Dit!quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:58 schreef trui het volgende:
[..]
Het is vast handig, maar als je beperkt budget hebt zou ik navigatie geen prioriteit vinden.
Daar ben ik echt te stom voor.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
Kun je beter voor eenachteruitrijcamera
gaan
quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:14 schreef SQ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk ook dat het hier me mijn huwelijk zou kosten als we het nog een keer zouden doen.quote:Dat is wel het nadeel aan baby beesten. Je moet ze opvoeden.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
gaan
Wij hebben er een in de huidige auto. Kijken of we die kunnen overzetten naar de nieuwe. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:12 schreef SQ het volgende:
gaan
Uhh nee, hoe schattig ze ook zijn, als wij eten zijn er geen katten op tafelquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:24 schreef PoesInDoos het volgende:
SQ stopppp![]()
En gewoon laten zitten, ze horen nu bij het gezin
Als ze maar netjes wachten tot de kliekjes. Mijn opvangpoessies zaten al met hun kop in de kwark voor IK de kans kreegquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Uhh nee, hoe schattig ze ook zijn, als wij eten zijn er geen katten op tafel
Ik vond het ook een ietiebietie ouwbollig toen mijn date mij op kwam halen in een Mercedes. Zo met dat hout vanbinnen enzo.quote:Op donderdag 12 januari 2023 18:57 schreef exode het volgende:
Toen ik jaren geleden een Mercedes overwoog zei mijn broer 'je bent toch geen taxi chauffeur?!'
Toen ik (Centre City) Philadelphia woonde had het gezin waar ik au-pair was een Volvo 264, en zij hield niet van autorijden dus als zij 's avonds wat had en haar man was thuis dan ging ik mee en reed ik.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:13 schreef Donna het volgende:
Wij hebben ook een Volvo gehad ooit. Die reed ook heel erg goed. Prijs kwaliteit![]()
Wat zit daar dan weer voor principe achter?quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:12 schreef Leandra het volgende:
Het is dat ik weiger Duits te rijden maar anders zou een Mercedes zeker wel een optie zijn, een wat grotere BMW ook trouwens, maar dat is voor N een no-go
Omdat we het over Duits niet eens werden is het dus Zweeds geworden, een Volvo ben ik ook niet vies van trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |