Ik weet niet wat het is maar ik weet wel wat IMTA is sinds kortquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder VAR was ARG nooit wereldkampioen geworden ....
Jij had het over sneeuw van de week hequote:
hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik weet wel wat IMTA is sinds kort
Hoi ja ik ben de asshole.quote:
Nope nope nopequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had het over sneeuw van de week he
ik ga een iglo makenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sneeuw? Hoe op met me hequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen zin heb om het terug te zoeken, maar weet het zekerquote:
Ik mot geen sneeuw. Nu niet, morgen niet en nooit nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen zin heb om het terug te zoeken, maar weet het zeker
Ik steun deze motiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mot geen sneeuw. Nu niet, morgen niet en nooit niet
ChatGPT:quote:
Oh, verkeerde topicquote:The song "Who'll Stop the Rain" is a song written by John Fogerty and performed by Creedence Clearwater Revival. It was released in 1970 as part of the album "Cosmo's Factory." The song is widely interpreted as a commentary on the Vietnam War and the anti-war movement of the late 1960s and early 1970s. It is not clear who can stop the rain.
Haha ik heb de laatste dagen ook lopen emmeren met dat programma.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ChatGPT:
[..]
Oh, verkeerde topic![]()
Dat zal wel aan je vraagstelling liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb de laatste dagen ook lopen emmeren met dat programma.
Vond het maar een pedant gebeuren al die uitgekauwde antwoorden, een onaangename gesprekspartner
Lengte doet er niet zo veel toequote:
Ik kom er niet eens meer in. Steeds overbelast.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel aan je vraagstelling liggen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef pullup het volgende:
Overigens gaan wij wederom geen vlok sneeuw te zien krijgen als het zo doorgaat deze winter
ff gekeken en geloof het wel ...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb de laatste dagen ook lopen emmeren met dat programma.
Vond het maar een pedant gebeuren al die uitgekauwde antwoorden, een onaangename gesprekspartner
Nee ik vond hem echt eigenwijs en met veel feitelijke onjuistheden in het betoog ook nogquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel aan je vraagstelling liggen.
Ja klopt als een busquote:
Have You Ever Seen The Rain van hun ook veel "verzonnen" verklaringen. Zoals het regenen van bommen in Vietnam. Hun eigen verklaring is dat een mooie dag (moment) ineens kan veranderen in een regenbui.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ChatGPT:
[..]
Oh, verkeerde topic![]()
We hebben hele goede apparaten tegenwoordig voor vervelende bazenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben hele goede apparaten tegenwoordig voor vervelende bazen
[ afbeelding ]
Ja lekkere vraag als niemand weet wat je in huis hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
iemand nog een idee voor een goed en niet al te ingewikkeld maaltje? ik heb nog niets in huis na een dagje Tilburg en krijg honger.
Broodje kroketquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
Iemand nog een idee voor een goed en niet al te ingewikkeld maaltje? ik heb nog niets in huis na een dagje Tilburg en krijg honger.
Niets zegt hij toch..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekkere vraag als niemand weet wat je in huis hebt
pizza?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
Iemand nog een idee voor een goed en niet al te ingewikkeld maaltje? ik heb nog niets in huis na een dagje Tilburg en krijg honger.
Kopje thee danquote:
Ik heb helemaal nietsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekkere vraag als niemand weet wat je in huis hebt
He bahquote:
Niet slechtquote:
Oh ja dat is nog beterquote:
Simpel en redelijk goed eetbaarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb helemaal nietsMaar kan oversteken naar de appie
Dat is een Chinees restaurant?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
Chong Kee kinkerstraatBami pangang speenvarken
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
Met rijst wijnquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
Nee een Oosterijksquote:
Aparte naam dan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een OosterijksEn daar eten Chinesen dus het is goed
Ja maar die bezorgen niet hier en ook niet daarquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:03 schreef Soury het volgende:
Ja Chong Kee is wat apartquote:
Dat werkt prima in Torremolinosquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kees de Chinees is een goede naam
De meeste van dat volk kan China niet eens aanwijzen op een wereldkaartquote:
Ook lekker, volgende keer want ik heb een pizza gehaald netquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Simpel en redelijk goed eetbaar
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook lekker, volgende keer want ik heb een pizza gehaald net
Even de covid eruit kokenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vleermuizen soep staat lekker te pruttelen nog een paar uurtjes
Owquote:
maar 3.5 miljoen views .. valt tegenquote:
Zijn die vleermuizen wel dood dat het pruttelt?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mijn vleermuizen soep staat lekker te pruttelen nog een paar uurtjes
Ja okquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
maar 3.5 miljoen views .. valt tegen
Na een paar uur pruttelen vast wel. En is de covid er uit gekookt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn die vleermuizen wel dood dat het pruttelt?
Die zullen wel dood zijn nu anders heb ik een probleemquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn die vleermuizen wel dood dat het pruttelt?
big air snowboard kreischbergquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:21 schreef chufi het volgende:
[..]
maar 3.5 miljoen views .. valt tegen
Dat kan mijn brein niet verwerkenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
big air snowboard kreischberg
is en ganz jonge nederlandse bij
melissa peperkamp
Is dat een lekker wijf ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
melissa peperkamp
Ah die deed ook al mee met de Olympische spelen volgens mijquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
melissa peperkamp
de is 16 hoor ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die deed ook al mee met de Olympische spelen volgens mij
18 lees ikquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is 16 hoor ofzo
oostenrijk winnt teamspringen in polen
Dat was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
de is 16 hoor ofzo
oostenrijk winnt teamspringen in polen
Misschien wel eens leuk om te doen. Heb de VS nog op de lijst staan om eens heen te gaan.quote:
Kijk die wagons eensquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:07 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Misschien wel eens leuk om te doen. Heb de VS nog op de lijst staan om eens heen te gaan.
Ik ben ook een keer met de trein naar Chicago O’Hare gegaan. Die zag er heel anders uit.quote:
Ziet er mooi uit. Maar ik zou eerder proberen contact te leggen met een vakbroeder en dan een van die enorme locomotieven eens goed te bekijken. Denk dat we wel een maand naar de VS moeten als we alles kunnen doen wat we willen.quote:
Als ik het geld had had ik deze trein een week geboekt ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Maar ik zou eerder proberen contact te leggen met een vakbroeder en dan een van die enorme locomotieven eens goed te bekijken. Denk dat we wel een maand naar de VS moeten als we alles kunnen doen wat we willen.
Even het lijstje van @Prisha opgezochtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie doet er mee met de 40+ fok band ?
Klankschalenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even het lijstje van @:Prisha opgezocht![]()
Piano/keybord - Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Gitaar - tonja, D. , cafca, Boondocksaint
Drums - prisha
viool - cafca
allerlei blaasintrumenten - tonja
menig blaas- en slaginstrument - D.
sambaballen - chuf
Klankschalen - BoonDockSaint
zang - Domnivoor, Deisyy, FaithHealer, tonja, Aoibhin
zang pand ontruimen - Sodeknetters, pullup, prisha, Sestra666
Die mag niet ontbreken idd.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:19 schreef BoonDockSaint het volgende:
We hebben ook nog een triangel nodig
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wie doet er mee met de 40+ fok band ?
Ik neem mijn doedelzak ook meequote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
Update:
Piano/keyboard - Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Drums - prisha
viool - cafca
sambaballen - chuf
Klankschalen - BoonDockSaint
Saxofoon - -Shii-
Dat wil ik ook nog een keer leren spelen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik neem mijn doedelzak ook mee
En we stoppen voor niks en niemand!!!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Update:
Piano/keyboard - Domnivoor, Shii, D.
Basgitaar - pullup
Drums - prisha
viool - cafca
sambaballen - chuf
Klankschalen en doedelzak - BoonDockSaint
Saxofoon - -Shii-
Percussion, Drums - mario390
Een bierpauze moet kunnen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
En we stoppen voor niks en niemand!!!
en plaspauze ...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een bierpauze moet kunnen natuurlijk.
Jij bent onze pilootquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jij moet klaar staan met een chinook ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:52 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prima, maar als terug maar iemand anders vliegt. Als ik dan nog in staat ben om te vliegen is er iets mis gegaan.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij moet klaar staan met een chinook ofzo
Dat maakt niet uit joh op mijn lijstje ben jij de pilootquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prima, maar als terug maar iemand anders vliegt. Als ik dan nog in staat ben om te vliegen is er iets mis gegaan.
We vluchten naar mario landquote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:59 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Prima, maar als terug maar iemand anders vliegt. Als ik dan nog in staat ben om te vliegen is er iets mis gegaan.
lekker pissen tussendoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een stuk of 20 halve liters op
Habbe die eine groupe foto ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:30 schreef mario390 het volgende:
volleyballers thuis vool
0:3 op de mutz gekregt
wat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Habbe die eine groupe foto ?
Op internet natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Habbe die eine groupe foto ?
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eine groupe Photho von die fraushaft
zijn mannen hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eine groupe Photho von die fraushaft
Stomme moderators veranderen dat niet.quote:
Ik ben je buur niet dus boeit me geen reetquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een dak concert geven maar dat is eigenlijk nog geheim
Jij bent zo'n vreemde vogel en toch mag ik je wel.quote:
Ik ken alles van de Beatlesquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent zo'n vreemde vogel en toch mag ik je wel.
En ik van Elvis.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken alles van de Beatles
We vinden het ook helemaal niet erg hoor dat je van de mannenliefde bent.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:57 schreef BoonDockSaint het volgende:
En of iemand mij mag hier geef ik geen flikker om
Ik ga toch wel voor een leuke vrouwquote:Op zaterdag 14 januari 2023 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We vinden het ook helemaal niet erg hoor dat je van de mannenliefde bent.
Ik ook maar dat lukt mij niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga toch wel voor een leuke vrouw
Ik ben ook liever alleenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook maar dat lukt mij niet.
Maar dat is op een moment ook niet leuk meer.quote:
Voor mij welquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat is op een moment ook niet leuk meer.
blijf bij jezelf dan broquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik haat bijna alles en vooral gezever van andere mensen
Nounounouquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Klote wijven alleen maar ellende
Klopp?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Binnenkort een goede trainert dus?
Zou wel een stunt zijn,quote:
Maar mag jij dat ook?quote:
O ja. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jij mag mijn boek spellcheken als het af is
Heb je daar ook een onderbouwing van?quote:
Godver, heb ik hier niets meer te zeggen?quote:
Neequote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godver, heb ik hier niets meer te zeggen?
Moet dat?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een onderbouwing van?
Ja sorry, dat moet van de accountantquote:
Waar ging het ook alweer over?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja sorry, dat moet van de accountant
Onderbouwen is een raar woord meneerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je daar ook een onderbouwing van?
Nee joh, bolken en laten bolken , gewoon doorpostenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het einde van BDS op fok of niet.
Een kelder?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
Onder iets bouwen waarom zou je dat in godsnaam doen en of willen ?
Pas jij nou maar op, straks pleuren we een meter zand op je bunkerquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Onderbouwen is een raar woord meneer
Mij krijgen ze niet wegquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het einde van BDS op fok of niet.
Verbouwen, onderbouwen ....quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga het woordenboek er niet bijhalen maar het woord bouwen kan je redelijk uitbreiden
Als de 40+ chat zegt rot op dan ga ik weg maar ik heb het idee dat ik hier wel welkom benquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de 40+ chat zegt rot op dan ga ik weg maar ik heb het idee dat ik hier wel welkom ben
40+ ERS ZIJN EIGENWIJS GENOEG EN KOMEN TOCH WEL WEER TERUGquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Als de 40+ chat zegt rot op dan ga ik weg maar ik heb het idee dat ik hier wel welkom ben
Godsamme, goede aankopen el dit jaarquote:
rood en afgevoerd worden per brancard... dan doe je iets niet goedquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Godsamme, goede aankopen el dit jaar
De 40+ chat kan niet praten. De users wel, en die kan jij prima negerenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Jaah, over wat eigenlijk?quote:
Kun jij zelf maken.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Moet BDS blijven op fok ja of nee wie kan die poll maken en volgende week zien we de uitslag
volgende keer OK.. aanpassen kan nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik mis de optie moet hij zelf weten
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 21:51 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik mis de optie moet hij zelf weten
Toen je dat blik naar zijn hoofd gooide?quote:
Nee maar er was een periodequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik weet het ook allemaal niet meer
Ja , maar vraag me niet meer wanneer en hoelangquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ben ik een poos weggeweest ?
Ik weet het ook niet hehequote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar vraag me niet meer wanneer en hoelang
Zal vast goed komen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zien we m morgenochtend wel weer
Ik zou wel schrikken ... maar dat soort beestjes vind je vooral in het tropisch regenwoud volgens mij .... eens vragen aan mn dochter ,,, die gaat volgens mij komende week naar Costa Rica ...quote:
Goed idee. Maar denk wel dat je gelijk hebt. Dit soort exotisch gekleurde vogels vind je volgens mij ook in warmere gebieden.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou wel schrikken ... maar dat soort beestjes vind je vooral in het tropisch regenwoud volgens mij .... eens vragen aan mn dochter ,,, die gaat volgens mij komende week naar Costa Rica ...
Ik praat met kraaienquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Goed idee. Maar denk wel dat je gelijk hebt. Dit soort exotisch gekleurde vogels vind je volgens mij ook in warmere gebieden.
Weer die Ierse pub-tijger?quote:
NL is niet echt een klimaat voor Huskysquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Tof. Ik met Husky’s. Of liever gezegd, zij met mij.
Ze gedijen hier prima.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:49 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
NL is niet echt een klimaat voor Huskys
Maar dan kom je toch nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 22:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ga dat nummer weleens zingen als er weer zon meet is
… en een microfoon 🎤quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Gewoon komen de volgende meet. Pak je toch een hotel
Heb je geen helicopter ?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:03 schreef Sodeknetters het volgende:
Gewoon komen de volgende meet. Pak je toch een hotel
afscheidshow vor jürgen drews met vele zangers m.rosenberg,d.hasselhoff,quote:
Heb ik net de tv ausgeschaltetquote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
afscheidshow vor jürgen drews met vele zangers m.rosenberg,d.hasselhoff,
melissa naschenweng,roland kaiser,en vele andere
Ok wie is Jurgen Drews btw?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 23:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja lopt al de show bijna 3 uren,heb niet
veel gekijkt
Hoe vaak heb je die nou al gepostquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |