SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!!
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
Owen is helaas ernstig wisselvallig. Stiekem verdient hij die kaart nog niet. Maar leuk zou het wel zijn.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Roelofs 3-0 achter tegen Van Wauwe, @:mani89
Bizar ja, gooit bijna 100 gemiddeld. Begon net een leg met 134 134 en 180 oid, maar won die leg toch niet. Tja, wel knap van Collins. Die deed exact de goede dingen op de juiste momenten. Fallon kon de grotemannen finishes niet gooien vandaag. 68 en 72 finishes enzovoort...quote:Op zondag 15 januari 2023 14:30 schreef Wertha het volgende:
Sherrock verneukt het helemaal.
Godverdomme wat dom.
Ach, de levering van Q-School 2022 heeft welgeteld drie nuttige namen opgeleverd.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Owen is helaas ernstig wisselvallig. Stiekem verdient hij die kaart nog niet. Maar leuk zou het wel zijn.
Van Veen ook nogquote:Op zondag 15 januari 2023 14:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ach, de levering van Q-School 2022 heeft welgeteld drie nuttige namen opgeleverd.
Met Cadby, De Zwaan, Sedlacek, Veenstra zitten we al gebakken. Usher lijkt ook een zinnige speler.
Dan mag Owen er best bij.
Heel jammer dit.quote:Op zondag 15 januari 2023 14:30 schreef Wertha het volgende:
Sherrock verneukt het helemaal.
Godverdomme wat dom.
Ja eens, ze haalt nu deze week ook gewoon een prima niveau. Hopelijk kan ze zich genoeg motiveren voor de CTquote:Op zondag 15 januari 2023 14:33 schreef Wertha het volgende:
Sherrock niet op de tour is wel een gemis. Gewoon om te kijken hoe zij zich zou ontwikkelen.
Corey Cadby has been disqualified from entering the Pro Tour following a positive drugtest during Q-School. Therefore, in his place, the PDC announces that the highest non-qualified female….quote:Op zondag 15 januari 2023 14:32 schreef wimderon het volgende:
In before
The PDC proudly announce a 2 year Tour card will be awarded to the highest non-qualified female player in the Q-School Order of Merit. Furthermore a place in the Premier League awaits for that player.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |