Er kan nog van alles gebeuren!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 stemmenverschil tussen Rob en judy
Denk je dat het zo’n chauvinistische strijd gaat worden? Mij maakt het echt 0,0 uit, gaat om de persoon toch. Belg, Nederlander, Braziliaan, Turk, Zimbabwaan; whatever 😅 Leuk mens = leuk mens.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:34 schreef livelink het volgende:
Als alle Vlamingen straks voor Judy gaan stemmen, wordt het nog lastig voor Jason en Rob.
Geen idee, ik denk wel dat het een rol speelt. Niet eens zozeer wegens chauvinisme, maar ook wegens herkenbaarheid/cultuur. Ik denk dat Vlamingen een natuurlijkere klik hebben met Vlamingen en Nederlanders met Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk je dat het zo’n chauvinistische strijd gaat worden? Mij maakt het echt 0,0 uit, gaat om de persoon toch. Belg, Nederlander, Braziliaan, Turk, Zimbabwaan; whatever 😅 Leuk mens = leuk mens.
Ja okee, zou kunnen. Heb ik zelf niet, juist meer toffere Belgen dan Nederlanders afgelopen jaren imo als ik het zo bekijk (tuurlijk ook wel toffe Nederlandse bewoners), maar kan zeker zo zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk wel dat het een rol speelt. Niet eens zozeer wegens chauvinisme, maar ook wegens herkenbaarheid/cultuur. Ik denk dat Vlamingen een natuurlijkere klik hebben met Vlamingen en Nederlanders met Nederlanders.
dus je stemt eerder op een leugenaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:09 schreef Mazikeen het volgende:
Danny gestemd om te blijven.
Ik kan dat gezang van die 2 wijven niet aan continue
Ja omdat ik het gezang van die twee wijven niet meer kan aanhorenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus je stemt eerder op een leugenaar
ja oké Chelsea is too much soms, maar Charlotte zit nog potentieel in denk ik, ik denk zelf dat Char beter tot haar recht komt zonder Chelsea, en meer met een Jolien bv, of meer richting Mimi en Lindseyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja omdat ik het gezang van die twee wijven niet meer kan aanhoren
Dan Chelsea eruit dan maarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ja oké Chelsea is too much soms, maar Charlotte zit nog potentieel in denk ik, ik denk zelf dat Char beter tot haar recht komt zonder Chelsea, en meer met een Jolien bv, of meer richting Mimi en Lindsey
Jason duhquote:Op donderdag 2 februari 2023 11:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen
Wie laat jij blijven ?
https://strawpoll.com/polls/e2narv6BwgB
Zie dmquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:45 schreef marky het volgende:
Team Jason hier. Al was het alleen al om Rob te irriteren.
Als veel mensen denken ‘Jason redt het wel’ dan wordt het nog knap lastig denk ik 😅quote:Op donderdag 2 februari 2023 21:18 schreef Lillfex het volgende:
Danny Laat ik blijven Op de eerste plaats vind ik het niet fair dat hij nog steeds afgerekend word omdat hij vroeg met het spel is begonnen te spelen. Mich een dikke lafaard is die het spel door anderen laat spelen Een nothing niets nada en Jason red het wel
hou op met je onzin, als hij idd een lafaard was liep hij wel als een mak schaapje achter Danny, Char en Chay aan en had hij Bart, Jason genomineerd als onderdeel van hun planquote:Op donderdag 2 februari 2023 21:18 schreef Lillfex het volgende:
Danny Laat ik blijven Op de eerste plaats vind ik het niet fair dat hij nog steeds afgerekend word omdat hij vroeg met het spel is begonnen te spelen. Mich een dikke lafaard is die het spel door anderen laat spelen Een nothing niets nada en Jason red het wel
Ik denk erzo over en jij mag een andere mening hebben Geen problemen mee Maar ik kan tegen jou hetzelfde zeggen Hou jij maar eens op met je onzin? Je kan het netjes houden.quote:Op vrijdag 3 februari 2023 09:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
hou op met je onzin, als hij idd een lafaard was liep hij wel als een mak schaapje achter Danny, Char en Chay aan en had hij Bart, Jason genomineerd als onderdeel van hun plan
maar gelukkig is hij dat niet
Danny staat op 1ste plaats om te blijven nu met 67%quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:11 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik denk erzo over en jij mag een andere mening hebben Geen problemen mee Maar ik kan tegen jou hetzelfde zeggen Hou jij maar eens op met je onzin? Je kan het netjes houden.
Dat geloof ik niet want ik denk dat hij er wel uit zal gaan We zullen het zienquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Danny staat op 1ste plaats om te blijven nu met 67%
ik weet zeker dat productie nu eventjes extra accounts heeft aangemaakt om te zorgen dat hij als eerste veilig is zaterdagDanny is de celebrity dit jaar, dankzij in de media via gaby
nee echt niet, hij ging er ook niet uit tegen andere veel meer populaire toppers Ilse, Chelseaquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet want ik denk dat hij er wel uit zal gaan We zullen het zien
Verkeerde topic, maar heel erg eensquote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:56 schreef Lillfex het volgende:
Wat een zeikerd Rob Begint die weer over Ali Dat hij 6 munten had en dat die daar wat van kocht Sorry Ali is diegene die altijd deelt en alleen Ali weer in de mond nemen Wat een zeikstraal Sorry ben zoooooo klaar met die man
Waar haal jij die 67% vandaan?quote:Op vrijdag 3 februari 2023 10:35 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Danny staat op 1ste plaats om te blijven nu met 67%
ik weet zeker dat productie nu eventjes extra accounts heeft aangemaakt om te zorgen dat hij als eerste veilig is zaterdagDanny is de celebrity dit jaar, dankzij in de media via gaby
Dat zo leuk zijn ja!quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:54 schreef marky het volgende:
Ik hoop dat ze het percentage erbij droppen zodat de rest zenuwachtig wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |