Waarom gaan jullie ook via Memmingen en niet via Ravensburg? Ulm-Memmingen en Memmingen-Lindau zou twee zeer onbetrouwbare, vertragingsgevoelige spoorlijnen door de combinatie van enkelspoor en stop- en sneltreinen. De route via Ravensburg is veel betrouwbaarder.quote:Op zaterdag 18 februari 2023 15:43 schreef James1988 het volgende:
Reken er maar niet op dat je die overstap in Ulm haalt. ICE 517 komt uit Hamburg, wordt tussen Frankfurt en Stuttgart omgeleid vanwege werkzaamheden (vandaar dat hij niet stopt in Mannheim) en een aansluiting van 7 minuten is al niet ruim.
@dennistd is chef planning. Had er vgs mij mee te maken dat ie niet langer dan zoveel minuten in materieel X wil zitten of zo.quote:Op zondag 19 februari 2023 09:02 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Waarom gaan jullie ook via Memmingen en niet via Ravensburg? Ulm-Memmingen en Memmingen-Lindau zou twee zeer onbetrouwbare, vertragingsgevoelige spoorlijnen door de combinatie van enkelspoor en stop- en sneltreinen. De route via Ravensburg is veel betrouwbaarder.
Ik begrijp dat dit het nieuwe reisschema wordt? En moeten we nog wat met de tickets omzetten of gaat het zo vanzelf goed dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2023 04:15 schreef dennistd het volgende:
Het lijkt erop dat de enige reële mogelijkheid is om in Köln al over te stappen op ICE 517. Nadeel is dat er op het stuk Köln-Frankfurt geen reservering is voor jullie, die zit namelijk op ICE 105 (die niet naar Frankfurt maar naar Wiesbaden gaat). Dit wordt dan het reisschema:
[ code verwijderd ]
Dat wordt het schema ja. Tickets omzetten is niet nodig (en kan zelfs niet eens): de oorspronkelijke reis is niet mogelijk dus wordt de Zugbindung opgeheven. De zitplaats in ICE 517 (die vanaf Mannheim gereserveerd was voor jullie) is nu vanaf Frankfurt Flughafen al gereserveerd. Enige stukje zonder gereserveerde zitplaats is dus Köln-Frankfurt. Kan ik ook niks aan doen, behalve voor ¤5,90pp ook reserveren als jullie dat echt willen. Ik zit dus al in die ICE 517 vanaf Münster.quote:Op maandag 20 februari 2023 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begrijp dat dit het nieuwe reisschema wordt? En moeten we nog wat met de tickets omzetten of gaat het zo vanzelf goed dan?
Geeft niks, we slaan wel wat van die kutzakenmannetjes in elkaarquote:Op dinsdag 21 februari 2023 03:32 schreef dennistd het volgende:
Enige stukje zonder gereserveerde zitplaats is dus Köln-Frankfurt. Kan ik ook niks aan doen,
Of je zin hebt?quote:
Dan maak ik wel zinquote:
Niet op onze routes toch?quote:Op donderdag 23 maart 2023 19:53 schreef ReisT het volgende:
Het zou net moeten kunnen, net tussen de problemen door.. Vanaf zaterdag is er weer een probleem door dat dassengebeuren.
Ja maar dat kan nu al niet. Nou ja, we zien het wel ook.quote:Op donderdag 23 maart 2023 20:11 schreef ReisT het volgende:
We gaan nu net op tijd gelukkig. Vanaf 1 april zou de ICE via Venlo moeten rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |