Oh.. melk is dus de oorzaak niet. Omdat we niet weten waar we moeten zoeken dachten we dat dat de enige boosdoener kon zijn,quote:Op vrijdag 3 maart 2023 22:50 schreef SQ het volgende:
Van melk krijg je geen harde kak, eerder dunnehoe vaak poept hij gemiddeld?
Poepangst is denk mogelijk al een feit. Als hij de drang voelt opkomen gaat ie op zn tenen staan en kijkt ie ons aan en zwaait met zn handje 'Geen poepie - geen poepie', en lijkt het inderdaad op te houden. Uiteindelijk zwicht ie wel, huilt verder niet, jammers alleen een beetje. En dan zit er weer een kanonskogel in zn luier. Al sinds hij een paar maanden oud is knalt ie er flinke kadavers er uit, maar nu begint ie dus erover te communiceren.quote:Op vrijdag 3 maart 2023 23:06 schreef SQ het volgende:
Ik lees dat onrijpe bananen en witbrood echt killing zijn, ik zou dus eerder kijken naar het elimineren van zulke voeding ipv het toevoegen van vezels.
Het lastige is dat pijnlijke harde poep vaak zorgt voor poepangst waardoor ze het gaan ophouden en waardoor het probleem alleen maar erger wordt.
Je mag hiervoor trouwens ook gewoon naar de huisarts
Hier ook sneeuw!quote:Op woensdag 8 maart 2023 08:39 schreef Bienelientjee het volgende:
Ahw, we hebben eindelijk sneeuw hier in Engeland. J heeft nog nooit sneeuw gezien. Maar hier in het zuiden is het helaas water ijs drab. Geen sneeuwpop materiaal!
Terwijl 15 minuten rijden verder schoonzus wel goede sneeuw heeft. (Maar bussen rijden niet tot nauwelijks!) Boooo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik ook wel klaar met de winter!Zon, picknicks, warmte!
Hier is het bij heel veel merken de standaard om tussen 50 en 176 alleen maar dubbele maten te voerenquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:10 schreef Smart_ass het volgende:
Oh wat leuk, sneeuw! Ik weet eigenlijk helemaal niet of Bubbles ooit sneeuw heeft gezien. Hier is het de afgelopen dagen 25 graden geweest, dat is dan wel weer het voordeel van hier wonen.
Weet iemand trouwens waarom maat 98 en 104 vaak gecombineerd zijn? Er zit toch nog steeds 6 cm tussen zoals tussen alle andere maten? Ik snap het niet zo goed.
Ik mag vast niet zeggen dat regen nou juist bij uitstek bij de lente hoortquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klaar met dit weer![]()
Overal is al tig keer mee gespeeld, gekleurd, gekleid etc. Geen inspiratie meer wat we binnen kunnen doen. Ik ben dat binnen zitten zó zat. Wil ik net A in de kinderwagen wurmen om boodschappen te doen, begint het weer te gieten![]()
Tegen mijn wil in staat de tv nu vaak aan om zo maar de dag door te komen.
Zó toe aan de lente !
Dit voelt meer voor mij alsof we in de overgang van herfst op winter levenquote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik mag vast niet zeggen dat regen nou juist bij uitstek bij de lente hoort
Same here!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 10:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
Klaar met dit weer![]()
Overal is al tig keer mee gespeeld, gekleurd, gekleid etc. Geen inspiratie meer wat we binnen kunnen doen. Ik ben dat binnen zitten zó zat. Wil ik net A in de kinderwagen wurmen om boodschappen te doen, begint het weer te gieten![]()
Tegen mijn wil in staat de tv nu vaak aan om zo maar de dag door te komen.
Zó toe aan de lente !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |