Mijn kinderen zijn er ondertussen achter dat ik stuk gezelliger ben als ze me 's ochtends gewoon rustig laten wakker worden.quote:Op maandag 16 januari 2023 12:32 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik zou het wel lekker vinden om volledig uitgerust op te kunnen staan en dat iedereen dan toch nog even z'n bek hield.
Herkenbaar, ik zeg dan ook gewoon letterlijk 'klep dicht'quote:Op maandag 16 januari 2023 21:59 schreef vencodark het volgende:
Een ergernis voor mensen met meer dan 1 kind:
Dat je ándere kind er altijd tussendoor lult wanneer je het ene kind even wil toespreken/aanspreken/opvoeden.![]()
Hou gewoon even je klep ja!
# durftevragen: waarom opgefokt om 07.50 's ochtends als dat ventje niet doet wat jij wil ?quote:Op maandag 16 januari 2023 08:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Exact. Ik heb het heel lang kunnen uitstellen dat deze beloning er tegenover stond want ik vond weer eens dat het ook zónder beloning moest lukken.
Maar als je zoon van een jaar of 8 om 7:50 uur nóg in zijn onderbroek staat en ik al helemaal opgefokt ben omdat er níets gebeurt, ga je op den duur overstag.![]()
Dus A. is tegenwoordig zelf om half 8 al helemaal klaar.
Als het aan hem zou liggen buit hij het zodanig uit dat hij voor 7 uur gereed is om zo lang mogelijk iets te kijken, zou er zelfs nog vroeger zijn bed voor uitkomen maar de grens staat dus op minstens half 8.
Niet luisteren en verwachten niet op tijd klaar te zijn voor school lijken mij 2 prima argumenten.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:20 schreef manny het volgende:
[..]
# durftevragen: waarom opgefokt om 07.50 's ochtends als dat ventje niet doet wat jij wil ?
'Gewoon' de bal bij je kind neerleggen. Jij bent aan het treuzelen, dus als je te laat komt ga jij het maar uitleggen aan de juf/meester. Werkt hier wel ondertussen aardig, al is het heus nog wel ergenis van mijn kant. Maar constant waarschuwen dat er opgeschoten moet worden doe ik niet meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet luisteren en verwachten niet op tijd klaar te zijn voor school lijken mij 2 prima argumenten.
whatshesays.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 14:41 schreef vencodark het volgende:
Vast wel maar ik post geen ergernis om daarna uitleg te (moeten) geven of advies te krijgen.
Geldt andersom ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 16:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat ze denkt dat hoe harder ze gilt/schreeuwt hoe sneller we reageren. Pff
Schreeuwen tegen je kinderen dat ze niet zo moeten schreeuwen.quote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, dat hebben ze van mij geleerd
Bij mij op de opvang denk ik, want thuis schreeuwen we nietquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, dat hebben ze van mij geleerd
Oh ben jij dr zo eenquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij mij op de opvang denk ik, want thuis schreeuwen we niet
Heerlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2023 18:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Schreeuwen tegen je kinderen dat ze niet zo moeten schreeuwen.
Ben ik er zo een?quote:
Sorry, het was een flauw grapje naar aanleiding van een ander topic. Ik zal het niet meer doen hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben ik er zo een?
Vriend en ik zijn gewoon geen mensen die schreeuwen. Hooguit naar de kat als die echt strontvervelend doet. Dat anderen wel schreeuwen moeten ze zelf weten, boeit mij totaal niet. Ik voel mij niet beter dan een ander omdat ik niet schreeuw en de ander wel. Als dat is waar je op doelt.
quote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:04 schreef SQ het volgende:
[..]
Sorry, het was een flauw grapje naar aanleiding van een ander topic. Ik zal het niet meer doen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |