseld, en die overgebleven Italiaan was dan wel weer goed gekomen.
Blijkbaar let ik meer op de renners dan op de namen van de hellingen
Halve Zoolstra helaas welquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ha, zelfs hier mag Sander Dekker niet meer aan meedoen.
Dacha Halbe hadden we ook wel mogen overslaanquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:10 schreef Janneke141 het volgende:
Ha, zelfs hier mag Sander Dekker niet meer aan meedoen.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb soms het idee dat ze de eerste ronde van vrouwelijke kandidaten niet al te moeilijk maken omdat ze structureel te weinig vrouwelijke deelnemers hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:12 schreef Janneke141 het volgende:
Het zijn wel allemaal cadeautjes zeg.
9/9 hierquote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik ken dat allemaal niet hoor. Behalve de Van Nelle want ik kwam daar weleens langs toen ik er woonde.
Een aantal gebouwen zijn zeker een bezoek waard!quote:Op woensdag 8 maart 2023 20:18 schreef Cirilico het volgende:
Ik ken dat allemaal niet hoor. Behalve de Van Nelle want ik kwam daar weleens langs toen ik er woonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |