SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!!
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
Owen is helaas ernstig wisselvallig. Stiekem verdient hij die kaart nog niet. Maar leuk zou het wel zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roelofs 3-0 achter tegen Van Wauwe, @:mani89
Bizar ja, gooit bijna 100 gemiddeld. Begon net een leg met 134 134 en 180 oid, maar won die leg toch niet. Tja, wel knap van Collins. Die deed exact de goede dingen op de juiste momenten. Fallon kon de grotemannen finishes niet gooien vandaag. 68 en 72 finishes enzovoort...quote:Op zondag 15 januari 2023 14:30 schreef Wertha het volgende:
Sherrock verneukt het helemaal.
Godverdomme wat dom.
Ach, de levering van Q-School 2022 heeft welgeteld drie nuttige namen opgeleverd.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Owen is helaas ernstig wisselvallig. Stiekem verdient hij die kaart nog niet. Maar leuk zou het wel zijn.
Van Veen ook nogquote:Op zondag 15 januari 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, de levering van Q-School 2022 heeft welgeteld drie nuttige namen opgeleverd.
Met Cadby, De Zwaan, Sedlacek, Veenstra zitten we al gebakken. Usher lijkt ook een zinnige speler.
Dan mag Owen er best bij.
Heel jammer dit.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:30 schreef Wertha het volgende:
Sherrock verneukt het helemaal.
Godverdomme wat dom.
Ja eens, ze haalt nu deze week ook gewoon een prima niveau. Hopelijk kan ze zich genoeg motiveren voor de CTquote:Op zondag 15 januari 2023 14:33 schreef Wertha het volgende:
Sherrock niet op de tour is wel een gemis. Gewoon om te kijken hoe zij zich zou ontwikkelen.
Corey Cadby has been disqualified from entering the Pro Tour following a positive drugtest during Q-School. Therefore, in his place, the PDC announces that the highest non-qualified female….quote:Op zondag 15 januari 2023 14:32 schreef wimderon het volgende:
In before
The PDC proudly announce a 2 year Tour card will be awarded to the highest non-qualified female player in the Q-School Order of Merit. Furthermore a place in the Premier League awaits for that player.
Over Veenstra heeft ie wel gelijk, hoog tijd dat die een kaart pakte.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/JJIdsardi/status/1614618359789719552
Het nieuwe juichaapje is uit @:mani89
Ging me ook om Zonneveld. Die gast ontwikkelt zich helemaal niet. Gore onzin van het juichaapje.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:43 schreef Szura het volgende:
[..]
Over Veenstra heeft ie wel gelijk, hoog tijd dat die een kaart pakte.
Zonneveld is vlees noch vis.
Iets te tof gedaan tijdens het WK, na wat tegengas gelijk weer terug in zijn mand.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://twitter.com/JJIdsardi/status/1614618359789719552
Het nieuwe juichaapje is uit @:mani89
Shoarmatentquote:
87 gemiddeld, we zullen er nog jaren over praten.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja eens, ze haalt nu deze week ook gewoon een prima niveau. Hopelijk kan ze zich genoeg motiveren voor de CT
refogenotquote:Op zondag 15 januari 2023 14:46 schreef Poepz0r het volgende:
Liever van Veen erbij dan die middelmaat sedlacek.
Van Veen heeft zich al bewezen met een finale Players Championship. Sedlacek is altijd maar zo zo. Niks bijzondersquote:
Finale Player Championship zegt niets. Voortekenen zijn oké, maar kalm aan.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Veen heeft zich al bewezen met een finale Players Championship. Sedlacek is altijd maar zo zo. Niks bijzonders
Sedlacek speelt al jaren mee. Nooit wat gepresteerd. Ik ben geen fan.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Finale Player Championship zegt niets. Voortekenen zijn oké, maar kalm aan.
Ook figuren als Koltsov, Razma, Kleermaker kunnen een finale halen.
Omdat hij ook geen tourkaart heeft gehad.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sedlacek speelt al jaren mee. Nooit wat gepresteerd. Ik ben geen fan.
Hij heeft eerder toch een kaart gehad? Bij de bdo was het ook niet veel trouwensquote:Op zondag 15 januari 2023 14:54 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Omdat hij ook geen tourkaart heeft gehad.
Als je het WK via de Pro Tour-ranking haalt, terwijl je geen tourkaart hebt, ben je gewoon een goede speler. Nu heeft hij een podium waar hij constant, wekelijks kan spelen. Op de Euro Tours heeft hij goede indrukken achtergelaten.
Dit is onzin, trouwens. In het jaar dat Durrant doorbrak, speelde hij een van de betere duels die we in tien jaar op Frimley Green hebben gezien.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:56 schreef Poepz0r het volgende:
Bij de bdo was het ook niet veel trouwens
Ja maar hij won niks ouwe reus.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is onzin, trouwens. In het jaar dat Durrant doorbrak, speelde hij een van de betere duels die we in tien jaar op Frimley Green hebben gezien.
Dat zegt bar weinig, want op Durrant en Noppert na zakken best veel spelers die wel veel bij de BDO wonnen door het ijs bij de PDC.quote:
Zelfs Pratnemer vindt ie fantastisch. Die is godverdomme nog trager dan Pijp in zijn ergste jaren.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben even het juichaapje aan het aanpakken op Twitter.
Jetze Jan is vervelend ja. Maar tis niet dat iedereen hier schoon is van onterecht bandwagonen (mijzelf incluis)quote:Op zondag 15 januari 2023 15:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zelfs Pratnemer vindt ie fantastisch. Die is godverdomme nog trager dan Pijp in zijn ergste jaren.
Lol, die gozer vindt letterlijk elke scheet op de Tour fantastisch.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Jetze Jan is vervelend ja. Maar tis niet dat iedereen hier schoon is van onterecht bandwagonen (mijzelf incluis)
Bedankt Ritze Rizardiquote:Op zondag 15 januari 2023 15:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Keegan Brown is ook weer zeker van een kaart.
AANWINST.
Roelofs haalt het makkelijk. Dan moet Knops finale halenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:07 schreef Poepz0r het volgende:
V peer of vd pas wint vandaag. Altijd tegen Roelofs
Knops zou de finale moeten halen en Van Peer/Van de Pas moeten winnen. Dat gebeurt niet.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Roelofs haalt het makkelijk. Dan moet Knops finale halen
Wel liever een Belg dan een Canadees met t oog op kans op meer aanwezigheid tbhquote:Op zondag 15 januari 2023 15:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Roelofs haalt het makkelijk. Dan moet Knops finale halen
Knops is een vervelende gozerquote:Op zondag 15 januari 2023 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel liever een Belg dan een Canadees met t oog op kans op meer aanwezigheid tbh
Er zijn maar 10 kaarten tochquote:Op zondag 15 januari 2023 15:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roelofs is wel zeker. Het gaat vooral om plek 11.
Deze rubriek ook weer. Alsof Jeff Smith en Matt Campbell het af hebben laten wetenquote:Op zondag 15 januari 2023 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wel liever een Belg dan een Canadees met t oog op kans op meer aanwezigheid tbh
Maar als iemand boven ze een directe kaart wint, komt die plek vrijquote:
Als iemand uit de top 9 van de ranking wint, valt die weg uit de ranking en gaat hij naar de directe plekken.quote:
Ik kan dat jankhoofd niet meer zien. Neefje van Tijs vd Brink.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wow, oké. Van Peer gooit wel echt in dagwinnaarsvorm (en zou ik niet eens vervelend vinden, zonder darteritus kan hij echt wel wat).
Benny breekt gewoon terugquote:Op zondag 15 januari 2023 15:24 schreef Szura het volgende:
Zonneveld doet gewoon z’n werk in een poging om ons te verlossen van kapsalon Benny
Altijd tegen de PDC.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Robert Collins staat nu 73 gemiddeld te smijten lol.
Wat een ongekende baggerquote:Op zondag 15 januari 2023 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
We verwelkomen Lee Evans,Stephen Burton, Dylan Slevin en Adam Warner op de tour
Slavin ben ik wel benieuwd naar gezien z’n gemiddelden deze weekquote:Op zondag 15 januari 2023 15:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
We verwelkomen Lee Evans,Stephen Burton, Dylan Slevin en Adam Warner op de tour
Zulk charismaloze kerel? Lijkt me sterkquote:Op zondag 15 januari 2023 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heeft ie aan je vrouw gezeten ofzo
Adam Hunt is de meest nutteloze darter die we ooit gekend hebben.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dat dooie kantoorslavenhoofd en hij had al 2 jaar op rij zijn tourkaart moeten verliezen.quote:Op zondag 15 januari 2023 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
EdgarTVquote:Op zondag 15 januari 2023 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.youtube.com/live/XEX1lGNTgqw?feature=share
EdgarTV is laif (wellicht al gepost) @:poepz0r
Edgargodquote:Op zondag 15 januari 2023 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Al hulp gezocht? Morgen toch maar eens doen..quote:Op zondag 15 januari 2023 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Haha, dit zou wel heel erg ziek zijn voor Roelofs. Nog 1 potje moet Knops winnen..quote:Op zondag 15 januari 2023 15:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Knops zou de finale moeten halen en Van Peer/Van de Pas moeten winnen. Dat gebeurt niet.
Maar Roelofs is nu al zeker van een kaart.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha, dit zou wel heel erg ziek zijn voor Roelofs. Nog 1 potje moet Knops winnen..
O ja, ik zie het. Dacht dat Robbie nog over hem heen zou komen als ie de finale zou halen. Toch niet dus..quote:Op zondag 15 januari 2023 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar Roelofs is nu al zeker van een kaart.
Kan wel. Maar er kunnen er geen 2 meer over hem heen.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:06 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
O ja, ik zie het. Dacht dat Robbie nog over hem heen zou komen als ie de finale zou halen. Toch niet dus..
Mooiboy Roelofsquote:Op zondag 15 januari 2023 16:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roelofs is echt nog een kind. Deze twee jaar niet teveel van verwachten.
Ik stem op Nick Kenny als vervanging.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Rijen Harrington mag nog even van de schopstoel getrapt worden.
Als Boulton zijn volgende pot wint is Harrington klaar en neemt Kenny of X-factor zijn plek over.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stem op Nick Kenny als vervanging.
Ryan ja afhankelijk van Slevin en Perez en de rest moet ook nog goed vallen. Die kunnen we echt wel afschrijven.quote:Op zondag 15 januari 2023 16:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Boulton zijn volgende pot wint is Harrington klaar en neemt Kenny of X-factor zijn plek over.
Goffin moet nu met 6-0 verliezenquote:Op zondag 15 januari 2023 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Kenny outright wint (en dat Goffin de decider nu verliest).
Dit is een goed rijtje hoor.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De schade op de UK Q-School valt best mee.
Boulton, McGeeney, Hamilton, Hunt allemaal geen toerkaart is heel mooi nieuws.
Daar gaan we dus niets aan hebben.quote:
Gewonnen legs.quote:Op zondag 15 januari 2023 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Goffin wil daadwerkelijk met 6-0 verliezen. Wat geeft dan de doorslag?
Of een hele hoop naar Adam Smith-Nealequote:Op zondag 15 januari 2023 18:07 schreef Mani89 het volgende:
Nou Witheet, sluis nog maar snel een paar munten richting Kennie.
Pijn in den poepert.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:26 schreef Tagliano het volgende:
Whitehead gaat op één gewonnen leg de tourkaart mislopen, jawel
i i weigh alot 28 stone to be exact that being 15 stone of my cockquote:Op zondag 15 januari 2023 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit was Q-School 2023, tòt volgend jaar!
[ twitter ]
Flashback naar Tony Kokquote:Op zondag 15 januari 2023 18:45 schreef Mani89 het volgende:
Dit was Q-School 2023, tòt volgend jaar!
[ twitter ]
quote:Op zondag 15 januari 2023 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gewoon blij met Corrie, de rest kan me gestoluh worden.
Beetje zuipen, beetje stelenquote:Op zondag 15 januari 2023 18:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben gewoon blij met Corrie, de rest kan me gestoluh worden.
quote:Op zondag 15 januari 2023 17:55 schreef Mani89 het volgende:
Goffin wil daadwerkelijk met 6-0 verliezen. Wat geeft dan de doorslag?
Lijkt een andere Goffin te zijn. Sportnieuws heeft een slecht stuk waarin ze dit als feit brengen maar in t artikel het vervolgens hebben over 'lijkt te zijn'.quote:Op maandag 16 januari 2023 02:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Wellicht of je op vrije voeten bent of niet?
quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Dikke kans dat de lelijk gooiende Gian van Veen in de laatste 16 tegen Riesjard moet.
quote:VAN VEEN VEROVERT TOUR CARD: "WAS EIGENLIJK NIEUWS GEWEEST ALS IK DIE TOUR CARD NIET HAD GEWONNEN"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |