Politiestaking kan ook nogquote:Op maandag 16 januari 2023 19:49 schreef Caland het volgende:
Even afkloppen voordat de spelersbus weer met biljartballen bekogeld wordt
Wat zijn de stats van die scheids?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Even in de statistieken gedoken. Sinds 2006 zijn er 38 klassiekers geweest. 27 keer winst Ajax, 8 keer gelijk en 3 keer winst Feyenoord.
Een prestatie op zich als je het zo bekijkt.
Mooi toch? Mochten jullie wonder boven wonder niet winnen heb je alvast een excuusquote:Op maandag 16 januari 2023 20:20 schreef Kerftminister het volgende:
Die Turk als scheids word ik niet blij van. Die wil altijd laten merken dat hij totaal niet onder de indruk is van de Kuip en gaat dan tegen Feyenoord lopen fluiten.
Zoals jullie je nu al enorm aan het indekken zijn bedoel je? Het lijkt wel menselijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mooi toch? Mochten jullie wonder boven wonder niet winnen heb je alvast een excuus
Liever vanwege een gebrek aan kwaliteit en een weerzinwekkende trainer dan bij voorbaat al klagen over de scheidsquote:Op maandag 16 januari 2023 21:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoals jullie je nu al enorm aan het indekken zijn bedoel je? Het lijkt wel menselijk.
Maar hij heeft wel gelijk. Het is geen geweldig elftal al zit er wel meer in dan dit natuurlijk. SchreuderGod.quote:
Als Slot hun selectie onder z’n hoede had gehad had hij 9 punten los gestaan. MisschienSowieso de matigste selectie van Ajax in jaren, maar alsnog de beste selectie van de eredivisie.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Het is geen geweldig elftal al zit er wel meer in dan dit natuurlijk. SchreuderGod.
Ga janken.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:22 schreef De_Pel het volgende:
Ik verwacht sowieso een guzulukbuksukfuck die zich wil laten zien. 60% dat dat in ons nadeel werkt, omdat hij wil bewijzen dat hij de Kuip aankan. Laten we hopen dat het goed uitpakt en bassie na 20minuten mag douchen.
Dat laatste zeker, ja. Het verschil met PSV en Feyenoord is alleen niet zo groot meer als vorig jaar. Maar kwestie van tijd voordat het verschil weer groter wordt tenzij Ajax dit seizoen opeens 4e wordt of zo. Dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Slot hun selectie onder z’n hoede had gehad had hij 9 punten los gestaan. MisschienSowieso de matigste selectie van Ajax in jaren, maar alsnog de beste selectie van de eredivisie.
Zolang je Bas Nijhuis buiten beschouwing laat is het allemaal hetzelfde inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:30 schreef hhh38 het volgende:
Je indekken vanwege de scheids slaat nergens op.
Sinds Kevin Blom gestopt is in ieder geval.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zolang je Bas Nijhuis buiten beschouwing laat is het allemaal hetzelfde inderdaad.
De trainert daar kan er helemaal niets van.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als Slot hun selectie onder z’n hoede had gehad had hij 9 punten los gestaan. MisschienSowieso de matigste selectie van Ajax in jaren, maar alsnog de beste selectie van de eredivisie.
Hele grote kans dat ze deze window “gewoon” nog effe 25m er tegenaansmijten voor 1 of 2 spelers. Verwacht iig nog een buitenspelen, wellicht een verdediger. We moeten gewoon blijven hopen dat schreuder het lang genoeg verneukt.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat laatste zeker, ja. Het verschil met PSV en Feyenoord is alleen niet zo groot meer als vorig jaar. Maar kwestie van tijd voordat het verschil weer groter wordt tenzij Ajax dit seizoen opeens 4e wordt of zo. Dat zie ik niet gebeuren.
Zal zonder wel weer een omslagpunt zijn voor hunnie waarin ze het licht zien.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk. Het is geen geweldig elftal al zit er wel meer in dan dit natuurlijk. SchreuderGod.
Vrijwel alle keren dat we thuis van Ajax hebben gewonnen sinds de eeuwwisseling waren we de favoriet, alleen die 6-2 kwam totaal uit het niks.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal zonder wel weer een omslagpunt zijn voor hunnie waarin ze het licht zien.
Volgens mij hebben wij werkelijk nog nooit een Klassieker gewonnen waarin wij ook maar enigszins favoriet waren op voorhand.
Met die halve omhaal van TomassonGodquote:Op maandag 16 januari 2023 22:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Zal zonder wel weer een omslagpunt zijn voor hunnie waarin ze het licht zien.
Volgens mij hebben wij werkelijk nog nooit een Klassieker gewonnen waarin wij ook maar enigszins favoriet waren op voorhand.
Die 4-2 waren we toch ook geen favoriet? Ken niemand die dat destijds had verwacht.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vrijwel alle keren dat we thuis van Ajax hebben gewonnen sinds de eeuwwisseling waren we de favoriet, alleen die 6-2 kwam totaal uit het niks.
Volgens mij winnen we ook bijna altijd de Klassieker thuis als we boven Ajax staan, alleen het kampioensjaar is hierin een uitzondering
Met Kiedetti? Die had toen toch al 2 thuiswedstrijden op rij een hattrick gemaakt? Hij was alleen ook net licht geblesseerd geweestquote:Op maandag 16 januari 2023 22:11 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Die 4-2 waren we toch ook geen favoriet? Ken niemand die dat destijds had verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |