abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:00:16 #226
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207636729
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooi :')
pi_207636804
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.

Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.

Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.

Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:18:55 #228
80382 manny
30 is best veel
pi_207636927
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 08:38 schreef Scorpie het volgende:
Edwin en Alfred zijn beiden natuurlijk gewoon weekdieren.
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.

Ik wou ook nog wat nuancering aanbrengen over "weekdier" 2, meneer Schreuder vinden, maar toen ik z'n Wiki checkte, dacht ik "laat maar", dat ziet er ronduit bedroevend uit. Als coach een gemiddeld winstpercentage halen onder de 50% terwijl je clubs als Ajax, Brugge, Hoffenheim en Twente traint. Als speler is het RKC en dat soort werk.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:21:44 #229
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207636965
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
Van der Sar is sinds 2016 algemeen directeur en na zes jaar is er tegenslag. Nu zie je ongeveer waar hij staat.

Een club leiden in voorspoed is niet zo lastig, maar nu moeten er beslissingen genomen worden. Schreuder gaat het niet redden, dat ziet iedereen, maar nu blijft het dooretteren omdat hij niet ontslagen wordt.

Hij hoeft van mij overigens niet weg. Ik hoor/lees van velen dat als Schreuder weg moet dat de rest ook maar moet volgen. Bij Ajax moet altijd iedereen maar weg als het even niet goed gaat.

Ik weet niet hoe het sentiment bij bijvoorbeeld een Chelsea en Liverpool nu is, maar die staan er echt beroerd voor. Toch heb ik niet het idee dat supporters daar iedereen maar weg willen hebben. Maar ik kan het mis hebben.
vd Sar weg lijkt me ook niet handig omdat je dan helemaal geen ex voetballers in je directie/RVC hebt, wat ik hem en ook de RVC verwijt is dat ze na vertrek Overmars alles maar op z'n beloop laten (iig zo lijkt het), geef duidelijk aan wie wat doet en wie waar verantwoordelijk voor is, zo'n Ocampos zeperd van 8 miljoen wordt gewoon onder het tapijt geveegd terwijl er juist voor dit soort dingen wel een kop mag rollen.

Dus snel een RVC lid voetbalzaken aanstellen, Freek noemde Ronald de Boer, wat ik niet eens zo gek vind en maak duidelijk wie er de verantwoordelijkheid draagt over transfers en trainers of stel een TD aan.

Schreuder ben ik ook wel klaar mee hoor maar die eruit flikkeren zonder dat je de rest op orde hebt lijkt me ook niet meer een tijdelijke zondebok vinden dan dat je er wat mee opschiet, tenzij ze een topper weten te strikken en dan bedoel ik niet van het kaliber Bosz.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:22:49 #230
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_207636985
quote:
19s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:18 schreef manny het volgende:

[..]
Wel 1 "weekdier" met 99 interlands en 200+ wedstrijden in Ajax 1.

Ik wou ook nog wat nuancering aanbrengen over "weekdier" 2, meneer Schreuder vinden, maar toen ik z'n Wiki checkte, dacht ik "laat maar", dat ziet er ronduit bedroevend uit. Als coach een gemiddeld winstpercentage halen onder de 50% terwijl je clubs als Ajax, Brugge, Hoffenheim en Twente traint. Als speler is het RKC en dat soort werk.
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 09:36:54 #231
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207637153
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:22 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Hij werd vermoedelijk wat overschat als tactisch brein maar bij Brugge heeft hij het goed gedaan.
Hij leek me daar ook wat realistischer dan hij bij Ajax is, het gaat in eerste instantie om winnen en dan pas komt mooi winnen lijkt me.
Er loopt voldoende kwaliteit voorin om de meeste wedstrijden te beslissen, als je het dan achterin dichthoudt word je ook in NL eenvoudig kampioen, je wint alleen niet de schoonheidsprijs, jammer dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarado op 20-01-2023 09:50:19 ]
  vrijdag 20 januari 2023 @ 10:07:28 #232
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_207637519
Pakschaal podcast even geluisterd in de auto opweg naar het werk. Waar toen Freek zelf een sketch maakte van de persco uitbarsting van Schreuder enkele afleveringen terug. Daar doet hij nu precies zo'n zelfde tirade waar het om zichzelf gaat :D
pi_207637642
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:00 schreef RamboDirk het volgende:
Blind net zo met zijn boze appjes naar Huntelaar. Bel dan gewoon, zak hooi
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon. :+

[ Bericht 8% gewijzigd door Wienerschnitzels op 20-01-2023 11:19:54 ]
pi_207638065
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch _O-

Oh stukje gelezen, hij doet het inderdaad _O-

Schreuder is een slachtoffer jongens :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:24:34 #235
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_207638506
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Bellen is iets voor psychopaten, normale mensen appen gewoon. :+
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:31:25 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207638592
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:
Gast Driessen in zijn stuk op de T nu serieus de vrouwen bij Ajax de schuld geven? Het is premium dus kan het niet lezen, maar dit lijkt zelfs voor hem next level seksistisch _O-

Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?
pi_207638665
Wel knap van de Telegraaf om iedereen en alles de schuld te geven, behalve Schreuder..

Terwijl dat bij Ten Hag exact omgekeerd was
pi_207638676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:31 schreef Tarado het volgende:

[..]
Wie is die 3e vrouw? Je hebt Lenderink, Mosman en?
quote:
Intussen heeft voorzitter Leen Meijaard ook zijn afscheid bekendgemaakt. Hun rol in de rvc is uitgespeeld. Zodoende ligt de macht bij de vrouwelijke zittenblijvers Annette Mosman – zij loodste in november de al onder vuur liggende directeur Maurits Hendriks binnen – en Georgette Schlick. Met de streberige financiële vrouw Lenderink wordt Ajax geleid door drie vrouwen.”
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:45:26 #239
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207638773
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:40 schreef Marcoss het volgende:

[..]
[..]

Denk dat Valentijn het functioneren van een RVC een beetje overschat en Lenderink is een capabele financieel directeur, die kijkt naar wat er financieel kan en niet zo zeer of er iemand wel of niet kan voetballen, daar zijn anderen voor.
pi_207638800
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 09:07 schreef PicoMMP het volgende:

Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..
pi_207638814
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 10:52 schreef TheVulture het volgende:

Dit kan echt niet. :')
  vrijdag 20 januari 2023 @ 11:49:53 #242
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207638836
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:47 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Bij Liverpool valt dat wel mee ja, maar daar zit ook iemand die jarenlang succesvol is geweest, die zal genoeg krediet hebben (maar ook niet oneindig). Bij Chelsea hebben ze dit seizoen al een trainer gewisseld en die lijken het nu op te willen lossen door 12 vleugelspelers voor 500 miljoen te halen..
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.
pi_207638921
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]
Ajax was ook niet onsuccesvol toch, sinds 2019 nagenoeg alles gewonnen wat je als NL ploeg kan winnen.
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 12:13:29 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207639142
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 11:55 schreef Marcoss het volgende:

[..]
Ja, had het in dit geval specifiek over de trainer, dus dat Klopp meer krediet heeft bij de supporters omdat die genoeg succes heeft gebracht. Dat is bij Ajax anders.. al was Schreuder er wel deels bij tijdens die successen uiteraard.
Ja maar Klopp heeft ook de tijd gehad om het op te bouwen, hun probleem is in zekere zin vergelijkbaar qua selectie dan, paar goeie spelers vertrokken en er minder goeie voor aangetrokken plus sleet op wat oudgedienden.

Bij Ajax zijn er wat teveel vertrokken en is ook minder kwaliteit aangetrokken maar ondanks dat kan je er echt wel een team van maken wat kampioen wordt, echter daar lijkt Alfred wat moeite mee te hebben.
pi_207639185
quote:

[..]
Een trainer bij Ajax heeft bij voorbaat al geen krediet tot hij resultaten boekt. Kijk naar Ten Hag.

Leuk leesvoer uit 2018 toen Ten Haag een halfjaar bezig was. Het topic daarvoor bevat nog een filmpje van Kale en Kokkie die "helemaal klaar zijn met Ten Hag".

Vier jaar later is het de best presterende trainer sinds Van Gaal. :P
pi_207639455
quote:

[..]
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.
pi_207639517
Wat is nou eigenlijk het probleem met die Berghuis dan? :') Ajax heeft vorig jaar toch een prima prijs voor die jongen betaald die sowieso al in zijn nadagen zit en niet al te veel meer heeft kunnen betekenen de laatste anderhalf jaar.

Snap echt niet wat het probleem bij de Feyenoordaanhang is.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 12:48:23 #248
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_207639536
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Wat is nou eigenlijk het probleem met die Berghuis dan? :') Ajax heeft vorig jaar toch een prima prijs voor die jongen betaald die sowieso al in zijn nadagen zit en niet al te veel meer heeft kunnen betekenen de laatste anderhalf jaar.

Snap echt niet wat het probleem bij de Feyenoordaanhang is.
Goh.

En vraag dat lekker aan de Feyenoord supporters in het Feyenoord topic, laffe dreknek.
pi_207639582
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]
Goh.

En vraag dat lekker aan de Feyenoord supporters in het Feyenoord topic, laffe dreknek.
Gedaan. Niet schelden trouwens.
  vrijdag 20 januari 2023 @ 14:35:47 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_207640846
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2023 12:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Schreuder is de Lijnders van Ajax. Als assistent zogenaamd een genie maar als hij het zelf moet doen lijkt het nergens op.
Is allemaal wat te makkelijk, wat hier al eerder gezegd is, hij maakte Club Brugge kampioen dus hij kan echt wel wat in tegenstelling tot Lijnders die weer snel weer terug ging naar Klopp met z'n laptopje.

Of hij Ajax nog aan de praat krijgt weet ik niet en of hij er de tijd nog voor krijgt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')