Ja, net als vorig jaar. Toen vielen er heel weinig fatsoenlijke darters uit in de eerste ronde. En vanuit de onderkant van die OoM is ook niemand ver gekomen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 07:43 schreef heywoodu het volgende:
Klopt het dat er in de UK en in Europa gisteren, vandaag en morgen acht 'kwartfinalisten' uit komen rollen, die dan doorgaan naar de tweede ronde, en dat daarin vier dagen lang elke dag één tourkaart ligt te wachten?
Met andere woorden, in deze eerste drie dagen is het doel om het tot de laatste acht van je toernooi te schoppen?
Toen heb ik Q School niet gevolgd denk ik, vandaarquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar. Toen vielen er heel weinig fatsoenlijke darters uit in de eerste ronde. En vanuit de onderkant van die OoM is ook niemand ver gekomen.
Met 4 punten in ronde 1 ben je nagenoeg zeker. Dus degenen die in de finale verloren gaan ook door.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toen heb ik Q School niet gevolgd denk ik, vandaar
Zoals elk jaar ga ik ook nu weer proberen om het na het WK langer te blijven volgen!
Het is vooral leuk om te kijken of er sub-40's als gemiddelden bij komen te staanquote:Op dinsdag 10 januari 2023 08:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die eerste drie dagen hoef je nauwelijks serieus te nemen, bijna alle fatsoenlijke darters gaan toch wel door, vooral aan de EU kant.
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:43 schreef The_Undertone het volgende:
Is Zyon Raman eigenlijk een broer van Brian Raman?
quote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(hij deelt wel zaken van Brian op FB)
Nog net niet de 39 van die Japanner gisterenquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:55 schreef The_Undertone het volgende:
Kilian Schmutz met een nette 41.88 ondertussen
quote:Hij spreekt gewoon de Nederlandse taal, maar draagt een polo met de Italiaanse vlag. Sergio Krassen heeft één droom: uitkomen voor Italië op de World Cup of Darts. De weg hier naar toe is moeilijk, maar niet onmogelijk. De Nederlandse Italiaan behoort nu al tot de beste darters van Italië. Darts Actueel sprak met hem op het WDF Lakeside kwalificatietoernooi in Assen.
Darters uit Italië zijn een zeldzaamheid. Er stond nog nooit een Italiaan op het PDC WK, terwijl Fransesco Raschini pas dit jaar de eerste Italiaan wordt op Lakeside. Ook op de World Cup of Darts, het WK voor landenteams georganiseerd door de PDC, wist het Italiaanse team in acht jaar geen wedstrijd te winnen.
Sergio Krassen wil de uitzondering worden. Hij wil onderdeel zijn van de opkomende Italiaanse dartcultuur en het land op de dartkaart zetten. In 2021 speelde de 32-jarige Italiaan Q-School, Challenge Tour en was hij actief op het WDF-circuit. Grote successen bleven uit, maar veel ervaring is opgedaan. Zo is Krassen de beste Italiaan op de Challenge gebleken, en liet alleen Raschini voor zich eindigen op de wereldranglijst van de WDF.
De Italiaanse roots spelen een belangrijke rol in de carrière van Krassen. Hij heeft een dubbel paspoort en wil met zijn (toekomstige) prestaties zijn Italiaanse moeder eren. Ook is hij realistisch: ‘sportief gezien heb ik meer kans om voor Italië uit te komen.’
Krassen kijkt terug op het jaar 2021: ‘Je merkt dat je echt stappen maakt. En wat ik echt mooi vind is dat er mensen naar je toe komen die je totaal niet kent en vertellen dat ze jouw resultaten hebben gevolgd.’
Het Italiaanse avontuur van Sergio Krassen wordt naar alle waarschijnlijkheid hervat op Q-School. Zal hij de eerste Italiaanse tourkaarthouder kunnen worden?
Ik aan een zwerfhond, maar ik snap je punt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Castlevania denken bij 'm .
Ashton was ook gewoon de beste vrouw tot aan Greaves, daar doen haar huidige prestaties na een zware coronabesmetting niets aan af. Net zoals Gulliver de op een na beste vrouw was, ondanks dat die nog veel minder gooit nu.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ashton weer in de eerste ronde onderuit. Zjak kan dan zeggen dat ze de beste vrouwelijke darter ter wereld is, of was totdat Greaves opkwam, maar in duels met mannen zuigt ze wel enorm, waar Sherrock tenminste nog vaak wat potjes weet te winnen
Chris Quantock moet een van de deelnemers zijn die tot nu toe elk jaar hebben deelgenomen. Of heeft ie in dat eerste jaar toen er anderhalve paardenkop meedeed nog een tourcard gewonnen?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Engelse Q-School is er puur om ons jaarlijks aan het bestaan van Matthew Dennant en Chris Quantock te herinneren.
In het vrouwendarts tot een jaar of wat geleden zeker, maar op de 'mannentour' is Sherrock in mijn ogen altijd wel de betere geweest. Ja Ashton heeft een tc gewonnen ooit, reteknap en pakt niemand haar af, maar als t erop aankomt ligt t maximumniveau van Sherrock daar wel een stukje hoger vind ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ashton was ook gewoon de beste vrouw tot aan Greaves, daar doen haar huidige prestaties na een zware coronabesmetting niets aan af. Net zoals Gulliver de op een na beste vrouw was, ondanks dat die nog veel minder gooit nu.
Hij won nog een kaart toen ik het pas volgde, 2017 of 2018 denk ik.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Chris Quantock moet een van de deelnemers zijn die tot nu toe elk jaar hebben deelgenomen. Of heeft ie in dat eerste jaar toen er anderhalve paardenkop meedeed nog een tourcard gewonnen?
Ik vind van niet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In het vrouwendarts tot een jaar of wat geleden zeker, maar op de 'mannentour' is Sherrock in mijn ogen altijd wel de betere geweest. Ja Ashton heeft een tc gewonnen ooit, reteknap en pakt niemand haar af, maar als t erop aankomt ligt t maximumniveau van Sherrock daar wel een stukje hoger vind ik.
Ja, als je niet moet finishen is dat echt een waanzinnig slecht gemiddelde over 5 legs.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Stop de klok. Lasse Petersen verliest met 5-0 met een gemiddelde van 33,75. Daar moet je gewoon echt je best voor doen met pijlen af en toe naast t bord enzo. Geloof niet dat ik ooit een slechter gemiddelde heb gezien bij de PDC?
Opeens staat die KutDuitser na 12 darts op 8quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:28 schreef Mani89 het volgende:
Nou we gaan van 0-3 naar 3-3. Corrie staat 15 punten hoger te gooien. Als hij dit nog verliest is het echt een crime.
Om vervolgens alsnog pas in 20 darts uit te gooienquote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:30 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Opeens staat die KutDuitser na 12 darts op 8![]()
Moet nu zelfs tegen Jans Ullrich.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 13:36 schreef The_Undertone het volgende:
Jean-Pierre de Jonghe kan er ook helemaal niets van maar gaat wellicht twee rondes overleven met een gemiddelde van rond de 50.
Ja en Xanthi vd Bergh is een van de broers van Dimitriquote:Op dinsdag 10 januari 2023 11:43 schreef The_Undertone het volgende:
Is Zyon Raman eigenlijk een broer van Brian Raman?
Terug naar de woonwagen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 14:21 schreef Wereldgozer het volgende:
Mondje van Lesbo Derk gesnoerd door een Fin @:mani89
Nee. Heeft al genoeg punten.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
JELLEDie moet morgen flink gaan speren lijkt me
Andy Hamiltonquote:
100% onvermijdelijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Andy Hamilton
Michael Barnard
Wes Newton
Alan Tabern
Mike Warburton
Het is om doodmoe van te worden.
Heb je ook nog gesport?quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Net terug van de sportschool bohhhh wat een heerlijke smatjes boh @:de_boswachter
Alles 90+ gemiddeld ook.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voortreffelijke dag van Corey. Vakkundig de anonieme schroeiers ontweken.
Hij staat nu 16e en moet bij de beste 89 komen. Dus hij is er al denk ik - les van vorig jaar is dat je wel enorm moet prutsen om NIET de eerste voorronde door te komen.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 15:32 schreef de_boswachter het volgende:
JELLEDie moet morgen flink gaan speren lijkt me
Is wel hard genaaid vandaag.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
204 Stefan Bellmont 0
@:Mani89 Toch weer onvermijdelijk op de Euro Tours.
Welkom in de hel die Q-school heet.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
John Bowles heeft vandaag zes wedstrijden gewonnen met 80,84 als eindgemiddelde.
Ze waren doodsbang.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Voortreffelijke dag van Corey. Vakkundig de anonieme schroeiers ontweken.
Boh huisfilosoofquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat er in de kwalificatierondes allemaal doorkomt is niet zo relevant, het is vooral interessant wat er niet doorkomt.
27 kaarten zijn er te verdelen. Alleen geen idee hoe de verhouding gaat zijn qua EU vs UK.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:42 schreef Poepz0r het volgende:
14 kaarten maar. Het wordt een slachtveld
Bij de EU een paar meer deelnemers. Dus zal wel 14 EU en 13 UK zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
27 kaarten zijn er te verdelen. Alleen geen idee hoe de verhouding gaat zijn qua EU vs UK.
14 voor EUquote:Op dinsdag 10 januari 2023 18:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
27 kaarten zijn er te verdelen. Alleen geen idee hoe de verhouding gaat zijn qua EU vs UK.
Sportscholen zijn voor Wesleys.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
Net terug van de sportschool bohhhh wat een heerlijke smatjes boh @:de_boswachter
Het valt me wel altijd op hoe trots mensen op zichzelf in de sportschool zijn. Dat bevalt me nooit zo.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sportscholen zijn voor Wesleys.
Helemaal mee eens ouwe reus!quote:Op dinsdag 10 januari 2023 20:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het valt me wel altijd op hoe trots mensen op zichzelf in de sportschool zijn. Dat bevalt me nooit zo.
als jij mee gaat doen he, gooi je dan beter dan 33 gemiddeld? Dan win je iig een potje als je de heer Lucassen treft volgend jaarquote:
Ja hoor. 70-80 ongeveerquote:Op dinsdag 10 januari 2023 21:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als jij mee gaat doen he, gooi je dan beter dan 33 gemiddeld? Dan win je iig een potje als je de heer Lucassen treft volgend jaar
In november ook wel in de Modus Super Series. Helaas.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 17:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:wimderon Helaas staat Hamilton wel echt goed te gooien.
Ik denk niet dat Plaisier in de sportschool komt.quote:Op dinsdag 10 januari 2023 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sportscholen zijn voor Wesleys.
Oei , mijn lijst was nog niet compleet ... Kunze en Schmutz ook, en er zijn nog een reeks kanshebbers. Heidekrueger en Castrovinci op dit moment bijvoorbeeld. Heidekrueger al lekker bezig met een eerste legje van 34.80.quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:52 schreef The_Undertone het volgende:
Dus 4 gasten : Gadenz, Laeng, Suzuki en Schaub , verliezen 3 keer in de eerste ronde met 5-0. ¤ 500 well spent...
Denk dat ze dat teveel een loterij vinden nog. Paar keer een gast die in 50 gooit treffen en je bent praktisch door naar fase 2quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik blijf de eerste ronde vreemd vinden. Eigenlijk zouden ze iedereen die vier punten aantikt na dag 1 en 2 al uit het deelnemersveld moeten halen en dan pas op dag 3 een ranglijst moeten opzetten met de overgebleven deelnemers.
Stond gisteren ook al als een debiel te gooien. Lekker hoor totaal uit vorm tijdens het voor hem belangrijkste ‘toernooi’ van het jaar.quote:
Alsof het niet al een loterij is.quote:Op woensdag 11 januari 2023 11:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denk dat ze dat teveel een loterij vinden nog. Paar keer een gast die in 50 gooit treffen en je bent praktisch door naar fase 2
daarom huidige opzet om dat nog een beetje tegen te gaanquote:Op woensdag 11 januari 2023 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof het niet al een loterij is.
Ja die is al beter en dat begrijp ik ook maar spelers die al lang zeker zijn van fase 2 in het systeem houden slaat ook nergens op.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
daarom huidige opzet om dat nog een beetje tegen te gaan
Ik veronderstel dat die gasten die al geplaatst zijn ook een deel van het inschrijvingsgeld trachten terug te winnen in deze ronde.quote:Op woensdag 11 januari 2023 12:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja die is al beter en dat begrijp ik ook maar spelers die al lang zeker zijn van fase 2 in het systeem houden slaat ook nergens op.
Luke Littler > Bennettquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wij gedenken Wesley Plaisier en voormalig godstalent Leighton Bennett
Littler is een heel vervelend mannetje. Daar gaan we nog veel plezier aan belevenquote:
Van Dun mist 15 matchdarts en verliest koekoekquote:Op woensdag 11 januari 2023 12:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Littler is een heel vervelend mannetje. Daar gaan we nog veel plezier aan beleven
Not Dunquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Van Dun mist 15 matchdarts en verliest koekoek
Crouweledquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Medelijden met Plaisier, je zou zeggen één van de grotere kanshebbers voor een tourkaart. WDF Masters winnen, 14K halen op de Euro Tours door grote namen te verslaan en dan dit. Au.
Wil je cola?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Alsinas gaat zitten met 97 gemiddeld @:mani89
Ja, maar uiteindelijk is Plaisier wel de enige serieuze naam die is gestrand. En voor een World Master // meervoudig schroeier op de Euro Tour is dat wel vrij matig van hemzelf. Kun je net zo lang de loting bashen als je wil.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:48 schreef Mani89 het volgende:
Er worden wel echt flink wat jongens genaaid met de loting. Maar goed, alsnog een stuk beter dan hoe het vroeger was.
Wez heeft zeker zelf gefaald. Al zijn er genoeg beunhazen die met deze gemiddelden 20 keer achter elkaar winnen.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk is Plaisier wel de enige serieuze naam die is gestrand. En voor een World Master // meervoudig schroeier op de Euro Tour is dat wel vrij matig van hemzelf. Kun je net zo lang de loting bashen als je wil.
En t was niet zn eerste keer op q school. De echt (later) grotere namen kwamen bij meerdere pogingen wel door q schoolquote:Op woensdag 11 januari 2023 13:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wez heeft zeker zelf gefaald. Al zijn er genoeg beunhazen die met deze gemiddelden 20 keer achter elkaar winnen.
Had ie nog wel een tonke plus finish gegooid?quote:
Won Dutch open nog maar okquote:Op woensdag 11 januari 2023 15:24 schreef Doevelaer het volgende:
Jelle K. kan er echt geen kloten meer van he
quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk is Plaisier wel de enige serieuze naam die is gestrand. En voor een World Master // meervoudig schroeier op de Euro Tour is dat wel vrij matig van hemzelf. Kun je net zo lang de loting bashen als je wil.
Wesley lijkt een podiumbeest te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Medelijden met Plaisier, je zou zeggen één van de grotere kanshebbers voor een tourkaart. WDF Masters winnen, 14K halen op de Euro Tours door grote namen te verslaan en dan dit. Au.
Een beest is het in ieder geval.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
Wesley lijkt een podiumbeest te zijn.
Crouweled genot ook door hequote:Op woensdag 11 januari 2023 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Justin Hood, ons troetelbeertje, had er zin in vandaag.
Moody past twee x in Crouwel met zijn 35 kiloquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij lijkt me een Nederlandse versie van Glenn Moody.
Jelle zou Lakeside ook zomaar kunnen winnen besef ik mij nu genotquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:52 schreef wimderon het volgende:
Misschien speelt Wesley wel 5D-chess door wel deel te nemen om CT te kunnen spelen, maar pakt hij bewust geen kaart om Lakeside te kunnen winnen.
[ afbeelding ]
Die worp slaat nergens meer op (lol)quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jelle zou Lakeside ook zomaar kunnen winnen besef ik mij nu genot
Dit kan toch ook niet comfortabel zijn zou je zeggenquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die worp slaat nergens meer op (lol)
Vergeleken met
Stukje pijpen met tongpiercingquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vergeleken met
Gisteren zitten kijken genotquote:
Cool ik heb ook met vos in 1 team gezeten, Marianne Vos welteverstaanquote:Op woensdag 11 januari 2023 16:14 schreef Poepz0r het volgende:
Oud teamgenoot Vos geplaatst. Erg mooi
Transformer krr krr krrquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Cool ik heb ook met vos in 1 team gezeten, Marianne Vos welteverstaan
Treurig en bijzonder om te zien in één. Ook wel apart: voor de tweede pijl steeds één beweging minder dan voor de eerste, en de derde gaat dan gewoon gelijk.quote:
En nog steeds heel goed zijn bizar. Haalde ook halve finale JDC WK geloof ik.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Treurig en bijzonder om te zien in één. Ook wel apart: voor de tweede pijl steeds één beweging minder dan voor de eerste, en de derde gaat dan gewoon gelijk.
bij de jeugd maakte dat qua training nog niet echt uit ouwe reus. Veldrittraining en dan Marjan die je offtrack tussen de bomen door inhaalde. Genotquote:
Ja, hij lijkt ook echt heel rustig te blijven eigenlijk, de hele wedstrijd lang. Alsof hij er langzaam al overheen aan het komen is en dit zijn manier is om ermee om te gaan.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En nog steeds heel goed zijn bizar. Haalde ook halve finale JDC WK geloof ik.
Stukje pener van Marianne die over het zadel wieberde genotquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
bij de jeugd maakte dat qua training nog niet echt uit ouwe reus. Veldrittraining en dan Marjan die je offtrack tussen de bomen door inhaalde. Genot
Bradley van der Velden is dan weer Leids trots #genotquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En nog steeds heel goed zijn bizar. Haalde ook halve finale JDC WK geloof ik.
Benito vibes die worpquote:Op woensdag 11 januari 2023 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vergeleken met
quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Afwezigen in fase 2 oa:
Kai Fan Leung Erg mooi
Wes Newton Mooi
Alan Norris Ach ja, de nor.
Lisa Ashton Prima
Steve Hine Erg mooi
Leighton Bennett Erg mooi
Grant Sampson Prima
Rene Eidams Oké
Fabian Schmutzler Wie?
Wesley Plaisier Bizar
Jeffrey de Graaf Erg mooi
Wij steken een kaarsje op
Die worp is echt walgelijk geworden. Zo zonde. Komt nooit meer terug op niveau.quote:Op woensdag 11 januari 2023 17:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Vergeleken met
Hij draait die elleboog helemaal naar buiten en overstrekt zijn hand dan om dat te corrigerenquote:Op woensdag 11 januari 2023 21:30 schreef Wertha het volgende:
[..]
[..]
Die worp is echt walgelijk geworden. Zo zonde. Komt nooit meer terug op niveau.
Sampson is toch door omdat twee spelers (Niko Springer en Nico Riehle) die door waren naar fase 2 zich teruggetrokken hebben.quote:Op woensdag 11 januari 2023 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Afwezigen in fase 2 oa:
Kai Fan Leung
Wes Newton
Alan Norris
Lisa Ashton
Steve Hine
Leighton Bennett
Grant Sampson
Rene Eidams
Fabian Schmutzler
Wesley Plaisier
Jeffrey de Graaf
Wij steken een kaarsje op
Gek dat Springer zich terugtrekt. Ziek ofzo?quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Sampson is toch door omdat twee spelers (Niko Springer en Nico Riehle) die door waren naar fase 2 zich teruggetrokken hebben.. Mats Gies is nu eerste die buiten de boot valt.
Had vooraf al beslist om één dag mee te doen, kwam 'per ongeluk' bij de laatste 8. Wil zich richten op z'n studie en deed mee om CT te kunnen gooien. Vorig jaar plaatste die zich ook voor fase 2 maar trok zich terug.quote:Op donderdag 12 januari 2023 05:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek dat Springer zich terugtrekt. Ziek ofzo?
Studiepikkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 08:04 schreef Stoner12 het volgende:
[..]
Had vooraf al beslist om één dag mee te doen, kwam 'per ongeluk' bij de laatste 8. Wil zich richten op z'n studie en deed mee om CT te kunnen gooien. Vorig jaar plaatste die zich ook voor fase 2 maar trok zich terug.
Wat een kutsitequote:Op donderdag 12 januari 2023 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
Wordt er al gespeerd? Kan weer niks vinden op die kutsite
Niks mis met een mooi gemiddelde van 85quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit jaar trouwens véél makkelijker om op EU Q-school een tourkaart te pakken. Lagere gemiddeldes en een plekje meer. Het slaat eigenlijk nergens op maar goed, liever een paar vlaggetjes, irritante Duitsers en ander gespuis uit het vasteland erbij dan nog meer dooie Britten die 85 gemiddeld speren.
Wel als het iedere keer dezelfde ouwe witte obesitas-Britten zijn die zelden een wedstrijdje boven de 90 pieken.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:19 schreef Werner90210 het volgende:
[..]
Niks mis met een mooi gemiddelde van 85
ze hebben er zin in aan 1e leg te zienquote:Op donderdag 12 januari 2023 11:48 schreef Mani89 het volgende:
Nou Corrie mag aan de bak.
[ afbeelding ]
Marco Grafweg is ook daadwerkelijk weg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 11:48 schreef The_Undertone het volgende:
Ze zijn maar met 127, blijkbaar nog een last-minute afzegger?
Feest!quote:Op donderdag 12 januari 2023 12:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Marco Grafweg is ook daadwerkelijk weg.
Een Duitser minder. @:mani89
Trikkelquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:58 schreef Wereldgozer het volgende:
Tricolore met 100 gemiddeld @:mani89 @:wimderon
Daar hoef je ook helemaal niet bang voor te zijnquote:Op donderdag 12 januari 2023 12:41 schreef wimderon het volgende:
Ik heb zó geen zin in de vermoeiende kop van Berrie van Peer.
gaat als een mallequote:Op donderdag 12 januari 2023 12:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trikkel![]()
Die jongen gun in het van harte.
Jeroen Mioch altijd lastigquote:Op donderdag 12 januari 2023 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Uiteraard gooit Hopp nu geen kut @:Mani89
Ik wist het!quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Uiteraard gooit Hopp nu geen kut @:Mani89
quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rot op, Niels Zonneveld. Nutteloos wezen.
Jacques Labre gaat voorlopig ook nog lekker.quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tricole mag dit jaar eindelijk eens een tourkaart winnen. Hebben we direct weer een nieuw land voor de lijst.
Lekker schroeien op de vloer, maar op het podium altijd achteraan fietsen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Rot op, Niels Zonneveld. Nutteloos wezen.
Won wel een keertje van de grote Gary op het podium. Maar heeft inderdaad echt nul charisma of uitstraling die knul. Alhoewel hij ook nog wel iets koddigs heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Lekker schroeien op de vloer, maar op het podium altijd achteraan fietsen.
Ik zou palletsorteerder echt fantastisch vinden. Of godstalent de Zwaan mag ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
We gaan de laatste 16 in met
Tricole - Hopp
De Zwaan - Zonneveld
Huybrechts - Knops/Perez (de Spaanse)
Hausotter-Michael
Labre-Baetens
Rupprecht - Roetzsch
Sparidaans - Kuivenhoven
Roelofs - Veenstra
Kies maar.
Nee die draagt echt niks bij. En de Zwaan heeft ook nog zijn streamcarriere waarmee hij rekening moet houden.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou palletsorteerder echt fantastisch vinden. Of godstalent de Zwaan mag ook.
bord kapot?quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
De Zwaan en Zonneveld zijn aardig aan het speren. 99.50 om 104 gemiddeld na 3 leks.
Die is vast van plan om weer een tourkaart voor twee jaar te winnen en dan weer te verliezen om hem op Q school terug te winnenquote:
Wandelt zometeen lekker de kwartfinale in met 79 gemiddeld.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is vast van plan om weer een tourkaart voor twee jaar te winnen en dan weer te verliezen om hem op Q school terug te winnen
B13quote:Op donderdag 12 januari 2023 14:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Zwaan, Tricole, Baetens, Veenstra. Allemaal lieve jongens, hup hup hup.
Gooit 156 uit in beslissende legquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wandelt zometeen lekker de kwartfinale in met 79 gemiddeld.
Elke wedstrijd vandaag 90+ gemiddeld is ook gewoon prima.quote:Op donderdag 12 januari 2023 15:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sherrock op weg naar? Ook Harrington gaat haalbare koek zijn.
Over koek gesproken, Henderson wint ook zijn potjes.
Tegen Ronny zoquote:Op donderdag 12 januari 2023 15:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nee nee nee geen John Michael op de tour please
Acceptabel ja. Wel nog 0 tegenstand gehad.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:02 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke wedstrijd vandaag 90+ gemiddeld is ook gewoon prima.
Ik zie vooral een agressor in de lokale disco.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie in Pascal Rupprecht wel een jongen met potentie.
[ afbeelding ]
Winnaar Tricole - Zonneveld zou het meest verdiend zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaa palletsorteerder!!! Kwartfinale
We hebben nu:
Tricole - Zonneveld
Palletsorteerder - Michael
Labre - Rupprecht
Sparidaans - Roelofs
Labre - Rupprecht, wat is me dat voor kut kwartfinale zeg
Ik juich voor Palletsorteergod, maar iets in me zegt dat Zonneveld goed is in dit soort dingen… die zal wel de TC pakken. Roelofs is ook prima.
Ik denk dat @Poepz0r voor deze jongen wel de vaseline uit de kast haalt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie vooral een agressor in de lokale disco.
@Poepz0r rijdt bewust everzwijnen aan op N-wegen om ze in de poepert te kunnen nemen wanneer ze nog warm zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk dat @:Poepz0r voor deze jongen wel de vaseline uit de kast haalt.
115 gemideld nu!quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Acceptabel ja. Wel nog 0 tegenstand gehad.
Heeft Berrie de balletjes goed opgewarmd?
Tricole is toch geen pisvlek. Juist niet.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom drijven pisvlekken zoals een Tricole en Michael altijd tijdens de Q School boven. Walgelijk gewoon.
Nadeel van de leg niet beginnenquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
en alsnog verloren (lol)
Ja. 4 TC winnaars en dan nog stuk of 6 op punten (geloof ik). Europa dan hequote:Op donderdag 12 januari 2023 16:12 schreef franklop het volgende:
Winnaar van de dag krijgt een Tourkaart en dan nog wat uit de order of merrit?
Nee, maar liefst 14.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. 4 TC winnaars en dan nog stuk of 6 op punten (geloof ik). Europa dan he
ze maken het wel waar al in deze potquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ronny Huybrechts - John Michael. Allemachtig.
Labre - Rupprecht die gaan nogal tekeerquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jaaaaaaaaa palletsorteerder!!! Kwartfinale
We hebben nu:
Tricole - Zonneveld
Palletsorteerder - Michael
Labre - Rupprecht
Sparidaans - Roelofs
Labre - Rupprecht, wat is me dat voor kut kwartfinale zeg
Ik juich voor Palletsorteergod, maar iets in me zegt dat Zonneveld goed is in dit soort dingen… die zal wel de TC pakken. Roelofs is ook prima.
Wees als Sanderquote:Op donderdag 12 januari 2023 16:25 schreef Mani89 het volgende:
Mycroft mij over 2 jaar. Ik hoop dat ik dan nog leef.
Kwaad, woedend.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:31 schreef franklop het volgende:
Sherrock kreeg zeker 6 matchdarts tegen maar wint
Ernstige beperking.quote:Op donderdag 12 januari 2023 16:52 schreef Slobeend het volgende:
Wat is jullie mening over Jeffrey Sparidaans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |