Weleens leuk voor de afwisseling ditquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Was-beer het volgende:
De regie die steeds switcht tussen Esther en Eunice
Echt welquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther ziet er ook een stuk ouder uit dan 55
Na een nachtje smaakt het echt wel naar knoflook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:56 schreef greysbones het volgende:
er zijn nog 2 teentjes echte knoflook
die zit gewoon te genieten van haar actiequote:
Jij hebt ze mooi gevangen, ik was steeds net te laat.quote:
Om nog maar te zwijgen over Erik maar dat verhaaltje kennen we onderhand welquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Esther ziet er ook een stuk ouder uit dan 55
Zoiets dacht ik ook, wat een idioterie allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
Dit is geniaal! En absurd! Net alsof we naar een soort Twin Peaks zitten te kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijkenquote:
Ik ook.quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijken
Oww dat absoluutquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel vermakelijk om naar te kijken
Ja maar... Ja maar.. Dan zitten wij nog met Isaacquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
Met deze situatie kunnen ze Beter Esther nomineren. Die gooit als ze wint Eunice eruit. En als ze verliest gaat ze zelf.
Win win situatie.
Moest ik zojuist ook aan denkenquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:17 schreef pingu66 het volgende:
Met deze situatie kunnen ze Beter Esther nomineren. Die gooit als ze wint Eunice eruit. En als ze verliest gaat ze zelf.
Win win situatie.
volgens de dames viel het wel meequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:19 schreef Silves het volgende:
Jef ik praat te weinig met mensen..ja je heb het alleen over jezelf de hele tijd..
Vind ik ook raar gedragquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Man die Kim heeft weer een scheetje gelaten op het aanrecht. De gemiddelde bouwvakker loopt minder te ruften.
en weer boeren.. zit nog in de peuterfase ofzo raar kutkindquote:Op donderdag 12 januari 2023 21:20 schreef engine het volgende:
Man die Kim heeft weer een scheetje gelaten op het aanrecht. De gemiddelde bouwvakker loopt minder te ruften.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en weer boeren.. zit nog in de peuterfase ofzo raar kutkind
Al die ranzige woorden komen natuurlijk telkens naar boven maar op die manier onderdrukt ze diequote:Op donderdag 12 januari 2023 21:21 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
en weer boeren.. zit nog in de peuterfase ofzo raar kutkind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |