Dat zag ik dus juist wel zaterdag, het was slecht maar met 10 man gingen ze er wel voor, ik weet verder niet hoe de sfeer was maar je gaat bijna denken dat er spelers zijn die Arena vrees hebben, zo'n Bassey is bij Rangers echt nog nooit uitgefloten omdat ze daar gewoon supporter zijn met het woord support er nog in.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:08 schreef TheVulture het volgende:
Niks wijst erop dat deze spelersgroep nog door het vuur gaat voor Schreuder
Die spelers worden door de trainer onzeker gemaakt. Zoveel spelers inclusief Bassey hebben er al op 2, 3 posities in het elftal gestaan, anderen staan er de ene pot in en dan de andere weer niet. Soms ook allemaal tegelijk als een leuke tombola. Er is toch geen spoortje van continuïteit te ontdekken. Dat gegoochel met Bassey, Kudus, Brobbey, Rensch,Tadic, Bergwijn, Berghuis en Klaassen. Vind je het gek dat spelers dan onzeker worden en fouten gaan maken...quote:Op maandag 16 januari 2023 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zag ik dus juist wel zaterdag, het was slecht maar met 10 man gingen ze er wel voor, ik weet verder niet hoe de sfeer was maar je gaat bijna denken dat er spelers zijn die Arena vrees hebben, zo'n Bassey is bij Rangers echt nog nooit uitgefloten omdat ze daar gewoon supporter zijn met het woord support er nog in.
Ik weet niet of dat het is want in principe dezelfde 10 die heel aardig begonnen tegen NEC uit en tegen Twente thuis geen enkele bal naar de juiste kleur konden spelen.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die spelers worden door de trainer onzeker gemaakt. Zoveel spelers inclusief Bassey hebben er al op 2, 3 posities in het elftal gestaan, anderen staan er de ene pot in en dan de andere weer niet. Soms ook allemaal tegelijk als een leuke tombola. Er is toch geen spoortje van continuïteit te ontdekken. Dat gegoochel met Bassey, Kudus, Brobbey, Rensch,Tadic, Bergwijn, Berghuis en Klaassen. Vind je het gek dat spelers dan onzeker worden en fouten gaan maken...
De jaren daarvoor had Ajax geregeld moeite om de 70 te halen. Bosch was een godsgeschenk na hele armoedige en saaie jaren met een op papier nog altijd niet geweldig elftal.quote:Op maandag 16 januari 2023 01:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat Eredivisieseizoen was helemaal niet zo prima en het doelsaldo ook niet. 79 goals voor, dat is bijna Ajax-onwaardig.
Daar ben ik het wel mee eens, op dat moment de juiste man maar of hij dat nu is vraag ik me echt af, heeft na Ajax ook nergens laten zien dat hij wat bijgeleerd heeft.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:46 schreef Dven het volgende:
[..]
De jaren daarvoor had Ajax geregeld moeite om de 70 te halen. Bosch was een godsgeschenk na hele armoedige en saaie jaren met een op papier nog altijd niet geweldig elftal.
Het door hem opgezette Leverkussen presteerde vorig jaar prima. Daar is dat jaar ook niet veel meer van over. Staan dichter bij degradatie dan bij Europees voetbal. Lyon was natuurlijk ook al jaren aan het afglijden, een domme keuze waar sowieso geen eer te behalen viel.quote:Op maandag 16 januari 2023 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, op dat moment de juiste man maar of hij dat nu is vraag ik me echt af, heeft na Ajax ook nergens laten zien dat hij wat bijgeleerd heeft.
Ajax is ook aan het afglijden dus als het hem niet lukt is ook een domme keuze? Het gaat erom dat een trainer dat omdraait.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het door hem opgezette Leverkussen presteerde vorig jaar prima. Daar is dat jaar ook niet veel meer van over. Staan dichter bij degradatie dan bij Europees voetbal. Lyon was natuurlijk ook al jaren aan het afglijden, een domme keuze waar sowieso geen eer te behalen viel.
Sowieso heeft Bosz nog wat af te maken bij Ajax natuurlijk, de club waar zijn visie volledig mee overeenkomt.
hopelijk wordt hij jullie nieuwe technisch directeurquote:Op maandag 16 januari 2023 09:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Het door hem opgezette Leverkussen presteerde vorig jaar prima. Daar is dat jaar ook niet veel meer van over. Staan dichter bij degradatie dan bij Europees voetbal. Lyon was natuurlijk ook al jaren aan het afglijden, een domme keuze waar sowieso geen eer te behalen viel.
Sowieso heeft Bosz nog wat af te maken bij Ajax natuurlijk, de club waar zijn visie volledig mee overeenkomt.
Nee, daar heb je iemand met een netwerk voor nodig, een aardige kandidaat was Alex Kroes maar die zit nu bij AZ.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk wordt hij jullie nieuwe technisch directeur
Ik weet niet welke ruzie je bedoelt.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:25 schreef Caland het volgende:
Wat was nu eigenlijk de 'ruzie' tussen Huntelaar en Blind Junior? Of verstond ik hem dan verkeerd.
Ik zag een fragmentje voorbijkomen waarbij hij riep dat hij waarschijnlijk nog bij Ajax had gespeeld nu als Overmars er nog was. Dat lijkt me vooral kritiek op de huidige TD. Maar was niet echt aan het opletten.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ruzie je bedoelt.
Bron: Ajax Netwerk:quote:Op maandag 16 januari 2023 09:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ruzie je bedoelt.
quote:In een uitgebreid interview met het Algemeen Dagblad is Klaas Jan Huntelaar onder meer ingegaan op het vertrek van Daley Blind. "Hij gaf aan dat hij sinds vorig seizoen met een apart gevoel rondliep", aldus Huntelaar. "Hij was uitgefloten door zijn eigen fans, er werd geroepen om Nicolás Tagliafico. Dat was toen een klap in zijn gezicht."
Dit seizoen verloor hij uiteindelijk zijn basisplaats. "Daley heeft alles gespeeld, en ook na mindere wedstrijden de steun gehad. Tot de laatste fase voor de wintertstop toen de trainer een andere keuze heeft gemaakt", zo geeft Huntelaar aan. "Het feit dat de trainer een andere keuze heeft gemaakt, was voor hem kennelijk de druppel. Zo is het gegaan."
Zelf doet het Huntelaar persoonlijk ook iets dat het op deze manier tot een vertrek is gekomen. "Ik heb nog met Daley gespeeld, en het liefst wil je dat een speler die zó aan Ajax verbonden en verknocht is, op de schouders de Arena wordt uitgedragen", zegt hij daarover. "Maar als dat er niet in zit, moet je als club de beslissing nemen. Het is helaas een lelijk vertrek, voor Daley, voor Ajax."
quote:In gesprek met de NOS heeft Daley Blind zelf gereageerd op het interview van Klaas Jan Huntelaar in onder meer het Algemeen Dagblad. Volgens de verdediger kloppen die uitspraken niet helemaal. "Daar wil ik me zeker nog een keer over uitweiden en mijn kant van het verhaal vertellen over hoe het daadwerkelijk gegaan is", aldus Blind. "Op een andere keer wil ik hier uitgebreider op terug komen, maar mensen die mijn carrière kennen weten dat ik een vechter ben."
Blind zegt daarbij dat hij zeker niet wegloopt als hij een keer op de bank zit. "Ik vind het pijnlijk dat het zo wordt neergezet", zo geeft hij aan. "Ik zal mijn verhaal zeker gaan doen als ik me daar geroepen toe voel. We zullen zien wanneer dat is, maar laat het duidelijk zijn dat ik het niet helemaal eens ben met de woorden die Klaas Jan heeft gebruikt."
Gevraagd werd aan de international of Antwerp ook in beeld was. "Antwerp is zeker een optie geweest ja", zegt hij daarop. "De kans is ook vrij groot dat ik nog bij Ajax had gespeeld als Marc Overmars nog technisch directeur was geweest."
Huntelaar gaf aan dat Blind zelf om een transfer heeft gevraagd omdat hij niet meer het juiste gevoel had. Blind ontkent dat en gaat dan een beetje mysterieus zitten doen dat ie zijn verhaal nog wel een keer doet.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag een fragmentje voorbijkomen waarbij hij riep dat hij waarschijnlijk nog bij Ajax had gespeeld nu als Overmars er nog was. Dat lijkt me vooral kritiek op de huidige TD. Maar was niet echt aan het opletten.
OK niet gezien maar wel iets over gelezen, Overmars was de spil van Ajax op voetbalgebied dus niet zo vreemd dat Blind denkt dat hij de boel wel bij elkaar had kunnen houden, ik weet niet of dat kritiek is naar Huntelaar want die zegt zelf ook dat het zonder Overmars anders is, Huntelaar is ook geen directeur dat is al een groot verschil.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag een fragmentje voorbijkomen waarbij hij riep dat hij waarschijnlijk nog bij Ajax had gespeeld nu als Overmars er nog was. Dat lijkt me vooral kritiek op de huidige TD. Maar was niet echt aan het opletten.
quote:
Wel een uur met 10 man gespeeld, maar goed..quote:
Dat is ook mijn grootste verwijt aan dit Ajax, dat je in de CL faalt is nog tot daaraan toe maar in de eredivisie moet je met dit materiaal gewoon bovenaan staan.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik bedacht me net dat we nondeju al gewoon kampioen hadden kunnen zijn als je gewoon normaal had gepresteerd tegen de kleintjes de afgelopen weken.
Kudus is een stereotype Afrikaan. Leuk aan de bal maar tactisch nietsnut.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel een uur met 10 man gespeeld, maar goed..
Wat vonden we van de invalbeurt van Kudus? Toch gaat er altijd dreiging van uit, hij is sterk aan de bal.
Maar man man man wat staat die vent vaak buitenspel
En dan nog de beste kans van de 2e helft en een penalty moment maar het is natuurlijk wel heel slecht ook al ben je met 10.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:38 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Wel een uur met 10 man gespeeld, maar goed..
Wat vonden we van de invalbeurt van Kudus? Toch gaat er altijd dreiging van uit, hij is sterk aan de bal.
Maar man man man wat staat die vent vaak buitenspel
Opvallend is dat je ondanks de afgelopen vijf wanprestaties nog steeds maar vijf punten achter staat op de koploperquote:Op maandag 16 januari 2023 09:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is ook mijn grootste verwijt aan dit Ajax, dat je in de CL faalt is nog tot daaraan toe maar in de eredivisie moet je met dit materiaal gewoon bovenaan staan.
En nog steeds het beste doelsaldo hebtquote:Op maandag 16 januari 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Opvallend is dat je ondanks de afgelopen vijf wanprestaties nog steeds maar vijf punten achter staat op de koploper
Dat bedacht ik me dus ook.. bizarquote:Op maandag 16 januari 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Opvallend is dat je ondanks de afgelopen vijf wanprestaties nog steeds maar vijf punten achter staat op de koploper
feyenoord is/was periodes ook moeilijk slechtquote:Op maandag 16 januari 2023 10:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad beter die clown van een Taylor opstellenquote:Op maandag 16 januari 2023 09:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kudus is een stereotype Afrikaan. Leuk aan de bal maar tactisch nietsnut.
Gelukkig voor ons lopen wij zelden uit dus we gaan voor een 2-1 overwinning die Schreuder als een 'nederlaag met perspectief' bestempelt.quote:Op maandag 16 januari 2023 09:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe groter de nederlaag wordt as zondag, hoe beter het is voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |