Dat was wel met een dag minder rust (en een veel zwaardere wedstrijd in de benen).quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De vorige cross gemist.
[ afbeelding ]
Nu al halve minuut voorquote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:00 schreef Nober het volgende:
[..]
De vorige cross gemist.
[ afbeelding ]
Ja, het strand ligt wat te ver van dat park. Wel jammer, het is prima vertoeven op het strandquote:Op zaterdag 21 januari 2023 13:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dan werd het zand en beton begreep ik eruit.
Maar het was gewoon per abuis te horen. Het werd enkel opgenomen en is net getoond.quote:Op zaterdag 21 januari 2023 14:38 schreef Nober het volgende:
Interviewtjes vooraf en van trainers kunnen allemaal in beeld maar niet met de winnaar.
Wat zou die kritiek moeten zijn dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:41 schreef Marcoss het volgende:
Benieuwd hoe lang het duurt voor er kritiek komt over de deelname van Killips
(al kan het zijn dat die er al wel geweest is.. )
Dat ze meedoet bij de vrouwen, maar niet als vrouw geboren isquote:Op zaterdag 21 januari 2023 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat zou die kritiek moeten zijn dan?
Het parcours van Benidorm valt mij tegenquote:
Die 2 persoons scootmobielen hier vallen me ook tegenquote:Op zaterdag 21 januari 2023 20:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het parcours van Benidorm valt mij tegen
Sympathiek dat ze voor de wegrenners een extra training hebben geplandquote:
Vandaag 9e worden is voldoendequote:Op zondag 22 januari 2023 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sweeck heeft hierbij dan wereldbeker binnen
Klopt wel volgens PCS, niet heel gek gezien zijn beperkte wegprogramma en dat de focus daar veelal op het Vlaamse werk is/wasquote:Op zondag 22 januari 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Huh nog nooit in Spanje geracet?
Jawel.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Huh nog nooit in Spanje geracet?
Zo te zien voor het laatst in 2014.quote:Op zondag 22 januari 2023 11:43 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Mathieu in ieder geval op de weg ook niet heel vaak in Spanje heeft gekoerst overigens..
Het is alleen te volgen via De Playerquote:Op zondag 22 januari 2023 12:26 schreef Faraday01 het volgende:
De damescross straks niet live op eurosport?
Mocht je geen Discovery hebben kun je het ook TZ-cycling zien. https://tiz-cycling-live.io/live.phpquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |