Ik weet niet wat het is maar ik weet wel wat IMTA is sinds kortquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder VAR was ARG nooit wereldkampioen geworden ....
Jij had het over sneeuw van de week hequote:
hoiquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is maar ik weet wel wat IMTA is sinds kort
Hoi ja ik ben de asshole.quote:
Nope nope nopequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij had het over sneeuw van de week he
ik ga een iglo makenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sneeuw? Hoe op met me hequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen zin heb om het terug te zoeken, maar weet het zekerquote:
Ik mot geen sneeuw. Nu niet, morgen niet en nooit nietquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wees blij dat ik geen zin heb om het terug te zoeken, maar weet het zeker
Ik steun deze motiequote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik mot geen sneeuw. Nu niet, morgen niet en nooit niet
ChatGPT:quote:
Oh, verkeerde topicquote:The song "Who'll Stop the Rain" is a song written by John Fogerty and performed by Creedence Clearwater Revival. It was released in 1970 as part of the album "Cosmo's Factory." The song is widely interpreted as a commentary on the Vietnam War and the anti-war movement of the late 1960s and early 1970s. It is not clear who can stop the rain.
Haha ik heb de laatste dagen ook lopen emmeren met dat programma.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ChatGPT:
[..]
Oh, verkeerde topic![]()
Dat zal wel aan je vraagstelling liggen.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb de laatste dagen ook lopen emmeren met dat programma.
Vond het maar een pedant gebeuren al die uitgekauwde antwoorden, een onaangename gesprekspartner
Lengte doet er niet zo veel toequote:
Ik kom er niet eens meer in. Steeds overbelast.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel aan je vraagstelling liggen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:09 schreef pullup het volgende:
Overigens gaan wij wederom geen vlok sneeuw te zien krijgen als het zo doorgaat deze winter
ff gekeken en geloof het wel ...quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik heb de laatste dagen ook lopen emmeren met dat programma.
Vond het maar een pedant gebeuren al die uitgekauwde antwoorden, een onaangename gesprekspartner
Nee ik vond hem echt eigenwijs en met veel feitelijke onjuistheden in het betoog ook nogquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:50 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel aan je vraagstelling liggen.
Ja klopt als een busquote:
Have You Ever Seen The Rain van hun ook veel "verzonnen" verklaringen. Zoals het regenen van bommen in Vietnam. Hun eigen verklaring is dat een mooie dag (moment) ineens kan veranderen in een regenbui.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
ChatGPT:
[..]
Oh, verkeerde topic![]()
We hebben hele goede apparaten tegenwoordig voor vervelende bazenquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben hele goede apparaten tegenwoordig voor vervelende bazen
[ afbeelding ]
Ja lekkere vraag als niemand weet wat je in huis hebtquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
iemand nog een idee voor een goed en niet al te ingewikkeld maaltje? ik heb nog niets in huis na een dagje Tilburg en krijg honger.
Broodje kroketquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
Iemand nog een idee voor een goed en niet al te ingewikkeld maaltje? ik heb nog niets in huis na een dagje Tilburg en krijg honger.
Niets zegt hij toch..quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekkere vraag als niemand weet wat je in huis hebt
pizza?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:55 schreef pullup het volgende:
Iemand nog een idee voor een goed en niet al te ingewikkeld maaltje? ik heb nog niets in huis na een dagje Tilburg en krijg honger.
Kopje thee danquote:
Ik heb helemaal nietsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekkere vraag als niemand weet wat je in huis hebt
He bahquote:
Niet slechtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |