Er kan nog van alles gebeuren!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
3 stemmenverschil tussen Rob en judy
Denk je dat het zo’n chauvinistische strijd gaat worden? Mij maakt het echt 0,0 uit, gaat om de persoon toch. Belg, Nederlander, Braziliaan, Turk, Zimbabwaan; whatever 😅 Leuk mens = leuk mens.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:34 schreef livelink het volgende:
Als alle Vlamingen straks voor Judy gaan stemmen, wordt het nog lastig voor Jason en Rob.
Geen idee, ik denk wel dat het een rol speelt. Niet eens zozeer wegens chauvinisme, maar ook wegens herkenbaarheid/cultuur. Ik denk dat Vlamingen een natuurlijkere klik hebben met Vlamingen en Nederlanders met Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 18:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Denk je dat het zo’n chauvinistische strijd gaat worden? Mij maakt het echt 0,0 uit, gaat om de persoon toch. Belg, Nederlander, Braziliaan, Turk, Zimbabwaan; whatever 😅 Leuk mens = leuk mens.
Ja okee, zou kunnen. Heb ik zelf niet, juist meer toffere Belgen dan Nederlanders afgelopen jaren imo als ik het zo bekijk (tuurlijk ook wel toffe Nederlandse bewoners), maar kan zeker zo zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 19:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk wel dat het een rol speelt. Niet eens zozeer wegens chauvinisme, maar ook wegens herkenbaarheid/cultuur. Ik denk dat Vlamingen een natuurlijkere klik hebben met Vlamingen en Nederlanders met Nederlanders.
dus je stemt eerder op een leugenaarquote:Op vrijdag 20 januari 2023 09:09 schreef Mazikeen het volgende:
Danny gestemd om te blijven.
Ik kan dat gezang van die 2 wijven niet aan continue
Ja omdat ik het gezang van die twee wijven niet meer kan aanhorenquote:Op vrijdag 20 januari 2023 10:01 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dus je stemt eerder op een leugenaar
ja oké Chelsea is too much soms, maar Charlotte zit nog potentieel in denk ik, ik denk zelf dat Char beter tot haar recht komt zonder Chelsea, en meer met een Jolien bv, of meer richting Mimi en Lindseyquote:Op vrijdag 20 januari 2023 15:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja omdat ik het gezang van die twee wijven niet meer kan aanhoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |