Zoals al wekenlangquote:Op zondag 22 januari 2023 15:38 schreef Faraday01 het volgende:
Je hebt toch weer het idee dat wout straks iedereen versmacht
Adrie beheert toch het parkoers?quote:Op zondag 22 januari 2023 15:40 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben ze nog wat zand klaar liggen om naar Hoogerheide te rijden
Toch heb ik dit parcours liever dan het zoveelste draai- en keerparcours dat zich als een virus over de veldritwereld verspreidt.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Het moet op de zandstrook of op het fietspad bergop gebeuren.
Dachten we in Diegem ookquote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef skysherrif het volgende:
als dit elke ronde zo blijft door die zandbak zou je zeggen dat van aert dat niet elke ronde kan dichtrijden
Reed hem nu al 5 seconden harder, terwijl Matje zelf ook aanzettequote:Op zondag 22 januari 2023 15:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso dat Van Aert de laatste keer die hellende asfaltstrook op gaat vliegen.
Ze KoMeN eLk JaAr DiChtErquote:Op zondag 22 januari 2023 15:43 schreef Szura het volgende:
De rest wordt weer gedegradeerd tot krabbelaars
Voor de variatie is het prima; hopelijk volgende week weer tot de knieën door de blubber.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch heb ik dit parcours liever dan het zoveelste draai- en keerparcours dat zich als een virus over de veldritwereld verspreidt.
Ja, juist die variatie maakt het wat mij betreft mooi.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor de variatie is het prima; hopelijk volgende week weer tot de knieën door de blubber.
Positief dat Mathieu naar Wout rijdt op die hellende strook.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Wout is er aan begonnen, nu afwachten tot Mathieu afhaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |