abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 januari 2023 @ 22:27:42 #1
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207533995

quote:
Married at First Sight 2023: dit is alles wat we weten over het nieuwe seizoen
Married at First Sight is atm een van de populairste datingprogramma's – waarin men, door experts, 'blind' wordt gekoppeld aan een potentiële match én daarmee op dag één het huwelijksbootje instapt. Vervolgens heb je natuurlijk de huwelijksnacht, waarna het koppel samen op reis gaat. Daarna gaan ze samenwonen, en tot slot moeten de twee bepalen of het een match made in heaven is. In de vorige seizoenen kwam er genoeg drama voorbij: zo wilde Arjan er afgelopen seizoen eigenlijk al mee stoppen bij het huwelijk, en was Joep ronduit rude tegen Caroline. Maar er is geen sprake van enkel mislukte matches, want zowel Rowan en Astleigh als Sonny en Dylan zijn nog altijd gelukkig samen.

Wanneer kunnen we Married at First Sight op tv zien?
Het zevende seizoen is inmiddels al lang en breed voorbij en nu rest de vraag: wanneer komt Married at First Sight 2023 op tv? Dat er een nieuw seizoen van het liefdesexperiment MAFS aan zou komen, was al bekend. De opnames zijn afgelopen zomer van start gegaan, en nú maakt RTL tevens bekend wanneer we MAFS 2023 kunnen zien op tv.

*Tromgeroffel*... Married at First Sight seizoen acht is vanaf 3 januari 2023 te zien. Nog steeds met Carlo Boszhard als presentator, maar er is meer leuk nieuws: er worden niet één, maar twee afleveringen per week uitgezonden op RTL 4. Op zowel dinsdag- als woensdagavond kun je 't nieuwe seizoen van Married at First Sight bingen. Én als kers op de taart wordt er in de eerste week van de show nog een derde aflevering uitgezonden op donderdagavond - wat een feestje! De afleveringen komen uiteraard, voor als je het wilt terugkijken, ook op Videoland.
pi_207534047
Wat lijkt Wilfred anders zonder bril en met petje
pi_207534513
quote:
1s.gif Op donderdag 12 januari 2023 21:18 schreef Donna het volgende:
Hoe vaak gaat het Ibiza stel 'Puglia' zeggen? De horror.
Handjes. Knuffeltjes. Drankjes.
Ciao ciao.
Dit idd. :D

Doet me denken aan ‘chin chin’. ;( @DKUp Kijk jij dit ook? :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207536033
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 14:16 schreef Spablauw214 het volgende:

Nou, probeer het eens zou ik zeggen.
Het is lastig, want ik ben geen fan, maar al die drek lijkt me onnodig, dus ik doe een poging.

Martijn is een zichzelf goed verzorgende man, die door best veel vrouwen als aantrekkelijk zal worden gezien. Persoonlijk vind ik zijn kapsel wel ok en ook de haarkleur interessant.
Kleding leeftijd appropriate, op zich niets mis mee.
Hij krijgt als match een vrouw die mogelijk doorgaans als minder aantrekkelijk en zichzelf goed verzorgend wordt gezien (met alle respect) en volgens hem telkens opmerkingen maakt die hem kwetsen, geen ideale situatie.

Ik vind overigens dat geen van de koppels een gelijkwaardige match zijn qua uiterlijk, maar dat kan een kwestie van smaak zijn.

Maar goed terug naar Nicole en Martijn, ik denk niet dat hij vanuit het niets zegt dat zij hem al de hele ochtend onderuit haalt en hij daar moeite mee heeft.
Wij hebben die beelden niet gezien of gehoord, en op zich is het begrijpelijk dat wanneer hij het als vernederend ziet, hij dat niet on camera gaat herhalen, alleen de minder erge dingen, waardoor het gezeik lijkt.
Het enige wat naar buiten is gekomen is:

-Ik ga rijden
-Stel je niet zo aan (toen hij het water inging)
-Ga jij ALLE meloen opeten?
-Je bent niet geslaagd (na 5 minuten rijden)
-Eindhoven dat is 1 straat

Maar alleen het "stel je niet zo aan" was van die ochtend, de rest voor danwel nadat hij het gezegd had. Dus er zijn nog wat meer dingetjes gezegd die ochtend (want daar had hij het specifiek over, wat ze die ochtend gezegd had voor ze het zwembad ingingen) en die gaat hij uiteraard niet herhalen omdat hij geen zin heeft zichzelf voor schut te zetten, en dat weet Nicole ook, dus houdt ze zich van de domme.

Maar ik vermoed dingen als: "je staat langer voor de spiegel dan ik, echt handig ben je niet, ben je je buik aan het inhouden voor de camera?, stel je niet zo aan" etc, zgn grappig bedoelt, maar hem een ongemakkelijk gevoel geven.

Daarnaast is het zo gemonteerd (ze zitten opeens aan een andere ontbijttafel) en ontbreken zwembad/hotelkamer scènes, zodat volkomen onduidelijk is wat er gezegd is, helemaal voor de water scene, niks bijzonders vermoedelijk, maar ook niet echt leuk, en hij zit daarmee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Za op 13-01-2023 05:18:04 ]
pi_207536184
Lang verhaal kort: ze verdienen elkaar :')
  vrijdag 13 januari 2023 @ 08:53:25 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207536707
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 05:07 schreef Za het volgende:

[..]
Het is lastig, want ik ben geen fan, maar al die drek lijkt me onnodig, dus ik doe een poging.

Martijn is een zichzelf goed verzorgende man, die door best veel vrouwen als aantrekkelijk zal worden gezien. Persoonlijk vind ik zijn kapsel wel ok en ook de haarkleur interessant.
Kleding leeftijd appropriate, op zich niets mis mee.
Hij krijgt als match een vrouw die mogelijk doorgaans als minder aantrekkelijk en zichzelf goed verzorgend wordt gezien (met alle respect) en volgens hem telkens opmerkingen maakt die hem kwetsen, geen ideale situatie.

Ik vind overigens dat geen van de koppels een gelijkwaardige match zijn qua uiterlijk, maar dat kan een kwestie van smaak zijn.

Maar goed terug naar Nicole en Martijn, ik denk niet dat hij vanuit het niets zegt dat zij hem al de hele ochtend onderuit haalt en hij daar moeite mee heeft.
Wij hebben die beelden niet gezien of gehoord, en op zich is het begrijpelijk dat wanneer hij het als vernederend ziet, hij dat niet on camera gaat herhalen, alleen de minder erge dingen, waardoor het gezeik lijkt.
Het enige wat naar buiten is gekomen is:

-Ik ga rijden
-Stel je niet zo aan (toen hij het water inging)
-Ga jij ALLE meloen opeten?
-Je bent niet geslaagd (na 5 minuten rijden)
-Eindhoven dat is 1 straat

Maar alleen het "stel je niet zo aan" was van die ochtend, de rest voor danwel nadat hij het gezegd had. Dus er zijn nog wat meer dingetjes gezegd die ochtend (want daar had hij het specifiek over, wat ze die ochtend gezegd had voor ze het zwembad ingingen) en die gaat hij uiteraard niet herhalen omdat hij geen zin heeft zichzelf voor schut te zetten, en dat weet Nicole ook, dus houdt ze zich van de domme.

Maar ik vermoed dingen als: "je staat langer voor de spiegel dan ik, echt handig ben je niet, ben je je buik aan het inhouden voor de camera?, stel je niet zo aan" etc, zgn grappig bedoelt, maar hem een ongemakkelijk gevoel geven.

Daarnaast is het zo gemonteerd (ze zitten opeens aan een andere ontbijttafel) en ontbreken zwembad/hotelkamer scènes, zodat volkomen onduidelijk is wat er gezegd is, helemaal voor de water scene, niks bijzonders vermoedelijk, maar ook niet echt leuk, en hij zit daarmee.
Ben het met t eerste stuk al niet eens. Vind Martijn helemaal niet van een hogere verzorgde klasse ls Nicole en al zeker niet aantrekkelijker. Sowieso is dit een wetenschapsmatch programma dat verder gaat dan uiterlijk.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_207536816
No offence maar Nicole is wel verlept voor haar leeftijd.
pi_207536886
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 07:00 schreef SilverEyes het volgende:
Lang verhaal kort: ze verdienen elkaar :')
Exact. Beiden vooral bezig met hun eigen gelijk. Al kan ik zelf mannen als Martijn niet zo goed hebben die vinden dat ze beter kunnen rijden "want man".. Iedereen heeft ook gewoon zijn eigen rijstijl dus als jij het moeilijk (maar in 1 keer) wil doen betekent dat niet dat 2 keer steken (want makkelijk) fout/slechter is.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 13 januari 2023 @ 10:00:53 #9
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_207537349
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 09:05 schreef RamboDirk het volgende:
No offence maar Nicole is wel verlept voor haar leeftijd.
ik ken lelijkererere vrouwen
  Miss 200.000.000! vrijdag 13 januari 2023 @ 10:02:13 #10
367000 roos94
pi_207537366
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
ik ken lelijkererere vrouwen
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is
  Moderator vrijdag 13 januari 2023 @ 10:05:57 #11
382129 crew  Donna
pi_207537397
Nicole trekt vreemd met haar mond. Ik kan er niet zo goed naar kijken.
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2023 @ 10:07:49 #12
70532 loveli
N
pi_207537416
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:05 schreef Donna het volgende:
Nicole trekt vreemd met haar mond. Ik kan er niet zo goed naar kijken.
twitter
crap in = crap out
pi_207537461
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:00 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
ik ken lelijkererere vrouwen
Uiteraard er is altijd een overtreffende trap.
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2023 @ 10:18:04 #14
70532 loveli
N
pi_207537552
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 05:07 schreef Za het volgende:
Persoonlijk vind ik zijn kapsel wel ok en ook de haarkleur interessant.
Hij zit er constant aan te plukken als 'ie voor de selfiecam zit.
crap in = crap out
pi_207537553
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 05:07 schreef Za het volgende:

-Eindhoven dat is 1 straat

Is wel zo. :+

Ik riep in het begin al, zij verhuist niet naar Eindhoven en hij niet naar Amsterdam.

Overigens verder wel met je eens, veel hebben we niet gezien, misschien maakt zij meer sneren dan we weet van hebben.
Maar ze verdienen elkaar.
En nu ik weet dat ze vaker op tv is geweest, toch weer een puntje aftrek. :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207537564
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens gruwel ik telkens als ik Maarten en Wilfred hoor praten. Dialecten. ;(
Alleen vind ik Wilfred wel een leuk type. :)
Het zou pas leuk zijn als iedereen hetzelfde, kleurloze AN zou spreken hè. Ik vind het mooi als mensen een accent hebben, geeft iemand kleur. Ik stoor me juist aan Martijn die als Eindhovenaar een harde G gaat zitten forceren, voor wie in hemelsnaam? Als een Hollander nu met een Limburgse trouwt gaat hij toch ook niet ineens met een zachte G praten?
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:12:07 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207539572
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:18 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Is wel zo. :+

quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Overigens gruwel ik telkens als ik Maarten en Wilfred hoor praten. Dialecten. ;(

Ah. Zo'n typje. Net als Nicole. ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 13 januari 2023 @ 13:14:28 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_207539597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:19 schreef ISVV het volgende:

[..]
Het zou pas leuk zijn als iedereen hetzelfde, kleurloze AN zou spreken hè. Ik vind het mooi als mensen een accent hebben, geeft iemand kleur. Ik stoor me juist aan Martijn die als Eindhovenaar een harde G gaat zitten forceren, voor wie in hemelsnaam? Als een Hollander nu met een Limburgse trouwt gaat hij toch ook niet ineens met een zachte G praten?
Dit. Hou toch eens op met alles buiten Amsterdam af te doen als niet-stads, dom, raar pratend etc.
Meer verschillen, meer kleur *O*
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Vis een optie? vrijdag 13 januari 2023 @ 13:20:27 #19
70532 loveli
N
pi_207539668
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dit. Hou toch eens op met alles buiten Amsterdam af te doen als niet-stads, dom, raar pratend etc.
Meer verschillen, meer kleur *O*
De echte Amsterdammers wonen ook buiten Amsterdam. De zich te goed voelende provinciaaltjes die de rollende R door de 'air' hebben vervangen noemen zich nu Amsterdammer.
crap in = crap out
pi_207539784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:14 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dit. Hou toch eens op met alles buiten Amsterdam af te doen als niet-stads, dom, raar pratend etc.

Maar je quote wel iemand die het woord "Hollander" gebruikt. Hmmmokay. :D

En het dialect uit Twente klinkt lelijk, er staat niet "dom'', niet zo selectief lezen zeg ;)
Ik schreef ook al dat ik Martijn niet naar Amsterdam zie verhuizen. Die vindt dat vermoedelijk ook niks.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_207539973
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2023 22:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dit idd. :D

Doet me denken aan ‘chin chin’. ;( @:dkup Kijk jij dit ook? :)
Gisteren aflevering 1 en 2 gekeken :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 13:27 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Maar je quote wel iemand die het woord "Hollander" gebruikt. Hmmmokay. :D

En het dialect uit Twente klinkt lelijk, er staat niet "dom'', niet zo selectief lezen zeg ;)
Ik schreef ook al dat ik Martijn niet naar Amsterdam zie verhuizen. Die vindt dat vermoedelijk ook niks.
Noorden, Oosten en Zuiden, heerlijke accenten/dialecten…. :7

[ Bericht 36% gewijzigd door DKUp op 13-01-2023 13:54:43 ]
SOONY
pi_207547933
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2023 10:05 schreef Donna het volgende:
Nicole trekt vreemd met haar mond. Ik kan er niet zo goed naar kijken.
Speedmondje maar is bij haar gewoon aangeboren denk ik
  dinsdag 17 januari 2023 @ 15:09:31 #23
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_207599284
De nieuwe aflevering op videoland nummer 6, was erg saai :z
  Miss 200.000.000! dinsdag 17 januari 2023 @ 16:29:26 #24
367000 roos94
pi_207600080
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2023 15:09 schreef jorienvdherik het volgende:
De nieuwe aflevering op videoland nummer 6, was erg saai :z
Ja klopt
  dinsdag 17 januari 2023 @ 20:28:27 #25
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_207603486
Wie kijkt er met mij mee?
Don't call me Shirley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')