SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij juichen hier in dit topic overigens voor:
Fallon Sherrock
Hup Fallon!!!
En ook voor Lewis Gurney
Niet te verwarren met:
Voormalig Keelgrijper Lewis
Voormalig WK Halve Finalist Lewis
Superchin Gurney
Hup Gurney!!!
Verder:
Lekker speren.
Lekker zuipen.
Lekker neuken.
Veel plezier in dit fantastische topic!!!quote:Momento Mori is een van mijn lijfspreuken. `Er gaat een dag komen dat ik dit aardse leven ga verruilen voor een voor mij onbekend alternatief. Deze timer geeft aan hoeveel tijd ik nog heb volgens de berekening van het Centraal Bureau van de Statistiek. Met een beetje zorg en geluk hoop ik da ik dit gemiddelde ga verhogen. Ik heb deze timer op mijn website geplaatst om mijzelf te helpen mijn kostbare tijd te besteden aan de zaken die ik echt belangrtijk vind.
[ Bericht 15% gewijzigd door GurneyIsBestOke op 13-01-2023 13:21:31 ]Makkelijk eerste
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves godquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Helaas. De jongen van de browniewinkels wint. Toch verdienstelijk drie puntjes voor Sherrock, nog drie en we kunnen haar gaan verwelkomen op de tour volgend jaar.
Moet beau wel de tour willen lopemquote:Op donderdag 12 januari 2023 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves god
Ergere darteritus dan Bijnen gisteren kan zo ongeveer nietquote:
Dimitri volkomen nuchter achter de oche.quote:
Heb je nog foto's van haar zus?quote:Op donderdag 12 januari 2023 17:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wegwezen met sherrock. Beau Greaves god
Tis ook een gezwel waar je maar niet van af komtquote:Op donderdag 12 januari 2023 18:30 schreef Mani89 het volgende:
En Aaron Monk. Haalt voor de 3de keer zijn TC denk ik, die zien we weer bij Q-school 2025.
Niemand.quote:Op donderdag 12 januari 2023 19:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voor wie zijn we dan wel in de UK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |