Klopt wel toch? Zijn bijnaam is The Tank. Er is zelfs een boek over hem geschreven genaamd Tank.quote:
Ja, met 50 seconden per vraag kan hij dan 3 jokers per vraag inzetten. Maar hij is vaak een stuk sneller, dus dan kan hij bijna vier jokers per vraag inzetten.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:16 schreef hhh38 het volgende:
Deze man heeft zoveel tijd. 100 seconden per vraag
Als jij het zegt zal dat zo zijn. Bij de tank heb ik vooral associatie met Theo Laseroms.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klopt wel toch? Zijn bijnaam is The Tank. Er is zelfs een boek over hem geschreven genaamd Tank.
De Tank van Damascus > De Tankquote:Op maandag 6 maart 2023 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alex Rodrigo Dias da Costa was natuurlijk de Tank.
quote:
Voor mij juist 9 onbekende (en oninteressante) nummers.quote:Op maandag 6 maart 2023 20:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste 9 nummers ooit.
Zo ongeveer.
A Forest is wel een klassieker, ook in de trancescene qua mixes. She Sells Sanctuary de vreemde eend in de bijt, dat vind ik niet echt goth itt de 8 anderen. Ook wel bekender dan die 7 anderen naast A Forest. Die staan ook als enige 2 in de top 2000quote:Op maandag 6 maart 2023 22:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
[..]
Voor mij juist 9 onbekende (en oninteressante) nummers.
We kunnen niet iedere week darters laten zien hè.quote:
Ook nog 6 jokers inzetten.quote:
Dit was een 9/9 voor mijquote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:14 schreef Janneke141 het volgende:
Deze is nog best pittig trouwens. Ik ben best een wielerkijker, maar deze wist ik echt niet allemaal. Ik ken al die namen, maar waar het ook al weer bijhoort... Ik weet er maar 5 zeker denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |