quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/SURFnetquote:Op maandag 16 januari 2023 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij een netwerk tussen universiteiten.
Nou win amp is best ok hoorquote:
Ja duidelijkquote:Op maandag 16 januari 2023 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/SURFnet
Hihi.quote:
To tulip or not to tulip.quote:
Nahquote:Op maandag 16 januari 2023 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[ afbeelding ]
Wil je er ook nog een liedje erbij?quote:
Jaaaaa!!!quote:Op maandag 16 januari 2023 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wil je er ook nog een liedje erbij?
Even aan Soury vragen of het mag.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even aan Soury vragen of het mag.
Alvast een roosje voor jou.quote:
Ik heb liever een veldboeketquote:Op maandag 16 januari 2023 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik geef je een roosje een roosje...
Die hebben we hier al genoegquote:Op maandag 16 januari 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moet overmorgen naar Amsterdam, moet ik tulpen voor je meenemen?
Oh man, wat erg voor jequote:Op maandag 16 januari 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal een bos plukken en op het kussen naast mij leggen.quote:
Soms moet je er maar iets voor overhebben om een baan te vinden.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, wat erg voor je
Vaarwel dan maar
Daar heb ik toch niks aanquote:Op maandag 16 januari 2023 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal een bos plukken en op het kussen naast mij leggen.
Hoiquote:Op maandag 16 januari 2023 18:47 schreef Soury het volgende:
Deze gaan ineens hard. Maanden niks en poef[ link | afbeelding ]
Het is ook nooit goed.quote:
Nee, je hebt mijn ziel gekrengd.quote:
In je dromen ja maffe Eendquote:Op maandag 16 januari 2023 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, je hebt mijn ziel gekrengd.![]()
Ik ga nu voor maily als fokvriendinnetje.![]()
Jij hebt je kans gemist.
Dan succes erbijquote:Op maandag 16 januari 2023 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms moet je er maar iets voor overhebben om een baan te vinden.
Dat ik maf ben is algemeen bekend. Verder nog iets?quote:
Dank je.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 19:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, je hebt mijn ziel gekrengd.![]()
Ik ga nu voor maily als fokvriendinnetje.![]()
Jij hebt je kans gemist.
Nee, jij dan met je kipjes.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij bent ook een eend word wel een beetje creepy hier
Mijn kippen slopen alles en iedereenquote:Op maandag 16 januari 2023 19:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, jij dan met je kipjes.
Mij niet tochquote:Op maandag 16 januari 2023 19:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn kippen slopen alles en iedereen
Dat is maar goed ook voor je kippen.quote:
Nee hoor, maar bedankt voor het aanbodquote:Op maandag 16 januari 2023 19:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Zeg dan gelijk dat je er een bos rozen bij wil.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:58 schreef maily het volgende:
[..]
Nee hoor, maar bedankt voor het aanbod
Neequote:Op maandag 16 januari 2023 20:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat je er een bos rozen bij wil.
Een bos brandnetels dan?quote:
Of het ok is moet je met MrsL uitvechten.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik slaap er nog een nachtje over oke?
Ik vecht niet.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of het ok is moet je met MrsL uitvechten.
Ik ben toen ik nog een kleine BDS was wel eens in brandnetels gevallen dat deed zeer niet normaalquote:
Maar jij bent slim en mondig genoeg om daarop wat te vinden.quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent slim en mondig genoeg om daarop wat te vinden.
Ik ken de pijn broeder. Later deed glaswol en berenklauw mij niets. Het onderscheid de mannen van de baby's.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ben toen ik nog een kleine BDS was wel eens in brandnetels gevallen dat deed zeer niet normaal
Juist en glaswol ken ik ook welquote:Op maandag 16 januari 2023 20:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken de pijn broeder. Later deed glaswol en berenklauw mij niets. Het onderscheid de mannen van de baby's.
Ja, en schiet op want het rozenboeket op mijn kussen begint te verwelken.quote:
Ruw hout wat in de beits was gezet.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Juist en glaswol ken ik ook wel
Er is ook een soort rups die zijn cocon maakt in een brandnetelblad en die leverden flinl geld opquote:Op maandag 16 januari 2023 20:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, en schiet op want het rozenboeket op mijn kussen begint te verwelken.
Zijderups, was geliefd bij vissers.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Er is ook een soort rups die zijn cocon maakt in een brandnetelblad en die leverden flinl geld op
Krekekels en sprikhanen gingen we ook altijd vangenquote:Op maandag 16 januari 2023 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijderups, was geliefd bij vissers.
Jah, even in je handen houden en dan op een blaadje zetten.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Krekekels en sprikhanen gingen we ook altijd vangen
In de duinen hier zaten joekels van sprinkhanen Ik denk dat sar komt door helmgrasquote:Op maandag 16 januari 2023 20:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah, even in je handen houden en dan op een blaadje zetten.
Fijne avond iig.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet helaas weg ik moet nog zoveel doen
Dont miss me while iam gone
En hoe ging de zoektocht naar jezelf in je fokbreak?quote:Op maandag 16 januari 2023 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet helaas weg ik moet nog zoveel doen
Dont miss me while iam gone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |