abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207537193
Bij een bedrijf dat bij ons op dezelfde vloer zit werkt zo'n rooie spicht. Ongezond dun wijf, rood haar, gare kop erop en ontzettend theatraal en fake in haar doen en laten. Ik moet er niets van hebben en ontwijk waar mogelijk. Maar elke keer als zij lacht moet ik dus kotsen. Want serieus...ik ken varkens die aantrekkelijker geluid produceren tijdens het eten dan zij tijdens het lachen. Als een soort verkouden Bebop die een kieteldood krijgt. Echt een intens viesgoor geluid dat ze produceert en ik kan het niet meer aan.

Het is schering en inslag en ik weet niet meer wat ik moet doen.
Een noise-cancelling koptelefoon helpt iets, maar niet genoeg. Hard muziek afspelen helpt wel, maar daardoor ben ik ook niet meer binnen vocaal bereik van mijn collegae, wat ook niet ideaal is.

Beter gaat ze gewoon 100% thuiswerken of overkomt haar iets waardoor lachen er voorlopig niet meer in zit. Want zoals het nu gaat is gewoon onmenselijk. Niemand zou hiermee geconfronteerd hoeven worden, maar toch wordt ik het :{
People assume too much.
pi_207537484
quote:
Nee, dan die motor die niet wil starten...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_207537529
Pics van die roodharige
Radar.
pi_207537620
Maareh TS, misschien een andere sociale werkplek zoeken maar dan?
pi_207537792
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_207537837
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:16 schreef Linkesoep het volgende:
Pics van die roodharige
Nee sorry...dat vind ik niet netjes om te posten.
People assume too much.
pi_207537847
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:23 schreef Cockwhale het volgende:
Maareh TS, misschien een andere sociale werkplek zoeken maar dan?
Hihi...goeien garp
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')