SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Startlijst
[ Bericht 6% gewijzigd door Slobeend op 16-01-2023 15:19:45 ]
Ik las bij de NOS dat Milan Vader de nieuwe TJ Slagter is, winst confirmedquote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Tom-Jelte Slagter op die erelijst blijft fantastisch
We moeten dit jaar op Bram Welten letten.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik las bij de NOS dat Milan Vader de nieuwe TJ Slagter is, winst confirmed
Die doet niet mee. Of stond dat in het NOS artikel?quote:Op maandag 16 januari 2023 16:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We moeten dit jaar op Bram Welten letten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die stond inderdaad in dat artikel, dat over het nieuwe wielerseizoen ging (dus niet per se over de Tour Down Under):quote:Op maandag 16 januari 2023 16:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die doet niet mee. Of stond dat in het NOS artikel?
Die hebben nu vrije keuze of ze willen mee doen en hebben er voor gekozen om niet deel te nemen:quote:
Matthew Holmes op Willunga Hill, dat was pas fantastisch. Wát een fluke. Na zo'n overwinning mag je bij de Lotto gewoon lekker 3 jaar rentenieren met volledig salaris.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:52 schreef wimderon het volgende:
Porte op Willunga Hill was fantastisch. Net zo lang uit het zadel totdat er niemand meer in het wiel zat.
Wel jammer dat de PLAYER is gesneuveld.quote:Op maandag 16 januari 2023 16:53 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Het erg sympathieke Home of Cycling.
Die was wel erg sterk toen. In z’n Blanco-shirtjequote:Op maandag 16 januari 2023 15:31 schreef hhh38 het volgende:
Tom-Jelte Slagter op die erelijst blijft fantastisch
Ik zag dat ik met mijn PLAYER-account nu gewoon op Eurosport.com terecht kan, maar betekent dat dat je vanaf nu daar alle koersen kan streamen of is dat allemaal gesneuveld?quote:Op maandag 16 januari 2023 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer dat de PLAYER is gesneuveld.
Het werkt allemaal exact hetzelfde als vroeger als het goed is, ze hebben alleen die losse site van de PLAYER geïntegreerd in de hoofdsite.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:28 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ik zag dat ik met mijn PLAYER-account nu gewoon op Eurosport.com terecht kan, maar betekent dat dat je vanaf nu daar alle koersen kan streamen of is dat allemaal gesneuveld?
Oké, dat scheelt. Was al bang dat dat allemaal zou verdwijnen.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het werkt allemaal exact hetzelfde als vroeger als het goed is, ze hebben alleen die losse site van de PLAYER geïntegreerd in de hoofdsite.
Eurosport.com is (nog) niet zo ideaal als de PLAYER was nee.quote:Op maandag 16 januari 2023 19:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wel jammer dat de PLAYER is gesneuveld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |