SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!!
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
[ Bericht 15% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 13-01-2023 13:21:31 ]Met pijn en moeite derde
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves godquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helaas. De jongen van de browniewinkels wint. Toch verdienstelijk drie puntjes voor Sherrock, nog drie en we kunnen haar gaan verwelkomen op de tour volgend jaar.
Moet beau wel de tour willen lopemquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves god
Ergere darteritus dan Bijnen gisteren kan zo ongeveer nietquote:
Dimitri volkomen nuchter achter de oche.quote:
Heb je nog foto's van haar zus?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves god
Tis ook een gezwel waar je maar niet van af komtquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:30 schreef Mani89 het volgende:
En Aaron Monk. Haalt voor de 3de keer zijn TC denk ik, die zien we weer bij Q-school 2025.
Niemand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn we dan wel in de UK?
Zou ie nog fitnessenquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:30 schreef Mani89 het volgende:
En Aaron Monk. Haalt voor de 3de keer zijn TC denk ik, die zien we weer bij Q-school 2025.
Nee. 7 punten is zeker, 6 punten zeer waarschijnlijk, 5 punten heb je alleen kans met een goed doelsaldo.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is Ronnie al veilig met een vinaleplaats?
Ik juich weer voor Palletsorteergod de komende dagenquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee. 7 punten is zeker, 6 punten zeer waarschijnlijk, 5 punten heb je alleen kans met een goed doelsaldo.
Sparidaansedquote:Op donderdag 12 januari 2023 20:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik juich weer voor Palletsorteergod de komende dagen
Nee maar gezien zijn uitstekende legsaldo is één puntje normaal wel genoeg. Dus L32 halen op een dag.quote:Op donderdag 12 januari 2023 20:07 schreef de_boswachter het volgende:
Is Ronnie al veilig met een vinaleplaats?
Lewis Gurney.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn we dan wel in de UK?
Broekje uitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt zo tegen Jens Ziegler
[ afbeelding ]
Gelukkig hoeven we Niels niet te missen want hij zal wel een keer of tien aan de desk zitten bij Viaplay met z'n uiterst charismatische hoofdquote:
Koddige Niels redt het nog wel.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:03 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Gelukkig hoeven we Niels niet te missen want hij zal wel een keer of tien aan de desk zitten bij Viaplay met z'n uiterst charismatische hoofd
Je moet wat nu Gurney op de glijbaan naar beneden zitquote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga mijn leven er aan wijden om de grootste Niels Zonneveld fan te worden van de wereld.
Met een beetje geluk is dit al het geval aangezien ik vermoedelijk zijn enige fan ben.
Quizvraag: weet je ook wie Matilda Ziegler is/was?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 12:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt zo tegen Jens Ziegler
[ afbeelding ]
Lewis?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet wat nu Gurney op de glijbaan naar beneden zit
Ik wacht nog even met mijn usernamechange naar DimitriIsBestOke totdat Qschool voorbij is aangezien we nog Lewis Gurney in de race hebben voor een tourkaart.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je moet wat nu Gurney op de glijbaan naar beneden zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |