Het probleem daar is niet de drank maar de drugsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:54 schreef heywoodu het volgende:
Dan kopen ze het toch niet? Lijkt me een prima idee dat die sjappies wat minder drinken.
Die ook maar duurder maken dan!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Het probleem daar is niet de drank maar de drugs
Lekker coke snuiven
Gek genoeg is de prijs van een gram sos al een jaar of 20 hetzelfdequote:
Daarom vermijd ik de horeca dan ook als de pest.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:48 schreef Caland het volgende:
6,25 voor een halve liter is toch een vrij normale horecaprijs tegenwoordig? En dit is zelfs meer zo te lezen
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:22 schreef Hathor het volgende:
[..]
Daarom vermijd ik de horeca dan ook als de pest.
Maar daar krijg je zo'n droge bek van, dan is een biertje voor 4,50 wel even een klap in je gezicht.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven
Zijn het hooligans?quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:24 schreef crystal_meth het volgende:
Een groep hooligans is pissed over de bierprijs. tja...
Als ik de engelse wikipedia mag geloven:quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/F-sidequote:The F-side is a Dutch football hooligan group associated with AFC Ajax.
Coke prijs kent idd geen inflatie.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 14:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven
ik heb wel een paar keer op de F-side gestaan maar ben geen hooligan ofzoquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:43 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Als ik de engelse wikipedia mag geloven:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/F-side
ja ok, tokkie ben ik wel somsquote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:46 schreef superniger het volgende:
[..]
F-side = tokkies/junkies/tuig/hooligans
Heb je sjors ook weer met z'n vehalen over z'n guldenbiertjes.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 15:59 schreef sjorsie1982 het volgende:
ja is het al zo duur tegenwoordig... laatste keer betaalde ik een gulden voor een biertje tijdens mijn studententijd. Daarna nooit meer geweest maar hoorde wel laatst van een verhoging...
ik heb ook een keer 80 guldencent betaaldquote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je sjors ook weer met z'n vehalen over z'n guldenbiertjes.
Hoe is dat in 2023 nog relevant. dat is m'n punt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 16:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb ook een keer 80 guldencent betaald
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |