Degenkolbquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Wat is de slechtste renner waarop jullie geboden hebben?
Neequote:Op donderdag 12 januari 2023 22:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij nog een E-sprinter van QuickStep?
Gianni Marchandquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:37 schreef Fretwork het volgende:
Wat is de slechtste renner waarop jullie geboden hebben?
Als je er meer dan een fooi op hebt geboden is dit nummer 3 die ik afstreepquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aaron Gate moet de slechte zijn voor mij.
Jeetje, zijn er zelfs andere mensen voor Bonneu of all places gegaan?quote:
Gefeliciteerd, mijn bod was minimaal.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je er meer dan een fooi op hebt geboden is dit nummer 3 die ik afstreep
Gefeliciteerd met Liam Slock.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb zoals elke ronde ook weer een kneus van Lotto gevonden
SM?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bonneu was best goed in de Voltaquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje, zijn er zelfs andere mensen voor Bonneu of all places gegaan?
Dadelijk lukt het me niet eens om die laatste twee plaatsen te vullen.
BvM?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sterker nog, jullie mogen hem allebei doorstrepenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je er meer dan een fooi op hebt geboden is dit nummer 3 die ik afstreep
quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:42 schreef Aguero het volgende:
[..]
Sterker nog, jullie mogen hem allebei doorstrepen
Dit wordt me wel iets te kinky allemaal zo.quote:
CorraTec?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is iemand hier voor een CT-renner gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |