En dan moet de jumbo bonus nog komenquote:Op zondag 22 januari 2023 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat een power bij Fem vanuit het zadel.
Dat is als er juniores meedoen.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd rond 45.
Fem kan niet meer worden ingehaald.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:45 schreef Felagund het volgende:
Sporza meldt dat Fem al de wereldbeker heeft gewonnen, maar we krijgen Besancon toch nog?
Ah, klopt idd. Was even vergeten dat de nr 1 slechts 40 punten krijgt, en niet 60.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fem kan niet meer worden ingehaald.
Home of cyclingquote:Op zondag 22 januari 2023 14:47 schreef Doedezemaar het volgende:
En Eurosport is nog steeds tennis aan het uitzenden
Er is in dit topic al een stream gepostquote:Op zondag 22 januari 2023 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe weer daar, ik ga de heren dus ook missen
Meer dus home of balletje slaan?quote:Op zondag 22 januari 2023 14:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Home of cycling
Azarenka-Zhou lijkt me ook enorme kijkcijfers trekken ten opzichte van het veldrijden
Ze zullen wel contractueel verplicht zijn de hele avond en nacht van het tennis uit te zendenquote:Op zondag 22 januari 2023 15:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Achterlijk gedoe weer daar, ik ga de heren dus ook missen
Die heb ik dan kennelijk gemistquote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is in dit topic al een stream gepost
En die doet het goed.quote:Op zondag 22 januari 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is in dit topic al een stream gepost
Mooie aangelegenheid om de rug weer in een permanente blokkade te zetten.quote:
Fenomeen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |