Dat niet, maar het schijnt dat gekruide Kaagballetjes verukkelijk zijn.quote:Op maandag 16 januari 2023 17:51 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
"Heb jij ook al van die die heerlijke WEFlappen geproefd?"
Stukjes ruggengraat zul je er niet in tegenkomen, wel moeilijk te verteren stukjes zonder sausje van fatsoen er overheen.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat niet, maar het schijnt dat gekruide Kaagballetjes verukkelijk zijn.
Je kunt echt wel uitspraken doen over de mate van lijden tussen een varken en een sprinkhaan. Of tussen een sprinkhaan en bacterie.quote:Op maandag 16 januari 2023 18:04 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Niemand weet of een sprinkhaan minder lijdt dan een varken. Ik ben zelf ook een groot voorvechter van dierenrechten en het verminderen van dierenleed. Ik vind het daarom toch vreemd dat er vanuit die hoek geen haan kraait naar eventueel dierenleed. Allemaal leuk en aardig dat insecten eten, maar dat zijn ook levende wezens. Beetje vegetariėrs die wel vis eten zeg maar.
Wat is dat nou weer voor onnozele smiley?quote:
Staat ook precies in hoe ze dit willen bereiken.quote:Pathways to 21st-Century Protein Delivery:
- Driving Consumer Behaviour Change
– Meat replacements (e.g. plant burger)
– Cultured/lab-grown
– Insects
– Alga-based
– Fungi-based
– Traditional processed plant-based
(tofu, seitan etc.)
– Traditional plant-based alternatives (peas, beans, nuts, jackfruit etc.)
– Meat “extenders” (plant or other) as a partial substitute
– Sustainable animal feedstocks
– Novel animal feedstocks
– Sustainable intensification
– Use of food and industry waste streams
– New breeds of cattle
– Reduction in antibiotic use
– Land use and elimination of deforestation
– Manure and slurry management
– Flexitarian diets
– Diversification within per capita diet
– Right-sizing of diet (shift towards
protein equity per capita)
– Reduction of food waste
– Cost and access parity
Weer zo'n kansloze wappie schaapquote:Op maandag 16 januari 2023 20:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onnozele smiley?
Staat ook precies in hoe ze dit willen bereiken.
gr gr
Ik citeer en link letterlijk de WEF agenda. Heeft niks met 'wappie' of 'conspiracy' te maken.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Weer zo'n kansloze wappie schaap
Lekker relevant dat WEF? Laat ze lekker samen komen? Als ze daar samen met regeringen en leiders dingen kunnen bereiken, toppie.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:55 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik citeer en link letterlijk de WEF agenda. Heeft niks met 'wappie' of 'conspiracy' te maken.
Sterker nog, as we speak is er weer een conferentie in Davos. Met onder andere onze koning, Rutte, Kaag en nog een stel andere linkse sukkeltjes uit onze regering aanwezig. Plus de top van het bedrijfsleven.
Daar staat echt niets in over dat ze jou als voetvolk jequote:Op maandag 16 januari 2023 20:37 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onnozele smiley?
Lees zelf:
https://www3.weforum.org/docs/WEF_White_Paper_Roadmap_Protein.pdf
[..]
Staat ook precies in hoe ze dit willen bereiken.
gr gr
Niemand zegt 'alles'. Het is wel een feit dat er de laatste jaren steeds meer berichten komen over:quote:Op maandag 16 januari 2023 20:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lekker relevant dat WEF? Laat ze lekker samen komen? Als ze daar samen met regeringen en leiders dingen kunnen bereiken, toppie.
Het is wel wappie schaap gedoe om daar maar alles achter te zoeken.
Al meerdere keren uitgelegd in dit topic dat in principe alles wat we eten leeft maar dat er veel verschil zit in het waarnemingsvermogen (en daarmee het mogelijke lijden) van diverse organismen.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:50 schreef bianconeri het volgende:
Insecten als vleesvervanger?
Dat is toch dikke vette discriminatie
Hoezo zijn insecten ineens geen levende dieren?
Insecten mag je nu ineens wel met massa gaan 'kweken' en doden voor vlees en dan is het wel goed?
Hou op zeg.
Ik hou het wel bij mijn gewone stukje vlees.
nee, ga gewoon geen insecten in mijn mond stoppen.quote:Op maandag 16 januari 2023 20:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Die trots geėtaleerde aversie hierLekker triomfantelijk verkondigen wat een stuurse visieloze boer je bent.
Verkondigde hij triomfantelijk.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, ga gewoon geen insecten in mijn mond stoppen.
wat is daar 'triomfantelijk' aan?quote:Op maandag 16 januari 2023 21:08 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Verkondigde hij triomfantelijk.
Joh zeurpiet, neem nog een hap van je gehaktbal.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat is daar 'triomfantelijk' aan?
ik eet nauwelijks vlees want ik vind het niet lekker... gehakt is al helemaal een no goquote:Op maandag 16 januari 2023 21:10 schreef rododendronneke het volgende:
[..]
Joh zeurpiet, neem nog een hap van je gehaktbal.
Je post. Waarom vind je het zo belangrijk om hier meermaals te zweren dat je nooit van je leven een insect zult eten? Je denkt volgens mij dat je principieel overkomt maar nooit wat nieuws willen proberen is dat niet echt.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat is daar 'triomfantelijk' aan?
Omdat het allemaal weer net iets te geforceerd is; zie ook weer dat geknoei op een basisschool. Is gewoon weer een hype waar een hoop volk weer achteraan sjokt, al dan niet om heel triomfantelijk (lol) over te brengen dat men zeer milieubewust en bezig met leefbaarheid is en zulks.quote:Op maandag 16 januari 2023 21:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je post. Waarom vind je het zo belangrijk om hier meermaals te zweren dat je nooit van je leven een insect zult eten? Je denkt volgens mij dat je principieel overkomt maar nooit wat nieuws willen proberen is dat niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |