SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!!
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
[ Bericht 15% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 13-01-2023 13:21:31 ]Met pijn en moeite derde
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves godquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helaas. De jongen van de browniewinkels wint. Toch verdienstelijk drie puntjes voor Sherrock, nog drie en we kunnen haar gaan verwelkomen op de tour volgend jaar.
Moet beau wel de tour willen lopemquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves god
Ergere darteritus dan Bijnen gisteren kan zo ongeveer nietquote:
Dimitri volkomen nuchter achter de oche.quote:
Heb je nog foto's van haar zus?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves god
Tis ook een gezwel waar je maar niet van af komtquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:30 schreef Mani89 het volgende:
En Aaron Monk. Haalt voor de 3de keer zijn TC denk ik, die zien we weer bij Q-school 2025.
Niemand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn we dan wel in de UK?
Zou ie nog fitnessenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:30 schreef Mani89 het volgende:
En Aaron Monk. Haalt voor de 3de keer zijn TC denk ik, die zien we weer bij Q-school 2025.
Nee. 7 punten is zeker, 6 punten zeer waarschijnlijk, 5 punten heb je alleen kans met een goed doelsaldo.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is Ronnie al veilig met een vinaleplaats?
Ik juich weer voor Palletsorteergod de komende dagenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. 7 punten is zeker, 6 punten zeer waarschijnlijk, 5 punten heb je alleen kans met een goed doelsaldo.
Sparidaansedquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik juich weer voor Palletsorteergod de komende dagen
Nee maar gezien zijn uitstekende legsaldo is één puntje normaal wel genoeg. Dus L32 halen op een dag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is Ronnie al veilig met een vinaleplaats?
Lewis Gurney.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn we dan wel in de UK?
Broekje uitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt zo tegen Jens Ziegler
[ afbeelding ]
Gelukkig hoeven we Niels niet te missen want hij zal wel een keer of tien aan de desk zitten bij Viaplay met z'n uiterst charismatische hoofdquote:
Koddige Niels redt het nog wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we Niels niet te missen want hij zal wel een keer of tien aan de desk zitten bij Viaplay met z'n uiterst charismatische hoofd
Je moet wat nu Gurney op de glijbaan naar beneden zitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga mijn leven er aan wijden om de grootste Niels Zonneveld fan te worden van de wereld.
Met een beetje geluk is dit al het geval aangezien ik vermoedelijk zijn enige fan ben.
Quizvraag: weet je ook wie Matilda Ziegler is/was?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt zo tegen Jens Ziegler
[ afbeelding ]
Lewis?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet wat nu Gurney op de glijbaan naar beneden zit
Ik wacht nog even met mijn usernamechange naar DimitriIsBestOke totdat Qschool voorbij is aangezien we nog Lewis Gurney in de race hebben voor een tourkaart.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet wat nu Gurney op de glijbaan naar beneden zit
Op Fallon na kennen we eigenlijk niemand uit de UK QSchool die een positieve bijdrage zou zijn, dus het wordt altijd een deceptie. Vorig jaar deden Rock en Williams mee en dat zijn aanwinsten gebleken (alhoewel Williams niet eens een tourkaart won)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk is q school ieder jaar weer dezelfde deceptie
Is er doorgeglibberd omdat 2 Moffen verzaakten aan het 2e deel (Springer en nog eentje)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is grant sampson hier alsnog? DIe was toch buiten de prijzen gevallen in fase 1?
Sampson is een gezwel dat nu al teveel gelooft dat ie wat kanquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:23 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is er doorgeglibberd omdat 2 Moffen verzaakten aan het 2e deel (Springer en nog eentje)
Diversiteitsquotum.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is grant sampson hier alsnog? DIe was toch buiten de prijzen gevallen in fase 1?
Die gaat zich gewoon plaatsen, is onvermijdbaar.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tufys Kanniks moet ons behouden voor weer punten voor Sjors Michael
Rematch Sherrock Harrington dus als zij wint.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Christian Perez verliest gelukkig zn eerste wedstrijd
Veenstra godquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:53 schreef GwaiLow het volgende:
Zwaan stond gewoon met 4-0 voor tegen Veenstra, maar gaat met 4-6 zitten uiteindelijk. Die zal ziedend zijn. Gaat zijn tour card niet meer halen.
JORIENEDquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:35 schreef The_Undertone het volgende:
Jamai van den Herik er al 2 keer met 6-0 af. (net als Marcel Gugger)
lekker streamen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:53 schreef GwaiLow het volgende:
Zwaan stond gewoon met 4-0 voor tegen Veenstra, maar gaat met 4-6 zitten uiteindelijk. Die zal ziedend zijn. Gaat zijn tour card niet meer halen.
Wij juichen voor mooie jongen Owen Roelofsquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:18 schreef de_boswachter het volgende:
Zonde dat we geen Benito - Jelle krijgen bij laatste 32. Nu moet Pedogod tegen een Spanjool.
Die gaat ook wel naar de laatste 32. Komt er dichtbij zo.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij juichen voor mooie jongen Owen Roelofs
Geilllquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die gaat ook wel naar de laatste 32. Komt er dichtbij zo.
Gooide vorig jaar bijna negentje op Lakeside Veenstra god. Manco van Veenstra is dat hij nooit traint. Gaat wel tourkaart halen uiteraardquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan verliest Veenstra van Rupprecht, wat is t ook een natte dweil. Lekker weer bij de WDF gaan spelen gozer
Ik zou er nog niet te zeker van zijn, staat na vandaag op 3 punten, heeft er minstens 6 nodig voor een indirecte kaart.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Gooide vorig jaar bijna negentje op Lakeside Veenstra god. Manco van Veenstra is dat hij nooit traint. Gaat wel tourkaart halen uiteraard
Gaat gewoon halen GENOTquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet te zeker van zijn, staat na vandaag op 3 punten, heeft er minstens 6 nodig voor een indirecte kaart.
Veenstra wil ook helemaal niet zoveel weekenden van huis zijn, heeft ie ooit gezegd.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
En dan verliest Veenstra van Rupprecht, wat is t ook een natte dweil. Lekker weer bij de WDF gaan spelen gozer
Cadby gaat er zeker een winnen. Godstalentquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lukas bakt er wenig van de laatste legs en Cadby red zn dikke aars, maar t zal wel echt een stuk beter moeten wil ie een tc winnen
als je niet van Kevin Blomme wint zo, heb je ook geen fuck te zoeken op de tourquote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:50 schreef Mani89 het volgende:
Pfff wat een escape van Corrie. Dat niveau moet echt nog een stuk omhoog anders is hij kansloos.
Dat is waar. Maar hij laat de laatste dagen toch steeds een GLIMP zien van de oude Corrie.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:51 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
als je niet van Kevin Blomme wint zo, heb je ook geen fuck te zoeken op de tour
Stukje simpele boer.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Veenstra wil ook helemaal niet zoveel weekenden van huis zijn, heeft ie ooit gezegd.
Daar gaat het al mis met zo'n mentaliteit.
Nee dat is niet mooi, waarom ben jij geen fan van onze Niels?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mooi dat Niels Zonneveld vroegtijdig is uitgeschakeld.
Here we go.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat is niet mooi, waarom ben jij geen fan van onze Niels?
Deze buitengewoon matige satire mag je voor ergens anders bewaren.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee dat is niet mooi, waarom ben jij geen fan van onze Niels?
Ik voel mij betraptquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze buitengewoon matige satire mag je voor ergens anders bewaren.
Maar Roelofs flikkert van Peer eruit. Mijn emoties gaan alle kanten op.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 14:59 schreef Wereldgozer het volgende:
Zolderkamernerd Maik met 104 gemiddeld. Dit kan echt niet.
Ik vrees dat we gewoon moeten accepteren dat we nog twee jaar Maik gaan krijgen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar Roelofs flikkert van Peer eruit. Mijn emoties gaan alle kanten op.
Sommige spelers ben je genoodzaakt je van te voren er al bij neer te leggen. Je weet gewoon dat het gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vrees dat we gewoon moeten accepteren dat we nog twee jaar Maik gaan krijgen.
Die Daniel werpt gewoon ff 120 gemiddeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:11 schreef Doevelaer het volgende:
Turetta - Klose is wel een potje op niveau zo
Een teleurstellende 111 gemiddeldquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
Hij verkloot nu ff dat mooie gemiddelde.
Ook gewoon een prima spelerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Endie Baaaatens staat echt fantastisch te speren deze q-sjoel.
Zou een welkome meevaller zijn als hij een toerkaart pakt.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:17 schreef Mani89 het volgende:
Endie Baaaatens staat echt fantastisch te speren deze q-sjoel.
Correct. Maar zo constant tussen de 95 en 100 heb ik hem nog nooit zien gooien. Echt klasse.quote:
Alleen zon dom hoofdquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Correct. Maar zo constant tussen de 95 en 100 heb ik hem nog nooit zien gooien. Echt klasse.
Cadby gooit helemaal niet zo snel?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:19 schreef Mani89 het volgende:
Countryman tegen Cadby wordt wel een wedstrijdje hooggesnelheidssperen. En dan kan het zomaar gaan vallen bij Kris.
3-2 achter. Nog niks aan de hand bokitoquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:19 schreef de_boswachter het volgende:
Jelle gaat er af. Bij een beetje tegenstand gaat het mis.
Het is toch zeker uptempo.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cadby gooit helemaal niet zo snel?
De voorbereiding is wel des Gildings ja.quote:
Die zouden ze bij het Paradarten moeten toelaten.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
Barrie Bates, een gnoom met chronische jicht
Wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[ twitter ]
Barrie Bates, een gnoom met chronische jicht
Sedlacek verdient wmb ook gewoon een tourcard dus da's mooi.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:23 schreef Mani89 het volgende:
Kale Sedlacek gaat Jelle K. deruit speren.
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer
Dacht dat Burton de grootste downie was en dan komt dit aanwandelen (nou ja een soort van)
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-finalquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Dat zijn back2back kwartfinales voor Roelofs. Die is wel ongeveer zeker dan?
Nee nog nietquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Rug recht genotquote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:31 schreef Mani89 het volgende:
Rupprecht nu trouwens ook 2 kwartfinales op rij.
Met zes punten moet je vooral zorgen dat je niet met 6-0 meer afgaat.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:30 schreef Mani89 het volgende:
Adam the hunter Hunt gaat ook weer door met rond de 80 gemiddeld.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Miroslav Klose nu na 4 legs, 76 gemiddeld. Lmao. Q-school lmao.
UK Q-school moet echt geHIMARSed worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Adam the hunter Hunt gaat ook weer door met rond de 80 gemiddeld.
Ga weg.
Hunt luistert niet naar jequote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga weg.
Het houdt niet op..quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga weg.
Het is beter als het vandaag gewoon gebeurt dan hoeven we het in ieder geval niet meer te vrezen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:47 schreef Mani89 het volgende:
Maik Kuivenhoven stop hier onmiddelijk mee.
Ja oke, pleister er in een keer af.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is beter als het vandaag gewoon gebeurt dan hoeven we het in ieder geval niet meer te vrezen.
Hoeveel events zijn nog na vandaag?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final
Owen lijkt mij wel op weg naar ja.
Na vandaag nog 2.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoeveel events zijn nog na vandaag?
Sympathiek lijkt mij een verkeerd woord.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:02 schreef Mani89 het volgende:
Bialecki - Cadby, erg sympathieke kwartvienale.
Nee. Sparidaans wonquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Jimmy van Schie won toch de eerste dag? Die heeft sindsdien niets meer gesmeten
Ja dat wel fase 1 inderdaadquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eerste voorronde bedoel ik. Dacht dat hij direct laatste 8 haalde.
Talent vergaat niet.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
Cadby is scorend bij vlagen echt fenomenaal.
Iemand die nog nooit PDC heeft gegooid en pas anderhalf jaar aan het dartsen is. Gespierde jongen wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is Pascal Rupprecht? Die kwam gisteren ook al ver.
Vorig jaar op het WDF WK was hij ook zo goed. Die presteert het op z'n Sjim Wiljums/Chisnalls vaak er met zulke cijfers onderweg een keer uit te vliegen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Correct. Maar zo constant tussen de 95 en 100 heb ik hem nog nooit zien gooien. Echt klasse.
Ik denk dat je je dan nog beter af kunt melden als je een goed saldo hebt staan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 15:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Met zes punten moet je vooral zorgen dat je niet met 6-0 meer afgaat.
Klein stukje backstory.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:11 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is Pascal Rupprecht? Die kwam gisteren ook al ver.
Ik vind het ook belachelijk dat legsaldo de doorslag geeft in plaats van gewonnen legs.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je dan nog beter af kunt melden als je een goed saldo hebt staan.
Als je dit leest zit er giga veel rek in die jongen, dart pas net, komt uit een andere sport etc. (handbal)quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MVG hetzelfde verhaal. Altijd 50 gemiddeld en ineens boem. Onverklaarbaar genot
Hij is al griezelig constant voor iemand die weinig ervaring heeft op dit soort tonelen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je dit leest zit er giga veel rek in die jongen, dart pas net, komt uit een andere sport etc. (handbal)
Oh weer zo’n handbal kneus. Daar hebben we al een Duitser van…quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je dit leest zit er giga veel rek in die jongen, dart pas net, komt uit een andere sport etc. (handbal)
quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is al griezelig constant voor iemand die weinig ervaring heeft op dit soort tonelen.
Stukje TOPSPORTMENTALITEITquote:
Hempel met z'n handdoek actquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh weer zo’n handbal kneus. Daar hebben we al een Duitser van…
Ik sta volledig achter godstalent cadbyquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:20 schreef Mani89 het volgende:
Voelde jullie het ook vandaag? Zjaks KANTELMOMENT? Het moment dat Corrie zo'n kutpot tegen Wenig met 2-5 ofzo achter staat en net in de decider wint, aan alles voel je dat hij daarna door gaat stomen. En zie daar.
Open loting.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de loting van zo’n dag. Is dat een open loting? Of zijn er geplaatste spelers die op het eerste bord niet tegen elkaar kunnen komen?
Openquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:28 schreef de_boswachter het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de loting van zo’n dag. Is dat een open loting? Of zijn er geplaatste spelers die op het eerste bord niet tegen elkaar kunnen komen?
Het kan raar lopen.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:39 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Partycentrum De Kentering.
Godstalentquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:07 schreef maxi-mus het volgende:
En staat vervolgens na 9 pijlen op een dubbel. (lol)
Straatfeestquote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:38 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd allen.
Ook @DrFlash, die is groot fan volgens mij!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:38 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gefeliciteerd allen.
Komt door de steroïdenquote:Op vrijdag 13 januari 2023 16:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zo te zien wel. Ook weer de nodige haren verloren.
Stukje mem.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:54 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
Haar geblondeerd sinds zijn komst. We wachten de dopingtesten even af.
Wel de meeste legs gepakt van iedereen op 0 punten!!!!!quote:Op vrijdag 13 januari 2023 19:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ron ‘the Bomb’ gooit ook weer als een dweil hé. En maar mooie praatjes verkondigen aan de desk met z’n 80 gemiddeld.
Ik heb het al eens gezegd: een tourkaart voor Corey Cadby zou Q-School al geslaagd maken.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 21:32 schreef Mani89 het volgende:
Vind je ook niet @:Alaphilippe_ alles valt gewoon van me af merk ik.
Precies, daarom helpt dat tikkeltje acceptatie ook nu Kuivenhoven al zes punten heeft.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Wat een fijn gegeven om nu de hele rest van Q-sjoel heerlijk onderuit gezakt te kunnen volgen. Alleen nog tegen beter weten in juichen tegen Adam "Hunt" Hunt.
Kale Karel heeft al 5 punten, dat moet goed komen. Owen Roelofs is ook goed op weg, hopelijk kunnen Tricole en Veenstra ook nog wat puntjes scoren. De Zwaan zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, daarom helpt dat tikkeltje acceptatie ook nu Kuivenhoven al zes punten heeft.
Hoop wel dat Sedlacek en Sherrock er doorkomen
Benito staat we ook echt voorquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Kale Karel heeft al 5 punten, dat moet goed komen. Owen Roelofs is ook goed op weg, hopelijk kunnen Tricole en Veenstra ook nog wat puntjes scoren. De Zwaan zal wel ijdele hoop zijn.
Andere Nederlandse rommel als Zonneveld, Telnekes, Kapsalon Benny, Meulenkampf en aidsworp Jelle K. mag wegblijven.
Geen idee wat hier staatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Benito staat we ook echt voor
Rot nou eens op met die sherrock maatquote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, daarom helpt dat tikkeltje acceptatie ook nu Kuivenhoven al zes punten heeft.
Hoop wel dat Sedlacek en Sherrock er doorkomen
Cadby veroverde zijn Tour Card op vrijdag de dertiende. "Dertien is mijn geluksgetal, ik speelde vandaag overigens ook op bord dertien en stond als dertiende op de registratielijst (lacht)."quote:Op zaterdag 14 januari 2023 01:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb het al eens gezegd: een tourkaart voor Corey Cadby zou Q-School al geslaagd maken.
Tricole zou wel leuk zijn, die kan ook een rol van betekenis spelen met een tourkaart. Aidsworp Jelle vind ik vooral leuk omdat vGerwen dat niet leuk vindt.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 10:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Kale Karel heeft al 5 punten, dat moet goed komen. Owen Roelofs is ook goed op weg, hopelijk kunnen Tricole en Veenstra ook nog wat puntjes scoren. De Zwaan zal wel ijdele hoop zijn.
Andere Nederlandse rommel als Zonneveld, Telnekes, Kapsalon Benny, Meulenkampf en aidsworp Jelle K. mag wegblijven.
Hahahaquote:
ERG MOOIquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:13 schreef de_boswachter het volgende:
Ron ‘Jerry Hendriks’ Meulenkamp gaat er direct af.
@:mani89
Straks weer op het WK op basis van z’n vlagquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Portela ook alweer direct er uit. Prachtig!
Bolsonarofiguren oprottenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:15 schreef Szura het volgende:
[..]
Straks weer op het WK op basis van z’n vlag
En alsnog verlorenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:17 schreef de_boswachter het volgende:
Kut Michael. Pakt ineens alle legs. Smerige knoflookaap.
Arme @heywooduquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
Portela ook alweer direct er uit. Prachtig!
Nou…quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geweldig nieuws dat de kans voor Meulenkamp op een tourkaart nihil is.
Die zit komend jaar dus heel vaak bij viaplay kun je er lekker van genieten.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geweldig nieuws dat de kans voor Meulenkamp op een tourkaart nihil is.
Wel kut voor zijn gezin in ieder geval qua inkomenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Die zit komend jaar dus heel vaak bij viaplay kun je er lekker van genieten.
Ja dat kunnen we voor iedereen wel zeggenquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel kut voor zijn gezin in ieder geval qua inkomen
Valt wel ff 50k weg. Er zijn er een hoop die semi pro zijn. Meulenhont was wel full profquote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat kunnen we voor iedereen wel zeggen
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valt wel ff 50k weg. Er zijn er een hoop die semi pro zijn. Meulenhont was wel full prof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |