nadat ik vandaag alles heb gehoord, geloof ik nu best wat hij zegt..die info moet hij van Marcia hebben..zijn bondgenoot.quote:
Dat moet idd welquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:24 schreef Silves het volgende:
[..]
nadat ik vandaag alles heb gehoord, geloof ik nu best wat hij zegt..die info moet hij van Marcia hebben..zijn bondgenoot.
Ziet alleen maar hartjes als hij met haar praatquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:34 schreef Silves het volgende:
Hij is pussiegek...in zijn liefdesnestje..
Wetende dat Wanda Isaac of Jeff wegstuurt zal het dan wel een onhaalbare opdracht wordenquote:
quote:
Wanda? ik denk het wel, hij heeft het niet zo op Wanda..bemoeit zich best vaak met het opsteuken van kimk..quote:
Nee joh hij heeft haar juist hoog zittenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Wanda? ik denk het wel, hij heeft het niet zo op Wanda..bemoeit zich best vaak met het opsteuken van kimk..
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:38 schreef chufi het volgende:
Marciano is beter af in zn eentje zonder vrouwen
Ook nu ze net op kantoor Marcia zijn plan heeft afgewezen? het niet op bep gaan, maar haar eigen plan gaat doen..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee joh hij heeft haar juist hoog zitten
Jeff en Jappie waren toen al beste maten dus zo'n actie slaat als kut op Dirk. Berend vertoonde overall heel erg raar gedrag waardoor je totaal niet op hem kon bouwen en hij zichzelf buitenspel heeft gezet. Communicatief werkelijk belabberd zelfs.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:27 schreef puzziepie het volgende:
Berend had in het begin een test bij jappie gedaan over op Jeff gestemd en Jappie heeft dat door geluld
Een dagje naar de Eftelingquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:45 schreef Silves het volgende:
jap zou pas zondag de andere helft drinken van zijn whiskey..yep zijn 4de glas vandaag..en nu wachten op de record proef..ja het zakgeld voor de peuken, drank en chips..wat hoop ik op kutprijs..gratis 10 kilo tomatenpuree ofzo
Beschuit erbij en het is feest!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Muis loopt gewoon over het aanrecht he, zegt Babette. Smakelijk eten zou ik zeggen
Zijn de vliegen weg .. komen de muizenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:41 schreef utopia2.0 het volgende:
Muis loopt gewoon over het aanrecht he, zegt Babette. Smakelijk eten zou ik zeggen
Zou het bij het kantoor doen en dan zeggen:quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:48 schreef Silves het volgende:
Japie gaat 1 glaasje bewaren voor Wanda, om zondag samen te proosten op ivor zijn verjaardag...
Ben aan het wachten op de vleermuizen uit china..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Zijn de vliegen weg .. komen de muizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |