Mijn TV is eveneens tien jaar oud. Een smart tv is het allang niet meer te noemen, maar alles doet het uitstekend qua beeld.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn TV is 10 jaar oud en ik heb zelfs een normaal functionerende klok.
85 inch 8k hier genotquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op mijn TV van 1500 euro ziet het er gewoon goed uit.
Die van mij is zelfs nooit smart geweest, die is nog van daarvoor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:56 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn TV is eveneens tien jaar oud. Een smart tv is het allang niet meer te noemen, maar alles doet het uitstekend qua beeld.
Kraamgod werkt bij MediaMarkt genotquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
Misschien eens bij je TV instellingen kijken. @:coco
Oh en meteen motion smoothing rotzooi uitzetten en je tv op film modus zetten. @:iedereen
Mijn eerste wedstrijd die ik destijds op deze TV keek was Ajax 3-0 Feyenoord met de twee goals van Fischer en de hilarische misser van Immers.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die van mij is zelfs nooit smart geweest, die is nog van daarvoor.
Maar hij bevalt uitstekend
Ja zal ik zo doen, had nooit eerder dat probleem.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
Oh en meteen motion smoothing rotzooi uitzetten en je tv op film modus zetten. @:iedereen
Immersgod. Dart hij nou nog op niveau?quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd die ik destijds op deze TV keek was Ajax 3-0 Feyenoord met de twee goals van Fischer en de hilarische misser van Immers.
Dat je dat nog weet koekoekquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Mijn eerste wedstrijd die ik destijds op deze TV keek was Ajax 3-0 Feyenoord met de twee goals van Fischer en de hilarische misser van Immers.
Dat is bij mijn TV niet nodig.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:57 schreef De_Kraam het volgende:
@GurneyIsBestOke maar hij komt niet om te zuigen!quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit hoe je TV de tijd weergeeft?
@Zipportal graag duidingquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Immersgod. Dart hij nou nog op niveau?
Ik heb nog wel iets waar je aan kunt zuigen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:59 schreef Coco het volgende:
[..]
@:gurneyisbestoke maar hij komt niet om te zuigen!
ForumGOAT.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie die denkt te kunnen ontsnappen aan het forumbeest![]()
@:AFCNiels
@:Chevycaprice
Ik maak me zorgen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Zipportal lijkt van de aardbodem verdwenen.
Misschien wordt het tijd de FOK! detectives in te schakelen.
@:3rr0r
@:Wereldgozer
Die twee detectives noemenquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Die zou pas ergens in 2026 ofzo een unban krijgen.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Is gewoon bekend dat iemand hem weer onnodig lang geband heeft.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Dacht veel eerder al. Zal wel onder andere nickname actief zijn inmiddels GENOTquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die zou pas ergens in 2026 ofzo een unban krijgen.
Dit is erg jammer.
Die ban is dus weg.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is gewoon bekend dat iemand hem weer onnodig lang geband heeft.
Hij is helemaal niet geband.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is gewoon bekend dat iemand hem weer onnodig lang geband heeft.
Misschien kan je hem op zijn homepage bereiken. Je kan even die link drukken die daar staat?quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Zipportal is undercover genotquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die om de haverklap een andere nickname hebben
Moet hij weten.quote:Op donderdag 12 januari 2023 22:00 schreef onlogisch het volgende:
Hoi zipportalquote:Op donderdag 12 januari 2023 22:04 schreef De_Kraam het volgende:
Hef Groningen maar op.
[..]
Moet hij weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |