Nee, je mag alleen met een gewoon accent postenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef Hallojo het volgende:
Is het verplicht om in dit topic met een raar accent te posten?
Oekee.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:29 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, je mag alleen met een gewoon accent posten
...
Ik heb geen accent. Ik roep gewoon afentoe cooooolaaaa en dan ist goed.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:28 schreef Hallojo het volgende:
Is het verplicht om in dit topic met een raar accent te posten?
Is iets met stoplichten ook goed?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen accent. Ik roep gewoon afentoe cooooolaaaa en dan ist goed.
Rooood?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:39 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is iets met stoplichten ook goed?
en groenquote:
quote:
In Twente is altijd wat te doenquote:
wordt die aaaa wel eens abrupt afgebroken?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb geen accent. Ik roep gewoon afentoe cooooolaaaa en dan ist goed.
Hoiquote:
Door mij welquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wordt die aaaa wel eens abrupt afgebroken?
ook wel eens door een ander?quote:
Geen idee, ik praat verder amper met mensenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ook wel eens door een ander?
met iets in je mond is het praten er ook wel afquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee, ik praat verder amper met mensen
Dat plaatje is al jaren niet meer up to datequote:
We hebben allemaal dikke buiken tochquote:Op vrijdag 13 januari 2023 06:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Meet in 't voorjaar zou leuk zijn, maar ik weet nog niet of dat voor mij gaat lukken met mijn dikke buik. Hangt er een beetje vanaf wanneer in het voorjaar
Ja, dat is waar. Maar die van mij gaat in juli knappen en ik heb nu al last van mijn bekken dus het is daarom even afwachten wanneer in het voorjaar en hoe ik er dan voorstaquote:Op vrijdag 13 januari 2023 09:39 schreef Troel het volgende:
[..]
We hebben allemaal dikke buiken toch
Ik dacht dat onze Jeffrey die had gemaakt... @Daywalk3rquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik weet niet wie dat plaatje heeft gemaakt
@:drizzt_dourden?
G'dumme, alweer zwanger?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar die van mij gaat in juli knappen en ik heb nu al last van mijn bekken dus het is daarom even afwachten wanneer in het voorjaar en hoe ik er dan voorsta
quote:
Wel gelijk ook de laatste keer hoor. Vind twee genoeg en vind het mooi dat ze qua leeftijd dicht op elkaar zittenquote:
Krijgt je hummeltje een broertje of een zusje?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wel gelijk ook de laatste keer hoor. Vind twee genoeg en vind het mooi dat ze qua leeftijd dicht op elkaar zitten
Dat weten we over twee wekenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijgt je hummeltje een broertje of een zusje?
Spann0nd!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weten we over twee weken
Hoezo, word ik grootvader?quote:
Ben je al van 2 hele harige kinderenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spann0nd!
[..]
Hoezo, word ik grootvader?
Honten of kadden?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:27 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ben je al van 2 hele harige kinderen
quote:
Spannend hoor, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 11:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat weten we over twee weken
Kearlquote:
Hallo virtuele echtgenotequote:
Stabiel.quote:
Haha nee inderdaad! Ik weet niet waarom, maar ik moest ineens aan jullie denken.quote:Op maandag 16 januari 2023 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kearl
*checkt MyAT van Oldenzaal
Lang niet gezien
De eckte eckten zijn er nogquote:Op dinsdag 17 januari 2023 20:41 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha nee inderdaad! Ik weet niet waarom, maar ik moest ineens aan jullie denken.
Toen ging ik even kijken of er nog oude namen actief waren
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede middag, deze frisse maar toch zonnige middag in januari.![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2023 12:57 schreef sjoemie1985 het volgende:
Goede middag, deze frisse maar toch zonnige middag in januari.![]()
quote:
quote:
Nog even doorbijten!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemorgen
is het alweer bijna weekend
jij bent mooi op tijd klaar.quote:
dat hej mangs.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goedemorgen![]()
Heb echt geen zin in werken vandaag
'Allo Alloquote:
Nog niet klaar hier hoorquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent mooi op tijd klaar.
Ik heb net een opdracht van 39 uur.
Dank voor deze toevoegingquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
't kwam d'r aan beide kanten uit.
geen dank. zie je het al voor je?quote:
ik dacht dat je maar 4 uur doet op vrijdagquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Nog niet klaar hier hoorDuurt nog wel even ben ik bang.
Dat is naarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat hej mangs.
vandaag valt het wel mee.
Dinsdag had ik echt geen zin. maar toen was ik ook niet zo lekker te pas't kwam d'r aan beide kanten uit.
Nee, daarvoor moet ik wat harder mijn best doen denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geen dank. zie je het al voor je?
Ja, gemiddeldquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik dacht dat je maar 4 uur doet op vrijdag
het gaat nu wel beterquote:
uitsloverquote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:58 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, gemiddeldEn dan ben ik vroeg begonnen ook vandaag
Mogguhquote:
mooi op tijd voor de goalquote:Op zondag 22 januari 2023 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MogguhKeurig op tijd voor Twente - Utreg.
allemaal deerntjes?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het wordt een dameshuis hierzo
Ik zit zondag bij Twente-Feyenoord hopelijk laten ze mij een beetje heel.quote:Op zondag 22 januari 2023 14:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MogguhKeurig op tijd voor Twente - Utreg.
Je gaat haar toch wel Henk noemen he?quote:Op vrijdag 27 januari 2023 07:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het wordt een dameshuis hierzo
quote:
Waarom vind ik dit niet heel erg onverwacht 😇quote:
Geappt in bad weer ook?quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Waarom vind ik dit niet heel erg onverwacht 😇
Maar ik vond het wel echt tof en heb de volgende al ingepland
Zoiets. Of Jan.quote:Op zaterdag 28 januari 2023 12:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je gaat haar toch wel Henk noemen he?
quote:
Jaaaaa….hier een vraag aan mensen uit Almelo en directe omgeving:quote:
Ach, Wierden, waar de Fok!meet van 2010 plaatsvond en @rulerofdeath Twentse polka draaide terwijl we Grolsch Kanon nuttigdenquote:Op vrijdag 3 februari 2023 22:12 schreef AnneX het volgende:
Uiteindelijk aten wij hier. In Wierden bij de Italiaan.
Prima. https://www.milanowierden.nl/
Ach wat lief, uit het asiel?quote:
quote:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, zolang de Teletubbies niet komen, is alles goedquote:
wat is er mis met teletubbies?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw, zolang de Teletubbies niet komen, is alles goed
Nou, ik zou best wel schrikken als ze hier ineens op het grasveld zouden lopen?quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat is er mis met teletubbies?
dan is er wel wat aan de handquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:30 schreef Troel het volgende:
[..]
Nou, ik zou best wel schrikken als ze hier ineens op het grasveld zouden lopen?
Huhquote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Sjongejonge! Ik had verwacht dat er al weer 4 nieuwe Tukkertopics zouden zijn!
Toen ik hier voor het laatst was werkte TheGirlnextDoor nog bij de McDonald's, was Justin nog geen mod, maar trok zich af op zijn eigen spiegelbeeld en werd er elke dag minimaal 1 topic volgeblaft met onzin haha.
Fijn weekend iedereen!!!
Poh, dat is (gelukkig) wel lang geleden dat ik bij de Mc werktequote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Toen ik hier voor het laatst was werkte TheGirlnextDoor nog bij de McDonald's, was Justin nog geen mod, maar trok zich af op zijn eigen spiegelbeeld en werd er elke dag minimaal 1 topic volgeblaft met onzin haha.
Fijn weekend iedereen!!!
Verbaasd reageren terwijl we allemaal weten dat het waar isquote:
Ik weet echt niet waar het over gaat, tenzij hij het heeft over die keren dat ik een jaar of 14-15 was, wat meer zelfvertrouwen nodig had, en aldus tegen mezelf in de spiegel "goddomme wat een lekkere vent ben je tochquote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verbaasd reageren terwijl we allemaal weten dat het waar is![]()
Maar je bent toch ook een lekkere kerelquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet echt niet waar het over gaat, tenzij hij het heeft over die keren dat ik een jaar of 14-15 was, wat meer zelfvertrouwen nodig had, en aldus tegen mezelf in de spiegel "goddomme wat een lekkere vent ben je toch" zei
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 22:58 schreef Oldenzaal het volgende:
Fijn weekend iedereen!!!
Zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook een lekkere kerel
Ja, die willen we allemaal wel volblaffenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 17:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar je bent toch ook een lekkere kerel
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 00:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ja, die willen we allemaal wel volblaffen
Waarom zo sip? Je houdt toch zo van kontneuk'n?quote:
Niet als de ontvangerquote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Waarom zo sip? Je houdt toch zo van kontneuk'n?
Waar in Twente? Dat kan uitmakenquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef laziness het volgende:
Wij gaan verhuizen naar Twente. Zijn jullie reacties de kwaliteit die ik kan verwachten van mijn dorpsgenoten dadelijk?
Ligt aan het dorp.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef laziness het volgende:
Wij gaan verhuizen naar Twente. Zijn jullie reacties de kwaliteit die ik kan verwachten van mijn dorpsgenoten dadelijk?
Mangs wa, aait nich.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:03 schreef laziness het volgende:
Dan wel. Succes.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Één van de dorpen van gemeente Dinkelland.
Ik heb geen ervaring met alle kernen, wel met een aantal en mijn ervaring is dat het wel meevaltquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Haha, nee ik heb geen idee joh.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met alle kernen, wel met een aantal en mijn ervaring is dat het wel meevalt
Blijkbaar is de rest zo erg dat @:Lonaa er anders over denkt![]()
Je bent zelf een kernquote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met alle kernen, wel met een aantal en mijn ervaring is dat het wel meevalt
Blijkbaar is de rest zo erg dat @:Lonaa er anders over denkt![]()
Denekamp kan prima.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt er ook nog aan of je in bijv. Denekamp of Het Stift gaat wonenOh, je moet wel Grolsch gaan drinken, en met Kerst ga je voor vlees naar de slager in Saasveld
Ik laat u in het ongewisse.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik laat u in het ongewisse.Als in soms de blanke pit zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Grolsch?quote:
Nee, als in pittig kapsel zeg maarquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ooh, ik las Troel d'r 'pit' als "iets'
Er mag ook wel iets in.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ooh, ik las Troel d'r 'pit' als "iets'
;iquote:Op dinsdag 28 maart 2023 22:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er mag ook wel iets in.
Grolsch is een optie.
Alvast welkom in de regio.quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:29 schreef laziness het volgende:
[..]
Dank, we hebben er zin in. Huis is bijna af. Van de zomer gaan we over.quote:
Othmar ook goed?quote:Op dinsdag 28 maart 2023 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt er ook nog aan of je in bijv. Denekamp of Het Stift gaat wonenOh, je moet wel Grolsch gaan drinken, en met Kerst ga je voor vlees naar de slager in Saasveld
Somsquote:Op woensdag 29 maart 2023 18:54 schreef laziness het volgende:
[..]
Dank, we hebben er zin in. Huis is bijna af. Van de zomer gaan we over.
[..]
Othmar ook goed?
vergeet ook niet het gourmetten op 1e of 2e kerstdag en de kringverjaardagen.quote:
Gourmetten is toch niet streekgebonden?quote:Op donderdag 30 maart 2023 14:03 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
vergeet ook niet het gourmetten op 1e of 2e kerstdag en de kringverjaardagen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, dat gebeurt in Drenthe ook wel eensquote:Op donderdag 30 maart 2023 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gourmetten is toch niet streekgebonden?
Leesvoer over kringverjaardagen
gourmetten komt inderdaad wel overal voor.quote:Op donderdag 30 maart 2023 17:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gourmetten is toch niet streekgebonden?
Leesvoer over kringverjaardagen
En Zeeuws-Vlaanderenquote:
Was het ooit niet hip dan? Toen ik klein was deden wij het thuis al.quote:Op maandag 3 april 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Wij deden al aan gourmetten voordat het hip was. Nu is het maar stom.
Toen ik klein was, was vooral het fonduen hip voor mijn gevoel.quote:Op maandag 3 april 2023 20:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Was het ooit niet hip dan? Toen ik klein was deden wij het thuis al.
Hoewel het toen een kerst ding was en nu trekken de supermarkten het elke feestdag van stal
Nooit iets van gemerkt, alleen dat het ineens heel erg tof en in was om op Eerste Kerstdag te gaan gourmettenquote:Op maandag 3 april 2023 21:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Toen ik klein was, was vooral het fonduen hip voor mijn gevoel.
Maar het is wel lekker, vindt ik althans.quote:Op maandag 3 april 2023 20:21 schreef Troel het volgende:
Wij deden al aan gourmetten voordat het hip was. Nu is het maar stom.
En veel werkquote:Op dinsdag 4 april 2023 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Maar het is wel lekker, vindt ik althans.![]()
![]()
quote:
Keukenquote:Op woensdag 5 april 2023 14:18 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En je hebt de woonkamer vol gebakken vlees geur.![]()
![]()
![]()
hahaha, jah of moeders.quote:
nee hoor, werd niet ziekquote:Op maandag 10 april 2023 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Nou, heeft iedereen zich helemaal de ziekte gegeten in eieren afgelopen weekend?
nope, heb er maar 7 gehad.quote:Op maandag 10 april 2023 20:46 schreef Oldenzaal het volgende:
Nou, heeft iedereen zich helemaal de ziekte gegeten in eieren afgelopen weekend?
Ojaquote:Op dinsdag 25 april 2023 12:36 schreef Troel het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Je hebt niet eens gemeld dat je vrijdag aan tetten gezeten hebt en dat er een vrouw in je kruis zat
quote:Op dinsdag 25 april 2023 12:36 schreef Troel het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Je hebt niet eens gemeld dat je vrijdag aan tetten gezeten hebt en dat er een vrouw in je kruis zat
Heuquote:
nog geneukt de laatste tijd?quote:
Neuh, ie dan?quote:
Heuquote:
Is minibuurmeisje er?quote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die meet in 't voorjaar hč.. die is voor volgend jaar of..?
Nog twee maanden geduldquote:
Ja dat wisten we alquote:Op dinsdag 2 mei 2023 11:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog twee maanden geduldEn er is natuurlijk al een minibuurmeisje. Dus dit is minibuurmeisje2, ofzo
was de bedoeling voor dit jaarquote:Op dinsdag 2 mei 2023 09:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Die meet in 't voorjaar hč.. die is voor volgend jaar of..?
Maar het voorjaar is al bijna voorbijquote:
nog anderhalf maandquote:Op dinsdag 2 mei 2023 19:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar het voorjaar is al bijna voorbij
Zondag 28 meiquote:
Mijn voorkeur gaat denk ik wel uit naar 4 juni, maar dan wel echt in de middag en vooral niet te lang en te vroegquote:Op woensdag 3 mei 2023 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zondag 28 mei > eerste pinksterdag
Zondag 4 juni > uitbrakken van mijn verjaardag
Vrijdagavond 9 juni > manana manana
Wanneer?
Soms kom je er na 9 maanden sowieso achter of diegene dat toen gedaan heeft.quote:
ja, er is al iemand op zoek naar haar one-night-standquote:Op woensdag 3 mei 2023 15:55 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Soms kom je er na 9 maanden sowieso achter of diegene dat toen gedaan heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga er sowieso niet bij zijn dit jaar. De zwangerschap en de dreumes vergen momenteel al veel te veel energie van me. Maar wel leuk als jullie weer eens gaan meeten. Een volgende ben ik er heel graag weer bijquote:Op woensdag 3 mei 2023 01:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Zondag 28 mei
Zondag 4 juni
Vrijdagavond 9 juni
Wanneer?
quote:Op donderdag 4 mei 2023 01:42 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, er is al iemand op zoek naar haar one-night-stand
quote:
Oeps 2 dagen te laat.quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
Kut, net te laat.
Nog gefeliciteerd Remco
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef laziness het volgende:
Gefeliciteerd!
Over 2,5 week krijgen we de sleutel van onze stulp in Twente
quote:Op donderdag 11 mei 2023 00:03 schreef rulerofdeath het volgende:
Kut, net te laat.
Nog gefeliciteerd Remco
quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:04 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Oeps 2 dagen te laat.
Maar alsnog gefeliciteerd Remco![]()
dankquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef laziness het volgende:
Gefeliciteerd!
Spannend!quote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef laziness het volgende:
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 12 mei 2023 16:35 schreef laziness het volgende:
Gefeliciteerd!
De exacte plaats deel ik liever niet inderdaad. Één van de kernen van de gemeente Dinkelland.quote:Op maandag 15 mei 2023 11:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
En waar in twente? Of is dat geheim?![]()
![]()
Hier nog een late felicitatiequote:
Snap ik wel. Ik vertel ook liever niet waar ik vandaan kom.quote:Op maandag 15 mei 2023 12:03 schreef laziness het volgende:
[..]
De exacte plaats deel ik liever niet inderdaad. Één van de kernen van de gemeente Dinkelland.
Het zal vast wel geen oldenzaal zijn?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:07 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Snap ik wel. Ik vertel ook liever niet waar ik vandaan kom.
Ik was op veel plekken dit weekend, maar daar toevallig niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj luitjes
zijn er nog lui naar de hoeve geweest afgelopen weekend?
Ik was er zondagavond tijdens Drukwerk/Mother Mercuryquote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
heuj luitjes
zijn er nog lui naar de hoeve geweest afgelopen weekend?
Eigenlijk is het vanaf pasen (Bentelo) elk weekend wel ergens. Pinksterweekend is bijvoorbeeld standaard Beckum en in augustus sta ik vrijdags achter de bar in Buurse.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:08 schreef laziness het volgende:
Nou google heeft me geleerd wat De Hoeve precies is. Ga ik onthouden voor volgend jaar!
Goedzoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:08 schreef laziness het volgende:
Nou google heeft me geleerd wat De Hoeve precies is. Ga ik onthouden voor volgend jaar!
Haha, hoe raad je het zo?quote:Op maandag 22 mei 2023 16:31 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Het zal vast wel geen oldenzaal zijn?![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn huis is anders niet zo heel schoon opgeleverdquote:Op vrijdag 2 juni 2023 12:15 schreef Troel het volgende:
En hoe is het in het schone en nijvere Twente @:laziness
Spannend!quote:Op vrijdag 2 juni 2023 19:48 schreef laziness het volgende:
[..]
Mijn huis is anders niet zo heel schoon opgeleverd![]()
Maar we hebben de sleutel![]()
Aankomende week muren en tuin. Week er op de vloer en week daarna de keuken. En tussendoor heel vaak de lange rit op en neer.
Over 7,5 week gaan we verhuizen.
Ja kloptquote:Op vrijdag 13 januari 2023 10:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik dacht dat onze Jeffrey die had gemaakt... @:Daywalk3r
Hoi Nathquote:Op woensdag 14 juni 2023 11:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Even 5 maanden later reageren
Kearlquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi NathHeb ontzettend lang niet ingelogd..
Zal proberen weer eens te reageren.
Haha, dat blijktquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Hoi NathHeb ontzettend lang niet ingelogd..
Zal proberen weer eens te reageren.
DrizzHut!quote:
Ja hoorquote:Op woensdag 14 juni 2023 12:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, dat blijktAlles goed wel?
Fijn!quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:02 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
DrizzHut!
[..]
Ja hoorMet jou ook? Ik zag bij 't snel scannen van de pagina's dat er een babynextdoor aankomt?
Is het vol te houden met dit weer?
Geloof ik best! Lekker binnen blijven dan jaquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!
Klopt. Nog een week of 4 tot de uitgerekende datum maar van mij mag ze komenGelukkig hebben we een koel huis, daardoor is de hitte goed te handelen; ik zit gewoon lekker binnen
Pff, moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:14 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Geloof ik best! Lekker binnen blijven dan ja
Ik mag vanavond weer volle bak intervallen op de atletiekbaan(doe wel iets rustiger aan denk ik maar)
Heb 't overleefd hoorquote:Op woensdag 14 juni 2023 13:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Pff, moet er niet aan denkenLiever jij dan ik
Succes met de laatste loodjes!quote:Op woensdag 14 juni 2023 13:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Fijn!
Klopt. Nog een week of 4 tot de uitgerekende datum maar van mij mag ze komenGelukkig hebben we een koel huis, daardoor is de hitte goed te handelen; ik zit gewoon lekker binnen
En hoe!quote:
Tjah geen idee @Oldenzaalquote:Op vrijdag 26 mei 2023 07:52 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Haha, hoe raad je het zo?
Alvast een goed weekend iedereen!
Boek en Buro?quote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:43 schreef laziness het volgende:
Wat is the place to be als ik met kind een goede kantoorboekhandel zoek voor school spullen?
We moeten even opnieuw onze adresjes gaan vinden in het mooie Twente.
Broekhuis in Hengelo? En dan ZEKER even naar de overkant naar de Dondersteenquote:Op dinsdag 18 juli 2023 18:43 schreef laziness het volgende:
Wat is the place to be als ik met kind een goede kantoorboekhandel zoek voor school spullen?
We moeten even opnieuw onze adresjes gaan vinden in het mooie Twente.
Het is ook niet zo moeilijk voor jou om mensen gek te krijgen he, waar het dan ook om gaatquote:Op maandag 17 juli 2023 10:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Weer vollebak megool verslaafd aan WoW, en Troel d'r vriend en ik hebben haar ook gek genoeg gekregen zodat ze (weer) begonnen is
Huhuu ;iquote:Op dinsdag 18 juli 2023 20:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Het is ook niet zo moeilijk voor jou om mensen gek te krijgen he, waar het dan ook om gaat
Alsof het hier buiten de vakanties om wel druk isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
Wat een rust in ene hier, iedereen (op) vakantie?
Niet rustiger dan anders tochquote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Alsof het hier buiten de vakanties om wel druk is
Ja, die tijden waren magisch, maar helaas verleden tijdquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:52 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha ja daar heb je ook wel weer gelijk in, in vergelijking met redelijk wat jaren terug.
![]()
Inderdaad, toen pompten we volgens mij 2 topics ofzo per dag vol.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die tijden waren magisch, maar helaas verleden tijd
Toen deden we ook aan meets enzoquote:Op donderdag 10 augustus 2023 14:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, die tijden waren magisch, maar helaas verleden tijd
Joa.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 09:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
Soms zelfs twee in een uurquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:17 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Inderdaad, toen pompten we volgens mij 2 topics ofzo per dag vol.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toen deden we ook aan meets enzo
quote:Op zondag 20 augustus 2023 18:43 schreef Oldenzaal het volgende:
Justin! Was jij vrijdag in Oldenzaal?
Ik zag zo'n rooie fietsen en die deed me aan jou denken!
Hoe is het met buurmeisje?quote:
Moe, maar goedquote:
quote:Op zondag 27 augustus 2023 11:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moe, maar goed![]()
De tweede is inmiddels ook alweer bijna 6 weken oud
Hoe is het met jou?
Lanaquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]hoe heet de kleine?
Same old same old, heb 6-7 weken geleden wel Odin van de hand moeten doen omdat hij alleen maar zat te schreeuwenFreyja heeft toen twee weekjes alleen gezeten, begon ook te schreeuwen, nieuw vriendinnetje voor haar gehaald, alles is weer pais en vree
Leuke naamquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lana![]()
Oh dat is jammerJe hebt geen idee waarom hij zo zat te schreeuwen? Maar fijn dat Freyja nu een nieuw vriendinnetje heeft! Hoe heet ze?
Thanksquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Leuke naam
Het komt omdat hij volledig broedrijp was, en dat kan er schijnbaar voor zorgen dat het hele gedrag van een valkparkiet verandert, helaas werd hij een etterbak die Freyja continu lastig viel en mij oor- en hoofdpijn bezorgde met zijn gekrijs, dus moest hij wegDe nieuwe vogel heet Runa, is al een oud beestje van een jaar of 9, is best lelijk omdat ze een kaal nekje heeft, en is extreem rustig en relaxt
Denk het, hij werd gekocht door iemand die hem de hele dag aandacht kon gevenquote:Op zondag 27 augustus 2023 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ah, oke. Zonde. Is 'ie nu ergens waar hij lekker zijn gang kan gaan?
Zijn Freyja en Runa allebei ook valkparkieten? Zulke leuke vogelsEn Runa is ook een leuke naam trouwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |