Ivor is genoemd!quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:03 schreef puzziepie het volgende:
Als Ivor teveel op heeft dan wordt hij ongelofelijk gezellig
Maar ze zijn wel lief samen heel kinds valt me vaak opquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
Ik versta kimd nog steeds niet, binnenmonds en zo onduidelijke klanken komen eruit..
Ze vuurt de woorden ook af met een snelheid waar de gemiddelde mitrailleur jaloers op isquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:05 schreef Silves het volgende:
Ik versta kimd nog steeds niet, binnenmonds en zo onduidelijke klanken komen eruit..
Ze praat veel, maar zegt vrij weinig idd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:09 schreef Clasientje het volgende:
Wanda en Jasper samen klik ik altijd weg ik vind hun niks aan zo samen.
Vermoeiend tussen die 2
Op zekerquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Ik denk dat jasper ondertussen denkt hou op over ivor en geef mij een kans 🤭
Zegt Jasper eigenlijk nog wat 🤣quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:11 schreef engine het volgende:
Ivor, Ivor en Ivor...Ivor wordt veel genoemd vanavond.
'wat een verhaaltje' en een aai over haar bolquote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zegt Jasper eigenlijk nog wat 🤣
Als ik die twee zie praten zit ik altijd te wachten op met moment dat het weer ruzie wordt.quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:12 schreef utopia2.0 het volgende:
Eindelijk eens een keer een leuk gesprek tussen Wanda en Jappie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |