Daar zullen ongetwijfeld veel bots tussen zitten, maar in algemene zin is men vanuit historisch perspectief in Afrika wel ontvankelijk voor retoriek over Westerse inmenging en overheersing. Met Russisch imperialisme hebben zij vaak minder van doen gehad, maar die is niet anders, enkel geconcentreerd op Eurazië.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:08 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Op Facebook () lees ik weleens ter lering ende vermaeck reacties op The Economist als het over Rusland en Oekraïne gaat. Dan zie je echt 60% reacties van Afrikanen uit Oeliewoepiestad in het midden van de jungle. Allemaal bots.
Verliezen van het Oekraine dat gesponsord wordt door het lhbtiq+ leger van de NAVO. Die Russen koken in zwavel, komt die natie nooit meer te boven.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh ja..![]()
Dan worden de Russen helemaal gek..
[ afbeelding ]
VDL Defence Technologiesquote:Op maandag 16 januari 2023 12:12 schreef BEFEM het volgende:
Even zijstapje: zou zo'n VDL Born niet omgebouwd kunnen worden naar wapenfabrikant? Staat binnen een jaar leeg en lijkt me makkelijker om daar wapens/voertuigen te maken dan ergens hele nieuwe lijnen op te zetten.
Ik ga er even vanuit dat we weer meer willen gaan produceren in Europa
Zou mooi zijn als die Afrikanen gaan denken dat Rusland het beloofde land is. En massaal daar heen gaan ipv West-Europa.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 12:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik begrijp van het internet altijd dat een mannelijk geslacht en nors kunnen kijken de twee belangrijkste criteria zijn voor de geschiktheid van een minister van defensie.
Het ultieme trollen.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Verliezen van het Oekraine dat gesponsord wordt door het lhbtiq+ leger van de NAVO. Die Russen koken in zwavel, komt die natie nooit meer te boven.
Ow, wagner is lekker aan het huishouden hoor, daar. Maar er moeten blijkbaar flink wat afrikanen dood, voor ze daar beginnen te begrijpen wat wij al decennia weten over rus. Noem het leergeld.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als die Afrikanen gaan denken dat Rusland het beloofde land is. En massaal daar heen gaan ipv West-Europa.
Zal wel niet, want onder de streep poepen op het Westen maar wel massaal hier uit de ruif proberen mee te eten. Vermoeiend volk.
Trollen hier probeerde in het begin ook nog een soort link te leggen tussen homo's en zwakke soldaten/bevolking.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:15 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Verliezen van het Oekraine dat gesponsord wordt door het lhbtiq+ leger van de NAVO. Die Russen koken in zwavel, komt die natie nooit meer te boven.
Als je arsenaal bestaat uit wat verlepte prei en rimpelige aardappelen, dan zou ik me ook wat zorgen maken..quote:Op maandag 16 januari 2023 11:40 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, beter van niet. Die knakker schijt ook 24/7 alle kleuren van de regenboog omdat die bang is dat rus duitsland aan gaat vallen.
Beter zetten ze iemand op die positie die denkt in oplossingen ipv in problemen.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je arsenaal bestaat uit wat verlepte prei en rimpelige aardappelen, dan zou ik me ook wat zorgen maken..
Dit ja. Of het nou een man, vrouw, trans of hoe degene zich ook voelt, dat maakt verder geen drol uit.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:44 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beter zetten ze iemand op die positie die denkt in oplossingen ipv in problemen.
Enorme snor en pothelm met punt er op.quote:Op maandag 16 januari 2023 10:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zo'n old skool Pruis zou wel op zijn plaats zijn hier en nu
"all the gays are macho, can't you see their leather shine"quote:Op maandag 16 januari 2023 12:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Trollen hier probeerde in het begin ook nog een soort link te leggen tussen homo's en zwakke soldaten/bevolking.
Volgens mij zijn het vaak homo's die in uitstekende conditie zijn en vaak naar de gym gaan
20.000? Das wel enorme berg lijken, en lijkt me ook echt veel te veel.quote:
Volgens mij werd er laatst gesproken dat de strijd rond Bahkmut en Soledar Wagner 4000 doden en 10000 gewonden heeft opgeleverd.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
20.000? Das wel enorme berg lijken, en lijkt me ook echt veel te veel.
Zat eerder te denken dat er iets van 250/300 gesneuveld zijn.
Eerst halfjaartje training. Die Oekrainers hebben nog nooit met tanks gewerkt, laat staan een tank met een digitaalschermpje erop.quote:
Told ya.quote:
watquote:Op maandag 16 januari 2023 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerst halfjaartje training. Die Oekrainers hebben nog nooit met tanks gewerkt, laat staan een tank met een digitaalschermpje erop.
Daarna krijgen ze 12 leo's..
Precies, en een monteur heeft geen instructies nodig. Die repareert zo'n ding ook wel even op het slagveld. Gewoon een paar extra steeksleutels meenemen.quote:Op maandag 16 januari 2023 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Eerst halfjaartje training. Die Oekrainers hebben nog nooit met tanks gewerkt, laat staan een tank met een digitaalschermpje erop.
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duitsland doet alles fout. Dus dit moet ook fout. Anders zou Duitsland niet alles fout doen. En dan zouden Duitslandbashers het fout hebben. Maar die hebben gelijk. Dus het moet fout gaan.quote:
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2023 13:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Precies, en een monteur heeft geen instructies nodig. Die repareert zo'n ding ook wel even op het slagveld. Gewoon een paar extra steeksleutels meenemen.
Pff.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |