SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arvensis, bij Thomas werkt de krullencrème van de Hema en antiklitspray wel redelijk goed tegen klitten en pluis.
Deze:quote:Op woensdag 25 januari 2023 17:35 schreef arvensis het volgende:
Thanks! Ik zal er eens naar kijken.
Mijn referentiepunt is natuurlijk mijn ander kind, dus ja.Die ging met 6 maanden al naar een normale kapper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ziet er ook goed uit! Als het Hemaspul op is, die maar eens proberen. Wij hebben alleen geen etos, wel een kruidvat, maar een kleintje. Ik denk niet dat ze dat daar hebben, ik kan het op de site van kruidvat ook niet vinden.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik gebruik deze leave in bij de kinderen waar ik heel tevreden over ben:
https://www.etos.nl/produ(...)55-ml-120337492.html
Bij ons in de stad ook bij de grotere kruidvat verkrijgbaar (en dan dus ook wel eens in de aanbieding 1+1).
Hun haar is echt een stuk zachter en minder in de klit en het krult ontzettend mooi
Ik heb net een nieuwe pot van deze geopend, maar dit werkt dus niet.quote:Op woensdag 25 januari 2023 18:40 schreef Aure het volgende:
Ik gebruik deze leave in bij de kinderen waar ik heel tevreden over ben:
https://www.etos.nl/produ(...)55-ml-120337492.html
Bij ons in de stad ook bij de grotere kruidvat verkrijgbaar (en dan dus ook wel eens in de aanbieding 1+1).
Hun haar is echt een stuk zachter en minder in de klit en het krult ontzettend mooi
Yup, maat 86/104quote:Op woensdag 25 januari 2023 19:58 schreef SQ het volgende:
Groeit ie uit zijn Hema 86/104 majo?
Mijn middelste heeft die tot 4,5 gedragen, die was echt verknocht aan zijn slaapzakken, en goud heeft toch zeker nog wel 30-40 centimeter over. Is aapie zo groot?
Je kunt alvast wel een beetje oefenen met een dekbed maar niet ieder kind gaat daar even goed op. Mijn dochter kon dat prima toen ze tegen de 3 jaar liep, mijn middelste dus pas met 4,5 maar ik lees hier ook wel mensen die met anderhalf jaar al naar een dekbed gaan. Mijnen snapten dat niet en woelden er dus steeds onderuit en gaan dan janken omdat het koud is
Afleiding werkt hier echt het beste, anders wordt het ook een hele strijd.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:01 schreef Smart_ass het volgende:
@:MaJo Ja, we moeten haar denk ik inderdaad met iets af gaan leiden. Eens wat dingen uitproberen.
Bubbles slaapt ook nog steeds in een slaapzak in haar ledikant. Ik zou denk ik overgaan naar een normaal dekbed wanneer je hem upgrade naar een groter bed. Zo ga ik het doen in elk geval.
Ok, team slaapzak dusquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hier ook nog steeds een slaapzak. Ik denk dat we dekens gaan introduceren wanneer we over gaan naar een peuterbed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje haha. G. (ook 5 in maart) heeft echt wel 116 nodig. Ik als dwerg heb echt een lang kind op de wereld gezet. Ze is niet de langste van de klas ofzo, maar ik zie wel dat ze bij de langeren hoort.quote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef arvensis het volgende:
Wow @:majo!U (in maart 5) is ook pas sinds enkele maanden over op maat 110. Zo gek, want Aapie lijkt veel kleiner.
Ik maak haar haar s ochtends goed nat, leave in erin en dan op laten drogen. En vooral niet te vaak wassen en als je het was daarna met overdreven veel conditioner nog een keer. En ondanks dat hebben we hier ook regelmatig een pluishoofd. Maar die krullen zijn wel fantastisch.quote:Op woensdag 25 januari 2023 21:23 schreef Nolita het volgende:
Hoe gebruiken jullie de leave in? Ze lijkt hier soms Einstein.
Maar maat 110 heeft hij nog niet hoor, dat is de slaapzak. Als je ook naar de pyjama kijkt (maat 98/104) dan zie je ook dat deze nog groot valt. Ik denk dat hij 92cm is ofzo dus zo'n reus is het ook weer nietquote:Op woensdag 25 januari 2023 20:53 schreef arvensis het volgende:
Wow @:majo!U (in maart 5) is ook pas sinds enkele maanden over op maat 110. Zo gek, want Aapie lijkt veel kleiner.
Wat leuk dat ze dezelfde pyjama hebben! Ik vind het vooral zo lief met de pyjama ook voor de knuffelquote:Op woensdag 25 januari 2023 21:23 schreef Nolita het volgende:
Zo leuk al die koppies weer eens te zien.![]()
L heeft dezelfde pyjama als aapie, ook dezelfde maat.
Hier slaapt ze sinds de zomer al niet meer in een slaapzak. We hebben altijd lakentje+deken aangehouden (niet in de zomer..). Nu bepaalt ze zelf dat ze het laken niet meer wil en alleen nog onder de deken, prima.
We zijn een nieuwe kamer aan het maken, daarna krijgt kleuter een nieuw bed en krijgt L het bed van kleuter (wel een groot bed, maar laag bij de grond).
L is giga vergeleken met kleuter, kwa curve perfect gemiddeld. Kleuter van 5,5 zit nu goed in 110, broeken 104..
Peuter van 2,5 zit in shirts en jurkjes 98/104 (lange romp); broeken 92 of 98.
Dus 3 jaar verschil, maar de kleding kan bijna vanuit kleuter rechtstreeks bij peuter de kast in. De winterjas die kleuter vorig jaar en dit jaar draagt (vandaag toevallig een nieuwe gekocht ook voor volgend jaar) kan peuter volgende winter aan denk ik.![]()
Krullentips kan ik ook gebruiken. Haar haar groeit minimaal en krult nu ook nog eens op. Kleuter kon ik op deze leeftijd al vlechten etc. Heb een gelspray van Andrelon gekocht, die gebruik ik een beetje in de ochtend. De leave in die arvensis postte alleen nadat we het haar gewassen hebben. Hoe gebruiken jullie de leave in? Ze lijkt hier soms Einstein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |